هنر و سینما

نتفلیکس دسترسی آزمایشی کاربران به بازی‌های اندرویدی را در لهستان شروع کرد


چندی پیش خبری مبنی بر ورود Netflix به فضای بازی موبایل منتشر شد. این شرکت که یکی از بزرگترین سرویس های پخش فیلم است ، با دسترسی کاربران به بازی های اندروید در لهستان ، مرحله جدیدی از ورود خود به صنعت بازی را آغاز کرده است.

روز سه شنبه ، اعلام شد که Netflix در زمان آزمایش دو بازی از سری Stranger Things را برای کاربران اندروید در لهستان خواهد ساخت. به گفته سخنگوی شرکت ، دسترسی به این بازی ها ، با عنوان Stranger Things 1984 و Stranger Things 3 ، بخشی از مزایای ثبت Netflix در کشور است. وی گفت: “ما هنوز در مراحل اولیه هستیم و باید سخت کار کنیم تا در ماه های آینده بهترین تجربه را برای جهان (بازی) بدون تبلیغات و خریدهای درون نرم افزاری ارائه دهیم.”

طبق توئیتی که در حساب Netflix لهستان ارسال شده است ، راه دسترسی به این بازی ها به این صورت است که بازی ها در صفحه اصلی نرم افزار Netflix نمایش داده می شوند و کاربران می توانند اطلاعات بیشتری را از طریق لمس لوگوی هر بازی پیدا کنند.

همچنین یک گزینه برای بارگیری بازی ها وجود دارد که کاربران را به فروشگاه Google Play منتقل می کند ، جایی که می توانند بازی ها را طبق معمول بدون هیچ کار اضافی بارگیری کنند.

بازی اندروید Netflix

پس از بارگیری بازی ، هنگام اجرای آن ، از شما خواسته می شود اطلاعات حساب Netflix خود را وارد کنید تا بتوانید به دنیای بازی دسترسی پیدا کنید. این بدان معناست که بازی هایی در تلفن شما بارگیری شده اند و هیچ اطلاعات بازی زنده وجود ندارد.

این غول سرگرمی در ماه ژوئیه گام های بلندی را برای ورود به دنیای بازی برداشت که یکی از مهمترین آنها استخدام مدیران سابق EA و Oculus برای رهبری صنعت بازی بود. این شرکت همچنین گفته است که در ابتدای ورود به این حوزه باید بر روی دستگاه های تلفن همراه تمرکز کرد.

بازی های این سرویس برای مشتریان Netflix رایگان است ، زیرا اپل قبلاً در سرویس Apple Arcade برای کاربران خود در دسترس قرار داده است.

البته ، این اولین تجربه بازی Netflix نیست. این سرویس جریان عناوین مرتبط مانند Black Mirror: Bandersnatch و Minecraft: Story Mode و Carman Sandiego: To Steal or Not to Steal را ارائه می دهد. او همچنین چندین پروژه از Stranger Things با Telltale ، استودیوی پشت بازی The Walking Dead کار کرده است ، و هنوز مشخص نیست که چگونه این پروژه با تعطیلی این استودیو به پایان رسید.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان برگزاری بازی در خارج از لهستان یا سایر پلتفرم ها (به غیر از اندروید) منتشر نشده است و منتظر اطلاعات بیشتر خواهیم بود.

منبع: The Verge

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا