هنر و سینما

چاقو‌کشی ۲؛ بازیگران، زمان انتشار و تمام جزئیات دیگری که می‌دانیم


این فیلم پرفروش با اکران خود در سال 2019 یک موفقیت بزرگ بود. طنز و نوآوری های مناسب و قدرت بازیگران این فیلم جنایی ناشناخته آن را به یک موفقیت محبوب و مبتنی بر تخته تبدیل کرد. و جوایز مختلف (از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم) به

این فیلم داستان بنوا بلانک ، رمان نویس جنایی است که هارلان ترامپپی (کریستوفر پلامر) را به قتل رساند. حالا نتفلیکس تصمیم گرفته دنباله ای برای فیلم بسازد که امیدوارند به زیبایی قسمت اول باشد.

نویسنده و کارگردان رایان جانسون قبل از اعلام اینکه Stabbing 2 در حال راه اندازی است ، تمایل خود را برای ساختن داستانی بر اساس بنوآ بلان (دنیل کریگ) اعلام کرده است. این فیلم هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد اما در حال حاضر ، برخی از جزئیات در مورد آن مشخص است.

تاریخ صدور

در حالی که هنوز از تاریخ انتشار خاصی مطمئن نیستیم ، Knife 2 در Netflix در سال 2022 قابل مشاهده است. امیدواریم هیچ تغییری در برنامه های آینده ایجاد نشود. با این حال ، تولید در یونان تازه شروع شده بود ، اما باید زودتر شروع می شد ، که به دلیل همه گیری کرونا به تعویق افتاد.

آیا سوزن 2 در قسمت اول مستقیم است؟

چاقو 2

بسیاری از بازیگران مشهور هالیوود در قسمت اول ظاهر شدند (از جمله آنا د آرماس ، کریس ایوانز ، جیمی لی کرتیس و تونی کلت) و رایان جانسون تأیید کرد که دنباله فیلم داستانی کاملاً متفاوت خواهد داشت. در مصاحبه ای در فوریه گذشته ، کارگردان از طریق مصاحبه توضیح داد که چگونه و چه اتفاقی برای داستان آگاتا کریستی افتاد که یکسان نخواهد بود. موردی که در قسمت اول بد اخلاقی در فیلم دوم ظاهر شد. او گفت که می خواهد فیلم را با شخصیت های مختلف ، لوکیشن های جدید و پویایی های متفاوت تهیه کند.

آریو

همانطور که قبلاً ذکر شد ، اکثر اعضای فیلم اول در قسمت دوم حضور نخواهند داشت. جیمی لی کرتیس ، بازیگر نقش لیندا دریسدیل در این فیلم ، حتی پست اینستاگرام خود را در مورد نیش حذف کرد تا غیبت احتمالی بازیگر سابق را بیشتر مشخص کند.

شخصیت بنوا بلان در این فیلم دوباره در راس بازیگران قرار دارد. نتفلیکس حقوق دنباله را با بیش از 450 میلیون دلار به دست آورد و بخشی از این قرارداد مشارکت دنیل کریگ در این پروژه است.

شرکت کنندگان جدید به گروه پیوسته اند و بسیاری از آنها مانند گروه معروف فیلم قبلی ماهر و با تجربه هستند. کیت هادسون ، ادوارد نورتون ، دیو باتیستا ، کاترین هان ، لزلی اودوم ، مادلین کلاین ، جسیکا هانویک و سرانجام ، اتان هاوک از جمله بازیکنان چاقو 2 هستند.

لزلی اودوم خاطرنشان کرد که دنباله فیلم بهتر از فیلم اول خواهد بود و مطمئناً طرفداران را به وجد خواهد آورد. او حتی گفت در این فیلم هرکسی می تواند مشکوک باشد ، بنابراین مانند فیلم اول ، این اثر نیز علاقه مخاطبان او را افزایش می دهد.

دیو باتیستا که با دانیل کریگ در مجموعه فیلم های Spectre همکاری داشته است ، در مصاحبه ای اظهار داشت که از پیوستن به این تیم هیجان زده است. تعدادی عکس از او و مادلین کلاین در حال موتور سواری نیز منتشر شده است که ممکن است نشان دهنده وجود صحنه هایی در فیلم باشد. عکس های کیت هادسون و اتان هاوک نیز در طول فیلمبرداری در یونان نشان داده شد.

فیلم کی و کجا ساخته می شود؟

چاقو 2

طبق توئیت رایان جانسون ، تولید چاقو 2 در 28 جولای آغاز شد و اکنون در یونان فیلمبرداری می شود. طی چند هفته گذشته ، چندین عکس از فیلمسازان مشغول به کار در جزیره Gretses Spetses به صورت آنلاین منتشر شده است.

فیلم سینمایی

تاریخ انتشار این دنباله مشخص نیست ، اما اگر عقب نشینی نکند ، می توان انتظار داشت که تریلر در سال 2022 منتشر شود.

داستان در فیلم ، آستر کوتاه

چاقو 2

درست مثل بازیگران فیلم ، طرفداران هنوز از طرح داستان بی اطلاع هستند. آنچه ما می دانیم این است که رایان جانسون در اولین روز فیلم خود در مورد قتل عام صحبت کرد. بنابراین ممکن است با چاقوکشی شاهد قتل و جنایت باشیم.

چاقو 3

قرارداد 450 میلیون دلاری نتفلیکس با رایان جانسون شامل دو فیلم چاقو 2 و 3 است که جانسون نویسنده و کارگردان آنها خواهد بود. دنیل کریگ بازیگر فیلم سوم است. چاقو 3 با قسمت دوم فاصله زیادی دارد و برای تماشای آن باید کمی صبر کنیم.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا