هنر و سینما

۱۰ استندآپ کمدی برتر از ۱۰ کمدین درجه یک جهان


اگرچه کمدی ایستاده از دهه 1970 محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، اما گفته می شود که دهه های قبل از آن شکل گرفته است. اولین اجراهای تئاتری کمدی ایستاده در قرن بیستم رخ داد و از آن به بعد پیشرفت فوق العاده ای داشته و جای خود را در فرهنگ عامه تثبیت کرده است.

کمدین ها امروزه بسیار محبوب هستند. نمایش هایی از جمله افرادی مانند بیل بار ، لوئیس سی کی (البته قبل از رسوایی کمیک بوک او ، جایی که خودش در آخرین برنامه به خصوص خوب شوخی کرد) و کوین هارت طرفداران بی شماری را جذب کرده است ، اما شما همیشه در اتاقش صندلی پیدا کند طنز ایستاده بستری برای چارچوب عمیق ترین موضوعات است ، اما دارای جلد طنز و طنز است که تأثیر آن را تقویت می کند.

در اینجا 10 اولین برنامه کمدی استندآپ ، 10 اجرا توسط 10 نمایش کمدی استندآپ که شبیه ماشین های کمدی هستند ، آورده شده است.

10. جیمز آکاستر: رپرتوار

جیمز آکستر: کارنامه

مجموعه جیمز آکستر شامل مجموعه ای از چهار نمایش کمدی با بازی کمدین انگلیسی است که در نتفلیکس منتشر شده است. اگرچه آکاستر در بین تماشاگران انگلیسی محبوب بود ، اما طنز منحصر به فرد آن باعث شد تا هم توسط تماشاگران آمریکایی و هم به خوبی مورد استقبال قرار گیرد.

شوخ طبعی ممکن است در ابتدا خشن به نظر برسد ، به ویژه با توجه به لهجه انگلیسی او. اما خوشبختانه حرکات او و توقف و نگاه او بلافاصله تماشاگران را غرق کرد و پس از مدتی که گوش های شما به صدای او عادت کرد ، مانند دیگران به شوخی های او خندیدید.

9. بو برنهام: چی

بو برنهام: چی

بو برنهام یک کمدین ، ​​موسیقیدان و فیلمساز است که از مهارت های گوناگون برای افزودن رنگ و درخشش جدید به این جایگاه شگفت انگیز و ایجاد صحنه ای جدید برای تماشاگران استفاده می کند. عکاسی این نمایش نیز شگفت انگیز است.

در این موضع گیری ، برنهام همه چیز را در چشم انداز قرار می دهد و سعی می کند از مهارت های بازی و خوانندگی خود برای ایجاد یک کمدی خنده دار و طنزتر از حد معمول استفاده کند. اگر می خواهید نوع کمدی متفاوتی را ببینید که با بقیه نمایش متفاوت است ، این کمدی را از دست ندهید.

شاید فیلم محبوب “هشتم هشتم” را از زمان برنهام در سال 2019 دیده باشید.

8. ادی ایزارد: لباس برای کشتن

ادی ایسارد: آماده کشتن

غرفه سان سان فرانسیسکو بر دین و تاریخ تمرکز دارد. در طول نمایش ، ایسارد تاریخ بریتانیا را از استون هنج تا اصلاحات سیاسی روایت کرد و با لهجه های فرانسوی و ایتالیایی شوخی کرد. در بخش دیگری از پاپ و کلیسای انگلستان صحبت کرد.

ادی ایسارد یک کمدین غیرمعمول است و شما از هر نظر شگفت زده خواهید شد. از لباسی که می پوشد تا نحوه مشاهده داستان ها و رویدادهای مختلف.

7. بیل هیکس: متوقف نمی شود

بیل هیکس: بدون پول

خستگی ناپذیر آخرین دستاورد هیکس قبل از تسلیم شدن در برابر سرطان لوزالمعده بود. هیکس در مونترال کانادا بازی کرد.

هیکس مکث کرد ، تأثیر شوخی را افزایش داد و بیشتر خندید. در این نمایش ، او بیشترین بهره را از استراحت طولانی و معروف خود برد.

بیل هیکس با لمس موضوعات و دغدغه های مختلف سیاسی و اجتماعی طنز طنزآمیز و باکیفیتی ایجاد کرد و باعث خنده مخاطبان خود شد. نمایش بی نهایت بهترین کار هیکس و یکی از کمدی های دارای بالاترین رتبه است.

6. دیو چاپل: آنها را به راحتی بکشید

دیو چپل: قتل نرم

موفقیت چپل در 26 ژوئیه 2000 رخ داد و چپل در مورد مسائلی مانند خشونت پلیس ، نژادپرستی و سوءمصرف مواد مخدر شوخی کرد.

در سال 2015 ، رولینگ استونز دیو چپل را به عنوان یکی از “25 کمدی استندآپ برتر تمام دوران” رتبه بندی کرد و رتبه ششم را داشت. همچنین ، در میان آثار چاپل ، این نمایش بیشترین تعداد و مخاطب را دارد.

دیو چپل پس از یک حرفه بسیار موفق دوران بازنشستگی طولانی را پشت سر گذاشت و در اواخر سال 2010 به صحنه بازگشت.

5. رابین ویلیامز: عصر

یک کمدی در شب مت ساخته رابین ویلیامز

این یکی از آخرین حضورهای رابین ویلیامز در دهه 80 بود ، قبل از اینکه تمام روزهای خود را در تور بگذراند. رابین ویلیامز موضوعات مختلفی را پوشش داده است ، از جمله رستاخیز مسیح ، ریاست جمهوری ریگان ، اثرات ماری جوانا و بارداری و زایمان.

این نمایش شگفت انگیز و شنیدنی سرانجام در سال 1988 برنده گرمی شد و عنوان “بهترین نمایش کمدی” را از آن خود کرد. ویلیامز این جایگاه را در تالار لینکلن گذاشت و به یکی از بهترین آثار او تبدیل شد.

4. دیلان موران: هیولا

دیلن موران: هیولا

دیلن مور یک کمدین ایرلندی است که بیشتر به خاطر نقش هایش در سریال کمدی Black Books و یک کمدین استندآپ مانند The Monster شناخته می شود.

شهرت موران بیشتر به خاطر شوخی های جسورانه و هوشمندانه او مشهور است ، بهترین نمونه ای که می توانید در این مورد مشاهده کنید. یک انتخاب خوب برای کسانی که عاشق طنز زنده هستند. دیلن موران نیز یکی از افرادی است که بهترین شوخی ها را با خود می کند و اغلب با این نوع طنز بیشترین خنده را به خود می گیرد. موقعیت بالای این موضع نشان می دهد که چنین رویکردی به طنز ایستاده همیشه م beثر خواهد بود.

3. جورج کارلین: به من بده! (جورج کارلین: … برای شما بد است)

تشویق مداوم به من بکن! نویسنده: جورج کارلین

تقریباً همه نام جورج کارلین را شنیده اند و حداقل یک نمایش را دیده اند. یک کمدین بحث برانگیز که خود را محدود نکرده و شوخ طبعی اش حد و مرزی نداشت.

“به من بدهید!” این نوزدهمین و آخرین نمایش جورج کارلین بود. چهار ماه پس از آزادی ، کارلین بر اثر سکته قلبی درگذشت. او 71 سال دارد. دکوراسیون این نمایش دکوراسیونی جالب و منحصر به فرد بود و به عنوان پذیرایی بزرگ و دیدنی ساخته شد.

یکی از نکات جالب در این نمایش شوخی های کارلین در مورد مرگ در مکان مناسب و آنچه مردم هنگام مرگ کسی می گویند است.

2. بیل بور: متاسفم که چنین احساسی دارید

یک کمدی استندآپ شرم آور که دارای احساسات مشابه بیل بار است

نمایش بیل بار در سال 2014 به نمایش درآمد و فیلم فقط از شبکه نتفلیکس پخش شد. بیل بور یک فیلم کمدی است که در تابستان سال در گرجستان روی می دهد. یکی از نکات قابل توجه این نمایش نوشتن آن به صورت سیاه و سفید بود ، که ما امروز آن را در یک برنامه کمدی استندآپ ندیده بودیم.

در اینجا ، طبق معمول ، بیل بار اظهارات خود را بدون سانسور خود بیان کرد و تا جایی که می توانست در موضوعاتی مانند دین ، ​​روابط و باورهای خنده دار و عجیب خندید و خندید. او همچنین در مورد مسائل زناشویی اظهارات طنز آمیز داشت و به اخراج مردان از خانه و تخت آنها اشاره کرد. به طور کلی ، بیل یک نکته بسیار خنده دار و مستقیم در مورد ازدواج و رابطه بین زنان و مردان دارد ، که هر زمان فرصتی پیدا کرد ، آن را مطرح می کند. نمونه ای از این ارزشهای والا و ناچیز است که امروزه جامعه آمریکا برای همه زنان قائل است. به گفته بیل بار ، در هر شرایطی ، افکار عمومی توسط زنان نمایندگی می شود و این گروهی از زنان پول دوست و دختران پول دوست است و هدف آنها از بین بردن زندگی مردان کارگر و تصرف اموال آنها است. به

1. Louis C. Louis CK: قضاوت شد

طنز ایستاده توسط Louis C. کی

Louis C. چه کسی نیازی به گنجاندن ندارد. یک کمدین حتی بی سر و صدا و با نگاهش کار می کند تا همه را بخنداند. او در شعر و برنامه نویسی مهارت دارد و طنز او آنقدر به مسائل روزمره نزدیک است که در هر کجای دنیا که باشید ، کلمات و علائم نگارشی او به خنده می افتد.

این نمایش معروف یک ساعته توسط لوئیس سی در بوستون ضبط شد. ی تقدیم به جورج کارلین. کارلین در همان اتاق باز ضبط کرد و خیلی زود فوت کرد.

در این نمایش ، کمدین بحث برانگیز موضوعاتی مانند نژادپرستی ، چاقی ، استفاده از زبان توهین آمیز ، حملات تروریستی ، مسائل مربوط به فرزندپروری و مساله پیری را مورد بحث قرار می دهد و با یک هنرمند کامل و کل اتاق می خندد. به

به طور کلی ، تمام اجراهای Louis C. کی را بررسی کنید. این وظیفه همه است و مطمئناً ساعت ها بی وقفه می خندید.

منبع: Screen Rant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا