هنر و سینما

بابیلون؛ هر آنچه درباره‌ی فیلم جدید دیمین شزل می‌دانیم


چه کسی نقش دامین شزل را در بابل بازی می کند و این فیلم کی اکران می شود؟ پنجمین شاهکار شزل یک فیلم جالب برای دوستداران سینما است.

این داستان پنجمین اثر دیمین شسل است که برای فیلم های Whiplash ، La La Land و First Man برنده اسکار شده است. بابل همچنین با حضور ستارگان هالیوود و بازیگران زن اول ، یکی از ثروت های بزرگ فصل جوایز خواهد بود.

فیلمهای شسل اغلب بر موسیقی تمرکز می کنند ، به استثنای اولین مرد ، یک درام فضایی. گای و مادلین در پارک نیمکت ، یک فیلم مستقل سیاه و سفید در سال 2009 بر اساس سبک سینمایی شسل ، و شخصیت ها شبیه ادی و ادی هستند. این فیلمساز اغلب مفاهیم و زیبایی شناسی کلاسیک را با سینمای مستقل ترکیب می کند.

پیش از این ، روایت شسل به طور خاص بر روابط اصلی بازیکنان متمرکز بود. با این حال ، به نظر می رسد با اکران بابل ، هالیوود در سال 2019 فیلمی با ستاره مانند فیلم روزی روزگاری در هالیوود خواهد دید. ظاهراً برد پیت و مارگو رابی دو بازیگر هستند که در فیلم مشهور هستند.

تصویرگر بابلی

بابل

جزئیات شخصیت بابلی فاش نشده است اما شخصیت های اصلی تایید شده است. در این فیلم برد پیت و مارگو رابی بازی می کنند که هر دو با هم در نقش کوئنتین تارانتینو در هالیوود بازی کردند. مکس مینگلا همچنین نقش اصلی را با سامارا بوف بازی می کند. بازیگران نقش مکمل بابل شامل کاترین واترستون (بیگانگان و موجودات شگفت انگیز) ، اریک رابرتز ، لوکاس هاس ، لی جون لی و روری اسکوول هستند.

آیات تاریخی

هنوز جزئیات تاریخ بابل فاش نشده است ، اما طبق گزارشات دریافتی ، این کل فیلم مربوط به دوره گذار هالیوود از سینمای صامت به سینمای صدا است. آنچه در بابل اتفاق افتاد در اواخر دهه 20 رخ داد ، زمانی که ماریون دیویس یک ستاره بزرگ بود و افراد مشهور دیگری مانند گرتا گاربو ، رودلف والنتینو ، لیلیان گیش ، چارلی چاپلین ، لوئیز بروکس و باستر کیتون به او پیوستند.

تاریخ آزادسازی بابل

بابل

قرار است بابل میزبان جشنواره کریسمس 2022 باشد. این فیلم در 6 ژانویه 2023 در سراسر جهان اکران می شود. Nightingale ، به کارگردانی ملانی لورن و داکوتا فنینگ و الفنینگ ، ممکن است یکی از مدعیان بوکس بابل باشد ، اما این تنها مدعی شسل نیست. فیلم های بزرگی مانند آواتار 2 و آکوامن 2 که 16 دسامبر اکران می شوند ، در انتظار بابل هستند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا