هنر و سینما

منتقدان درباره‌ی فیلم اکشن جدید آنجلینا جولی چه می‌گویند؟


آنجلینا جولی دوباره با بازیگری و فیلم نئو وسترن “کسانی که می خواهند من بمیرم” دوباره به سینماها بازگشته است و در این پست برخی از بزرگترین ایده هایی که برای او به وجود آمده است را بررسی می کنیم.

در حالی که “Malficent” یک استثنا است ، آنجلینا جولی هنوز درخشش و موفقیت دهه اول قرن 21 در سالهای اخیر را نداشته است. اما فیلم جدید بازیگر ، تهیه کننده و کارگردان چهل و شش ساله هنوز مورد توجه بسیاری از دوستداران فیلم است. کسانی که می خواهند من بمیرم فیلم جدید جولی به کارگردانی تیلور شریدان است که 45 روز پیش در ایالات متحده اکران شد و تاکنون 23 میلیون دلار هزینه داشته است.

در خلاصه رسمی فیلم آمده است: “یک نوجوان قتل را تماشا کرد و سپس دو راوی سعی کردند او را در صحرای مونتانا بکشند ، در این مدت آتش سوزی جان همه را تهدید کرد.” آنجلینا جولی برای کسانی که آرزوی مرگ داشتند با آتش بازی کرد.

برای کسانی که می خواهید بمیرید ، 59 از 100 و 63 از 100 بر اساس نقاط 41 و 204 بر اساس Metacritic و Ratnatomitosis رتبه بندی شدند. همچنین ، تعداد این فیلم در پایگاه داده IMDb بر اساس 33،000 رای ، 60 است. از 100 ، که نشان می دهد با یک فیلم اکشن نسبتاً ناچیز روبرو هستیم.

برشی از تماشای فیلم کسانی که آرزوی مرگ دارند

آنجلیکا جید باستین با ویلچر

  • امتیاز: 90 از 100

برای شما که می خواهید بمیرید ، من یک نیو وست تمیز و جالب هستم که این عمل باعث افزایش آدرنالین خون مخاطب می شود. تصمیم کارگردان زیبایی شگفت انگیز است و ترکیب آن با بازی خوب بازیگران فیلم جدید تیلور شریدان را به فیلمی عالی تبدیل می کند. مهمتر از همه ، کسانی که آرزوی مرگ دارند بار دیگر ثابت می کنند که چرا آنجلینا جولی بازی می کند.

رکسانا حدادی از پالیگان

  • امتیاز: 70 از 100

در میانه خطوط متعدد داستان ، فیلمنامه خشک و منحصر به فرد فیلم جولی بی عیب و نقص به نظر می رسد. البته ، او تنها نقطه خوب فیلم نیست ، اما از نظر جهت و جهت ، من یک نکته روشن و خوب برای کسانی که آرزوی مرگ دارند دارم ، اما جولی بزرگترین نقطه قوت فیلم است.

شیلا عمالی نوشته راجر ایبرت

  • امتیاز: 50 از 100

چند سال پس از آخرین نقش جولی در فیلم متحرک ، او نقش مردی را که آرزوی مرگ دارد بر عهده می گیرد ، اما متأسفانه این فیلم فاقد وحدت است. رابطه ای که بین هانا و کودک ایجاد می شود ممکن است پتانسیل بالایی داشته باشد ، اما به دلیل تعداد زیاد بازیگران فیلم ، این شخصیت های با استعداد به ندرت دیده می شوند. تعدادی صحنه اکشن خوب در کار وجود دارد ، اما این صحنه ها با سکانس های هیجان انگیز فیلم کل را ایجاد نمی کند.

روبرت دنیلز از IGN

  • امتیاز: 50 از 100

قسمت ها و دقیقه های سرگرم کننده زیادی در فیلم وجود دارد ، اما طرح خوب شریدان به دو قسمت تقسیم می شود و تماس را از دست می دهد. فیلمنامه قدرت کافی برای ارتباط تنش در جنگل و آنچه در بیرون اتفاق می افتد را ندارد ، بنابراین با وجود نگرش مثبت آنجلینا جولی ، تعداد کمی از کسانی که آرزوی مرگ دارند در حافظه ما باقی خواهند ماند.

منبع: متاکریتیک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا