هنر و سینما

فروش مجموعه فیلم احضار از مرز ۲ میلیارد دلار گذر کرد


با موفقیت خوب “The Conjuring 3” در گیشه ، کل فروش “The Conjuring” در بازار بین المللی از 2 میلیارد دلار فراتر رفته است.

کمتر از یک دهه از تولد این سریال می گذرد ، اما به لطف داستان جالب و شخصیت سرگرم کننده ، این سریال توانسته به یکی از محبوب ترین سریال های ترسناک در سینما تبدیل شود. در سال 2013 ، جیمز وان در قسمت اول توجه اکثر فیلمسازان و منتقدان تجربه اد و لورن وارن را به خود جلب کرد و این فیلم با 20 میلیارد دلار بودجه 320 میلیون دلار فروش داشت. اگرچه در سال های اخیر فیلم های “راهبه” ، “آنابل به خانه می آید” و حتی “احضار 3” انتظارات طرفداران خود را برآورده نکرده اند ، اما موفقیت خوب این مجموعه همچنان ادامه دارد و بر اساس گزارش جدیدی توسط برادران وارنر. ، فروش جهانی (منظورم همه کشورها به جز ایالات متحده است) سری تماس ها از 2 میلیارد دلار فراتر رفته است.

آخرین دوره گزارش داد که Summon 3 196 میلیون دلار درآمد داشت و دفتر بین المللی به بیش از 2 میلیارد دلار رسید. “راهبه” پرفروش ترین فیلم مجموعه 2018 با 366 میلیون دلار ، “احضار 2” با 321 میلیون دلار ، “احضار” با 320 میلیون دلار و “آنابل: آفرینش” با 306 میلیون دلار ، و پس از آن “آنابل” با 257 میلیون دلار و “Annabel Comes Home” با 231 میلیون دلار.

Summoner 3 ، جدیدترین قسمت این مجموعه ، بر اساس پرونده جنایت بدنام “Devil Made Me” ساخته شده است و زندگی خانواده ای به نام Gelatzel و مردی جوان به نام Arn Johnson ، با بازی Rory O’Connor ، که ادعا می شود تحت قدرت شیطان پس از کشته شدن مرتکب جنایتی غیر عمد شد این برای اولین بار در تاریخ دادگاه های ایالات متحده است که فردی که مظنون به قتل است در دفاع از خود در یک موجود شیطانی نقش داشته است.

آغاز داستان شیطان من را به سال 1981 با ترور آلن بونو ، صاحب آرن چین جانسون برد. پیشتر ، خانواده گلاتزل ، که در همسایگی جانسون زندگی می کردند ، گفتند که پسر آنها ، دیوید گلاتزل ، یازده ساله ، شیطان بود. جانسون همچنین گفت که پس از کشتن صاحبخانه توسط یک دیو تسخیر شده است و هیچ خاطره ای از کشتن کسی در ذهن خود ندارد! در طول محاکمه ، همسر جانسون سعی کرد قاضی را متقاعد کند که نقش شیطان در جنایت را بپذیرد ، اما دادگاه این توجیه را رد کرد و برخی را به سخره گرفت و او را به 10 تا 20 سال زندان محکوم کرد. آرن چین جانسون ، ساله.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا