هنر و سینما

۶ فیلم و سریال اقتباسی جدید از آثار استیون کینگ در سال ۲۰۲۱


حرفه استفان کینگ به عنوان نویسنده در سال 1974 با انتشار کری ، چهارمین کتاب او و اولین داستان منتشرشده آغاز شد. از آن زمان ، کینگ بیش از 60 کمیک (معروف به ریچارد بکمن) و پنج کتاب بلند به همراه 200 داستان کوتاه نوشته است.

سومین داستان تولید شده توسط کینگ ، The Shining ، به او کمک کرد تا خود را به عنوان نویسنده برجسته در ژانر وحشت معرفی کند و البته منتقدان و خوانندگان به طور یکسان از Lot’s Salem استقبال کردند. موفقیت و محبوبیت کار کینگ را می توان به بخشی از زندگی شخصی او در کار خود نسبت داد ، مانند رمان درخشش ، که شاید در فیلم هایش زیاد ندیده اید! اگرچه همه آثار کینگ موفق نبوده اند ، اما اقتباس از داستان و تاریخ وی متوقف نشده است و پس از موفقیت “IT” و “It؛ Chapter Two” ، نمایش ها و سریال های رادیویی جدید -یک داستان تلویزیونی بر اساس کار استفن کینگ ، به این زودی متوقف نمی شود.

در حالی که بسیاری از پروژه ها در جهنم تولید از بین رفته اند و هیچ نشانه ای از پیشرفت وجود ندارد ، مانند اقتباس از The Breathing Method و مجموعه Sleeping Bea Vice ، برخی تاریخ انتشار را برای Approved در سال 2021 تعیین کرده اند. در ادامه ، به موارد زیر اشاره کردیم مجموعه های تلویزیونی و فیلم هایی بر اساس کتاب استفان کینگ که برای تولید در سال 2021 تأیید شده اند ، به همراه فیلم هایی که امسال اکران می شوند.

1. Firestarter

فیلم آتش نشانی

کتاب آتش در سال 1980 منتشر شد و در سال 1984 این فیلم توسط مارک ال لستر کارگردانی شد ، درو بریمور در نقش چارلی مک گی ، زن جوانی با توانایی های پروکینتیک که قادر بود آینده را بدون مدت طولانی ببیند. این فیلم که در سال 1984 ساخته شد ، همچنین سری 2002 بود ، با عنوان “محترقه ؛ باید دوباره شروع می شد” (Firestarter: Rekindled) و در سال 2017 بازسازی شد. اخبار این بود که تمرینات زیادی کند بود ، سپس کیت توماس نامزد کارگردانی سال 2019 ، و زک افرون و مایکل گریس به عنوان بازیگران اندی مک گی و جان رینبرد پیوستند ، بنابراین برای پایان سال 2021 آماده است. خواهد شد.

به ویدئو از بیوک 8

ویدیوی بیوک 8

“از بیوک 8” در سال 2002 منتشر شد و مانند داستان “کریستین” 1983 ، همه موتورها در مورد موتورهای طبیعی هستند. اقتباس از فیلم به کارگردانی جورج رومرو برای سال 2005 برنامه ریزی شده بود ، اما در سال 2007 با توبی هوپر جایگزین شد ، اما به دلیل مشکلات مالی پروژه لغو شد. شانس جدیدی برای اقتباس داستان در سال 2019 اعلام شد و در آگوست 2020 اعلام شد که جیم مایکل قراردادی را برای کارگردانی این فیلم امضا کرده است و حتی اگر شیطان به عنوان “در حال ساخت” پروژه ذکر شده باشد ، هیچ حرفی در موردش از زمان ساخت فیلم شروع نشده است ، بنابراین ممکن است در سال 2021 یا بعد اکران شود.

3. سفر طولانی

فیلمی که راه زیادی را طی می کند

کتاب “پیاده روی طولانی” ریچارد بکمن در سال 1979 منتشر شد و آینده آمریکا را تحت یک دیکتاتوری مستبد و خشن شرح می دهد. داستان شرکت کننده در مسابقه سالانه پیاده روی را دنبال می کند ، که باید سرعت خود را حداقل چهار کیلومتر در ساعت در طول مسابقه حفظ کند و حتی اگر سرعت او 30 ثانیه کاهش یابد ، اخطار دریافت می کند. اما اگر دوباره پس از سه هشدار سرعت خود را کاهش دهند ، “علامت گذاری” می شوند. کلمه ای با معنی مرگبار اقتباس از The Long Walk در اواخر دهه 1980 مورد توجه قرار گرفت و جورج رومرو اعلام کرد که آماده مدیریت آن است ، اما پروژه کامل نشد. در سال 2018 ، سینمای نیو لاین اعلام کرد که در حال کار بر روی اقتباس از کتاب است و آندره اوردال هدایت این پروژه را بر عهده دارد. مانند بسیاری از پروژه های دیگر ، تاکنون هیچ به روزرسانی انجام نشده است ، اما ممکن است هنوز برای انتشار در سال 2021 آماده باشند.

4. لات سالم

سی

کتاب Silmeslat در سال 1975 منتشر شد و داستان نویسنده بن مایرز را روایت می کند ، که به لات اورشلیم در مین ، جایی که در کودکی زندگی می کرد ، برمی گردد ، اما در کمال تعجب ، متوجه می شود که ساکنان شهر خون آشام شده اند. به Silmeslat به عنوان یک مجموعه کوچک دو قسمتی در سال 1979 و دنباله ای در 1987 با نام A Return to Salem تولید شد و دوباره در سال 2004 در تلویزیون پخش شد. در سال 2019 و آوریل 2020 اعلام شد اما دوبرمن (نویسنده فیلم ؛ فصل 2) به عنوان کارگردان انتشار نسخه جدیدی از فیلم تایید شده است ، اما هنوز به روز نشده است. اگر فیلمبرداری بی سر و صدا شروع نشود (که دیگر حرکتی جدید و غیرمنتظره در صحنه فیلم نیست) ، فقط می توان امیدوار بود که Silmolat تا سال 2021 آماده شود.

5. داستان لیسی

سریال لیزی

داستان لیزی در سال 2006 منتشر شد و زندگی لیزی لندون ، بیوه اسکات لندون ، قصه گو و دو داستان را شرح می دهد. یکی لیزی است که برای شوهر فعلی خود در شرف مرگ است و دیگری داستان اسکات است. فیلمبرداری این سریال در اکتبر 2020 به پایان رسید و قرار است در سال 2021 در Apple TV Plus نمایش داده شود. در داستان لیزی ، جولیان مور نقش لیزی را بازی می کند و کلایو اوون نقش اسکات را بازی می کند.

6. سریال Chapelwaite

سری Chapolite

“Chaploit” عنوانی اقتباس از مجموعه تلویزیونی “Jerusalem Lat” است و در واقع یکی از داستان های کوتاه چاپ شده در کتاب “Shift Night” است که در سال 1978 منتشر شد. در سال 1850 در شهر Preacher’s Corner ، Cumberland ، مین ، این فیلم اشرافیت چارلز بون را شرح می دهد. چپلویت در سال 2019 آدرین برودی به عنوان بون و در مارس 2020 امیلی همپشایر به عنوان ربکا مورگان نامزد شد. فیلمبرداری قرار بود در همان ماه آغاز شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. عکاسی در ژوئیه 2020 آغاز شد و انتظار می رود در ماه دسامبر به پایان برسد ، و اگرچه تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نشده است ، اما به نظر می رسد که در سال 2021 شاهد یک سری تولید خواهیم بود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا