هنر و سینما

نخستین تریلر سریال هیولاها در محل کار را تماشا کنید


اولین تریلر فیلم “هیولاهای در کار” به عنوان دنباله ای از مجموعه اکشن “کارخانه هیولا” منتشر شد.

فیلم کارخانه هیولا همیشه به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین فیلم های قرن 21 توصیف شده است. این فیلم اکشن به کارگردانی پیت دکتر علاوه بر محبوبیت ، 525 میلیون دلار در سراسر جهان با بودجه 115 میلیون دلار به دست آورد و آن را به موفقیت هنری و تجاری والت دیزنی تبدیل کرد. در سال 2013 ، پیکسار و دیزنی با کارتون “دانشگاه هیولا” به دنیای هیولاها بازگشتند ، و اکنون آنها قصد دارند زندگی سالی و مایک را پس از اتفاقاتی نشان دهند. در فیلم اصلی با سریال هیولاهای در کار اتفاق افتاد. وقایع در دانشگاه هیولا قبل از داستان کارخانه هیولا اتفاق افتاد.

شرکت والت دیزنی قصد دارد فیلم ها و کارتون های خاطره انگیز را به مجموعه تبدیل کند تا مخاطبان و مخاطبان سرویس دیزنی پلاس را گسترش دهد. حیوانات غول پیکر در محل کار اولین پروژه پیکسار است که دیزنی پلاس را به عنوان یک سری پخش کرده است و در آینده می توان انتظار ساخت دنباله یا دنباله ای برای مجموعه هایی مانند “Wall-E” و “In Search of Nemo” را داشت. بسیار نصب شود.

مجموعه هیولاها در محل کار با بازی جان گودمن و بیلی کریستال جانشین جیمز پی سالیوان و مایک وازسکی می شود. از دیگر صداهای آشنا می توان به جنیفر تیلی در نقش سلیا و باب پترسون در نقش منشی رز اشاره کرد. علاوه بر این بازیکنان قدیمی و صداپیشه ها ، هیولاهای جدید زیادی در این مجموعه حضور خواهند داشت. آلانا اوباک با آلانا اوباک ، تای توسکمون با بن فلدمن و Well Little با میندی کالینگ از جمله آنها هستند.

همانطور که در اولین تریلر Dragon در محل کار دیدیم ، حوادث این مجموعه حدود 6 ماه پس از ساخت یک سایت عظیم رخ داد و اکنون این کارخانه در فریاد کودکان انرژی و خنده تولید می کند. مایک و سالی آژانس تشخیص کودکان را اداره می کنند ، و اگرچه سالی کمی نگران بود ، مایک بسیار زنده و خوشحال بود.

فصل اول Monsters at Work در 11 جولای از طریق سرویس آنلاین دیزنی پلاس در دسترس خواهد بود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا