راهنمای خرید هدست اداری – نکات قبل از خرید هدست مرکز تماس

نکاتی که باید قبل از خرید هدست اداری و مرکز تماس بدانید

خرید هدست اداری بدون اطلاع از ویژگی ها و قابلیت های این هدست ها می تواند باعث شود شما در تصمیم گیری اشتباه کنید. به همین دلیل لازم است پیش از اقدام برای خرید، اطلاعاتی را در مورد کاربرد این هدست ها و همچنین مهم ترین ویژگی های آنها به دست آورید. با در اختیار داشتن این اطلاعات، انجام مقایسه بین مدل های مختلف برای شما راحت تر می شود و این موضوع برای شما کمک کننده خواهد بود. بنابراین توصیه می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا توضیحات لازم را در زمینه آشنایی با هدست های اداری، در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی بهترین برند هدست اداری

یکی از مواردی که در هنگام خرید هدست اداری بهتر است به آن توجه داشته باشید، برند این هدست ها می باشد. شرکت های مختلفی در زمینه طراحی و تولید هدست اداری فعالیت می کنند که هر کدام از آنها با توجه به برنامه ریزی های شرکت خود، تولیدات مختلفی دارند. شاید در زمینه خرید هدفون های گیمینگ یا هدست هایی که بیشتر برای فعالیت های روزمره کاربرد دارند، برندهایی مثل سونی، اپل، جی بی ال و تسکو پیشنهادهای خوبی به شمار بروند؛ اما در زمینه خرید هدست اداری، استفاده از تولیدات شرکت آکیوتون را می توان بهترین گزینه دانست.

این برند، به صورت تخصصی در این زمینه اقدام به طراحی و تولید هدست اداری کرده است و هرآنچه که لازم است در چنین هدست های وجود داشته باشد را تامین می کند. البته شما می توانید تولیدات برندهای دیگر را نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید و بعد از انجام مقایسه های لازم، بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویژگی های هدست اداری

اگر قصد خرید هدست اداری دارید، بهتر است با ویژگی های لازم در چنین هدست هایی آشنا شوید. در این شرایط می دانید که در هنگام خرید این محصولات، باید به دنبال چه ویژگی هایی بگردید. مهم ترین مواردی که باید در یک هدست اداری باکیفیت وجود داشته باشند، شامل موارد زیر می باشند:

طراحی ارگونومیک

یک هدست اداری باید شرایط راحتی را برای مصرف کننده به وجود آورد چرا که در صورتی که این ابزار کاری، راحت نباشد، اپراتور ممکن است تسلط کاری خود را از دست بدهد. بنابراین طراحی ارگونومیک و همچنین وجود بالشتک هایی از جنس چرم و یا فوم در هدست اداری، از ضروریات است.

وزن کم

هدست اداری برای مدت زمان طولانی در یک روز روی سر قرار می گیرد. حداقل زمان استفاده از این هدست ها در محل کار پنج ساعت در روز می باشد که هر روز این موضوع تکرار می شود. اگر وزن هدست زیاد باشد، بعد از مدت زمان کوتاهی گردن درد و سردرد به سراغ شما خواهد آمد. بنابراین در زمان خرید هدست اداری، حتما وزن آن را برای استفاده های مکرر و طولانی مدت چک کنید.

مقاومت بالا

در قسمت قبلی نیز اشاره کردیم که هدست های اداری، تحت فشار کاری بالایی قرار می گیرند. بنابراین لازم است که با دوام باشند تا در چنین استفاده هایی خراب نشوند. همچنین ممکن است این هدست ها در حین کار از دست شما بیافتند و به آن ها ضربه وارد شود. طراحی هدست اداری باید به گونه ای باشد که این ضربات احتمالی، به دستگاه آسیب زیادی وارد نکند.

قابلیت های هدست اداری

قابلیت های اصلی هدست های اداری

چه چیزی باعث تفاوت یک هدست اداری با سایر هدست ها می شود؟ در واقع چرا به این دستگاه ها، هدست اداری گفته می شود؟ جواب این سوال در قابلیت های هدست اداری می باشد. یعنی قابلیت های مختلفی که در این هدست ها وجود دارد، باعث می شود کاربری خاصی برای آنها به وجود آید. مهم ترین قابلیت های یک هدست اداری، موارد زیر هستند:

تکنولوژی نویز کنسلینگ

در هدست های اداری از فناوری حذف نویز پیشرفته استفاده می شود تا این فناوری در حین مکالمه، نویزهای غیر ضروری را از بین ببرد. با توجه به اینکه در مراکز تماس، معمولا اپراتورها در فاصله فیزیکی کمی با یکدیگر قرار دارند، اگر این قابلیت در هدست اداری وجود نداشته باشد، صدای همهمه و صحبت کردن اپراتورهای دیگر، بر روی کیفیت مکالمه تاثیر خواهد گذاشت. اما خرید هدست اداری برای مراکز تماس می تواند از وقوع چنین مشکلاتی پیشگیری کند.

فناوری حذف صدای تنفس

یکی از ضعف های میکروفون ها که در میکروفون هدست ها نیز مشاهده می شود، مربوط به صدای فوت، هوا و تنفس می شود. به طوری که اگر اپراتور در هنگام مکالمه، نفس خود را بیرون بدهد یا شخصی بخواهد در شرایط بادی با تلفن حرف بزند، صدای بدی از طریق میکروفون به شنونده منتقل می شود. اما هدست های اداری با استفاده از تکنولوژی Air Shock Mic  این موضوع را کاملا از بین می برند. بنابراین حتی اگر اپراتور ناخواسته در میکروفون فوت کند،‌ سیستم هوشمند هدست اداری می تواند این صدا را حذف کند تا به گوش شنونده نرسد.

قابلیت تنظیم ارتفاع میکروفون

حالت و شکل سر افراد با هم فرق می کند. بنابراین هدست باید به گونه ای طراحی شود که بتوان آن را با فرم سر افراد مختلف، هماهنگ کرد. علاوه بر این، لازم است میکروفون شرایطی را به وجود آورد که امکان تغییر ارتفاع آن وجود داشته باشد. این قابلیت باعث می شود شما بتوانید میکروفون را در فاصله استاندارد از دهانتان قرار دهید تا صدا با وضوح بیشتری به گوش شنونده برسد.

همچنین این قابلیت به شما این امکان را می دهد که اگر لازم است در حین مکالمه میکروفون را از دهان خود دور کنید تا چیزی که می گویید به گوش شنونده نرسد. برای مثال ممکن است در زمان صحبت تلفنی، سوالی برای شما پیش بیاید و بخواهید با همکار خود مشورت کنید.

کاربرد هدست اداری

کاربرد هدست اداری

هدست های اداری با توجه به قابلیت هایی که دارند در موقعیت های شغلی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. شما لازم است پیش از اقدام برای خرید هدست اداری با کاربردهای اصلی آن آشنا شوید تا بدانید آیا استفاده از این محصولات برای شما مفید است یا نه.

رایج ترین کاربردهای هدست اداری شامل موارد زیر هستند:

هدست مرکز تماس

در هدست مرکز تماس دو ویژگی اصلی مورد نیاز است. اول اینکه میکروفون این هدست ها کیفیت بالایی داشته باشند تا صدای اپراتور را به خوبی به گوش شنونده برسانند و نکته دوم عملکرد خوب هدست در زمینه حذف صدای مزاحم است تا نویزهای ناخواسته موجود در محیط کار، کیفیت مکالمه را کاهش ندهند.

هدست منشی ها

افرادی که مدام باید پاسخگوی تماس متقاضیان باشند، منشی ها هستند. در کار منشی ها یکی از مهم ترین موارد، سرعت عمل بالا است. هدست اداری به گونه ای طراحی می شود که می تواند در رسیدن به این هدف به منشی ها کمک کند. بنابراین یکی از متقاضیان خرید هدست اداری، منشی های دفاتر و شرکت های مختلف هستند.

آموزش مجازی

در کلاس های درس یا کنفرانس ها یا سخنرانی هایی که به صورت مجازی انجام می شود، در اختیار داشتن یک هدست اداری می تواند باعث انتقال صدا با کیفیت بالا شود. بنابراین معلمان و اساتید دانشگاه می توانند با خرید هدست اداری، کار خود و دانش پژوهانشان را راحت تر پیش ببرند.

نکات خرید هدست اداری

اگر می خواهید هدست اداری بخرید، بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • قیمت هدست اداری با توجه به عواملی مثل مدل هدست، قابلیت های هدست و برند آن مشخص می شود. قطعا هدست هایی که توسط برندهای معتبر عرضه می شوند، به دلیل برخورداری از کیفیت ساخت بالاتر، دارای قیمت بالاتری نیز هستند.
  • در هنگام خرید هدست اداری از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کنید. ممکن است برخی فروشگاه ها هدست های تقلبی را با قیمت پایین تر در اختیار شما قرار دهند که بعد از مدت زمان کوتاهی خراب می شوند.
  • اینکه برای کاربرد اداری، هدست تک گوش بهتر است یا دو گوش؟ تقریبا یک موضوع سلیقه ای است. چرا که هردوی این هدست ها مزیت های خاص خود را دارند. برند اکیوتون دارای هدست های متعددی با طراحی تک گوش و دو گوش است که می توانید بر اساس ترجیحات شخصی خود از میان آن ها انتخاب کنید.
  • قبل از خرید یک هدست اداری بهتر است آن را با سایر محصولات مقایسه کنید تا بهترین گزینه را انتخاب نمایید. توصیه می کنیم تمامی ویژگی های هدست مورد نظرتان را با یکدیگر مقایسه کنید.

سخن پایانی

در مقاله ای که خواندید، مهم ترین ویژگی های هدست های اداری بررسی شد. با توجه به توضیحاتی که در این مقاله وجود داشت، خرید هدست اداری می تواند برای مشاغل مختلفی مثل مراکز تماس، کار منشی گری، اساتید دانشگاه و… سودمند باشد.

ابتدا مشخصات تمامی هدست های اداری اکیوتون را بررسی کنید و در نهایت هدستی که بیشتری تناسب را با انتظارات شما دارد را خریداری نمایید. تمامی محصولات همراه با گارانتی و ضمانت اصالت کالا، با قیمتی رقابتی برای شما عزیزان ارسال می گردد.

دکمه بازگشت به بالا