هنر و سینما

جزئیات پنهان فیلم «جنگ فردا» آینده‌ای تاریک‌تر را آشکار می‌کند


دان یک جنگجوی دوقلو در جنگ کنونی عراق ، معلم زیست شناسی و پدر و شوهر فداکار است ، اما وقتی یکی از آنها در یک فیلم مستند ظاهر می شود ، یکی از آنها چیز خاصی را فاش می کند. اینها ، سند محکومیت خشونت خانگی علیه همسر به امی (بتی گیلپین) است.

هشدار: در این پست ، احتمال لو رفتن داستان ویدیو وجود دارد

در سال 2022 ، گروهی از مسافران ساعت شنی با پیامی ناخوشایند وارد می شوند. آنها ماهیت جنگ امروز را به اطلاع می رسانند که در 30 سال آینده بشریت در جنگ با دشمنان خارجی شکست خواهد خورد.

این بیگانگان در آستانه انقراض بودند ، بنابراین تصمیم گرفتند به عقب برگردند تا شهروندان را برای کمک در جنگ جذب کنند. دن در آینده به مدت هفت روز می آید. در آنجا با فرمانده (ایوان استراوفسکی) که دختر سابقش موری بود ملاقات کرد. موری در ابتدا کمی مطیع بود ، اما سرانجام در مورد روزهای سیاه دوران کودکی با پدرش صحبت کرد.

دان این دوران تاریک را می شناسد زیرا شبیه به چیزی است که سالها پیش با پدرش ، جیمز (جی کی سیمونز) تجربه کرده بود. این مستند خشونت خانگی نشان می دهد که آینده دان تاریک تر از آن چیزی است که او فکر می کرد و او را به یاد پدرش انداخت. با وجودی که دن سعی می کرد شبیه پدرش باشد و مهم نیست که چقدر از پدرش متنفر بود ، اما اوضاع کاملاً برعکس شد و او دقیقاً همان خشونت و افسردگی را با دان احساس کرد. این نشان می دهد که ماموریت نجات فیلم فردا برای دان مهم است ، نه تنها از نظر واقعی ، بلکه از نظر احساسی.

فیلم جنگ فردا

در آغاز نبرد فردا ، مشخص شد که پدر دان در کودکی او را رها کرده بود و همانطور که انتظار می رفت ، تأثیر منفی بر دان داشت. او حتی نام خانوادگی خود را تغییر داد تا آنجا که ممکن است از پدرش جدا شود. جیمز سرانجام به دان توضیح داد که وقتی از جنگ ویتنام بازگشت ، دیگر آن مرد سابق نبود. او عصبانی و خشن بود و راهی برای کنترل خشم خود پیدا نکرد. تنها کاری که می توانست انجام دهد این بود که به دان بگوید: “تو تا آخر عمر از دست من عصبانی بودی زیرا من تو را ترک کردم ، اما اگر بمانم ، همه چیز برای تو و مادرت بدتر می شود.”

در فیلم می بینیم که دن و دخترش موری رابطه خوب و عاشقانه ای دارند. او تلاش زیادی کرده است تا زندگی خوبی را که او و مادرش ندارند فراهم کند ، اما ادعاهای خشونت خانگی آینده دان را نشان می دهد. او نیز مانند پدرش عصبانی و پرحرف بود ، اما برخلاف او مصمم به ماندن بود و سرانجام خانواده اش رو به وخامت گذاشتند. در نهایت ، پدر دان ، که تمام عمر خود را با نفرت از او گذرانده بود ، بهترین تصمیم را گرفت. این مستند ثابت می کند که آینده دان تاریک تر از آینده جیمز بود و سرانجام به مرگ او ختم شد.

این یک چرخه وحشتناک است ، زیرا دان پیامدهای منفی اقدامات آینده خود علیه موری را می داند. مثل اینکه او همین اتفاق را با پدرش تجربه کرده است و اتفاقات فیلم به او نشان می دهد که چقدر راحت می توان با آینده ای تیره روبرو شد. این باعث می شود فردا در پایان جنگ پدرش را ببخشد. ماموریت آینده او در سیبری سخت است ، اما درک شخصیت پدر تنها راه محافظت از خانواده و اطمینان خاطر او از تبدیل شدن به یک شخصیت بد نیست.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا