هنر و سینما

مارگو رابی به فیلم جدید وس اندرسن پیوست


مارگو رابی در فیلم جدید وس اندرسون با تام هنکس ، آدرین برودی و تیلدا سوینتون بازی خواهد کرد.

هالیوود ریپورتر گزارش داد که مارگو رابی ، که اخیراً توجه تماشاگران فیلم را به خاطر بازی موفق خود در “جوخه انتحاری” جلب کرده است ، به بازیگران جدید وس اندرسون پیوست. غیرنظامی یک ساله استرالیایی با اندرسون در “The French Report” همکاری کرد. گزارش فرانسوی قرار است در پاییز منتشر شود ، و هر چه می گذرد ، برای دیدن فیلم بعدی اندرسون مجبور نیستیم مدت زیادی منتظر بمانیم.

فیلم جدید وس اندرسون قرار است این فیلم را در اوایل سپتامبر (اواخر آگوست) در اسپانیا اکران کند ، اما هنوز نامی انتخاب نشده و خبری از تاریخچه آن نیست. اندرسون علاوه بر کارگردانی ، فیلم این پروژه را نیز در کنار تام هنکس ، تیلدا سوینتون ، آدرین برودی و بیل مری نوشت.

رابی با برد پیت و اما استون در “Babylon” یا “Babylon” به کارگردانی Damien Chassell بازی می کند. داستان بابل در اواخر دهه 1920 رخ داد. وقتی سینما حرکت می کند ، از یک فیلم صامت شروع می شود و به صدا در می آید. ظاهراً پنجمین فیلم دیمون شزل زندگی شخصی و حرفه ای بسیاری از فیلمسازان را مورد بحث قرار می دهد و فراز و نشیب آنها را شرح می دهد. هالیوود ریپورتر فیلم بابلی را کتاب معروف گتسبی بزرگ توصیف کرد. اسکات فیتزجرالد ، چنین داستان هایی همیشه یادآور فیلم هایی مانند “بلوار غروب” و “هنرمند” است.

فیلم های وس ​​اندرسون همیشه به دلیل شیوه تصویربرداری منحصر به فرد و شیوه قصه گویی مورد توجه قرار گرفته اند. یکی از ویژگیهای مهم فیلم ، ترکیب دنیای رویایی بصری و استفاده از رنگها و قطعات مرکزی تئاتر است. اندرسون از رنگ ها و ترکیب های متنوعی در کار خود استفاده می کند و هر صحنه دارای مجموعه ای از رنگ از پیش تعریف شده است. رنگ بندی اندرسون مانند نحوه ساخت یک فیلم عمدی است. رنگها می توانند حس مخاطب را برانگیخته و احساس بصری را به آنها منتقل کنند. به همین دلیل است که هیجان خاص شاهکارهای او و ترکیب این رنگ های جذاب با لباس و آرایش جالب بازیگران نمایشی فراموش نشدنی را خلق می کند.

منبع: HollywoodReporter

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا