هنر و سینما

بیمارستان عمومی؛ طولانی‌ترین سریال آبکی تاریخ


آیا داستان برخی سریال های طولانی مدت طولانی برای شما عجیب و غیرقابل قبول بوده است؟ باید بگوییم که در صنعت سریال سازی جهان خدماتی به نام Soap Opera وجود دارد. این کلمه به معنی صابون یا سریال است که از سال 1930 وارد اصطلاحات صنعت سریال سازی شده است و در واقع به سریالی اشاره می کند که توسط بسیاری از تئاترها دنبال می شود و برگهای زیادی از داستانها را اضافه می کند. اصطلاح اپرا صابون نیز ریشه در این دارد که چرا تولیدکنندگان رادیو در آن سالها سریال خود را برای تبلیغات بیشتر گسترش دادند ، که بیشتر آنها سریالهای تلویزیونی بودند. این کلمه همان معنی مخلوط کردن آب در فیلم و سریال را دارد که در فارسی از آن استفاده می کنیم. اکنون جالب است بدانید که سریالی در حال حمل به ایالات متحده است که به دلیل نام طولانی خود در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است و یکی از محبوب ترین مجموعه ها در رده اپرا صابون است. نام این مجموعه “بیمارستان عمومی” است و علیرغم محبوبیت و محبوبیت زیاد در بین مردم آمریکا ، در سایر کشورها کمتر شناخته شده است.

در این پست ، ما می خواهیم در مورد این سریال که طولانی ترین سریال تلویزیونی تاریخ است بیشتر بدانیم.

مجموعه بیمارستان های عمومی ؛ ترکیبی از همه داستانها

بیمارستان عمومی

سریال “بیمارستان عمومی” در آوریل 1963 از تلویزیون ABC پخش شد و پنج سال بعد شرکت والت دیزنی آن را تا به امروز تولید کرده است. در مارس 2020 ، مصادف با آوریل 2016 ، 14،580 قسمت از این مجموعه منتشر شد و تولید و توزیع آن تا تابستان به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد. اما تولید آن از تابستان از سر گرفته شد و یک سال از پخش قسمت های جدید در قسمت 58 ام از تلویزیون ABC می گذرد.

این مجموعه عمومی یک سریال شبانه نبود ، اما در نیم قرن پس از شروع آن ، همیشه در ساعت 13 یا 14 یا 3 بعد از ظهر پخش می شد ، اما همیشه تماشاگران ثابت او حضور داشته اند و جوایز متعددی از جشنواره های تلویزیونی آمریکا دریافت کرده اند. به است. در سال اول نمایش ، هر قسمت 30 یا 45 دقیقه پخش می شد ، اما از اواسط دهه 1970 ، هر قسمت یک ساعت پخش می شد.

این مجموعه درباره یک بیمارستان دولتی و کارکنان آن که در شهری به نام پرت چارلز زندگی می کنند صحبت می کند. این مجموعه نه تنها در مورد مشکلات و بیماریهای بیماران این بیمارستان صحبت می کند ، بلکه داستانهای این مجموعه ترکیبی از موضوعات جنایی ، احساسات ، داستانهای عاشقانه و همچنین طنز است. البته ، در فصل اول “بیمارستان عمومی” ، ما روی دکترها تمرکز کردیم. هاردی و یک پرستار به نام جسی ، که در طبقه هفتم همان بیمارستان کار می کرد ، داستانها. اما با گذشت سالها ، داستان رشد کرده و وارد زندگی کارکنان بیمارستان و خانواده های ساکن پرت چارلز شده است.

با وجود محبوبیت طولانی مدت سریال ، سه دور “بیمارستان عمومی” به نام “پرت چارلز” ، “بیمارستان عمومی ؛ شیفت شب” و “بیمارستان جهان” ؛ “پیچ و تاب سرنوشت” اجرا شد. در سال 2013 ، اکثر بازیکنان جمع شدند و پنجاهمین سالگرد تولید “بیمارستان برای عموم” را جشن گرفت که توسط بسیاری از رسانه های جهان پوشش داده شد. خالق این مجموعه هنوز در مورد توقف ساخت “بیمارستان دولتی” صحبت نکرده است و به احتمال زیاد این سریال تا زمانی که شبکه ABC برپا باشد روزانه ساخته و پخش می شود.

صدها نفر برای یک هدف

بیمارستان عمومی

الیزابت تیلور یکی از بازیگرانی بود که در سریال طولانی بیمارستان عمومی ظاهر برجسته ای داشت.

تیم تولید و بازیگران بیمارستان دولتی یکی از عناصر جالب این مجموعه هستند. در 58 سال گذشته از تولید این سری ، 9 تولید کننده مختلف سرمایه گذاری کرده و این مجموعه را ساخته اند. مجموعه نویسندگان این مجموعه 45 بار تغییر کرده است ، برخی از آنها فقط در دوره های مختلف یا با نویسندگان دیگر نمودار می نویسند.

با وجود میزان سابقه و زمان تولید ، اما در سالهای اخیر تنها 13 مدیر ثبت نام در دوره های مختلف وجود داشته است. تعداد دقیق بازیکنان این سری مشخص نیست ، زیرا این مجموعه دارای صدها بازیکن و بنیانگذار اصلی است که با تعداد زیادی از بازیکنان این نقش فوت کرده اند و بازیکنان زیادی جایگزین شده اند. از سوی دیگر ، هر سال ، طبق داستان ها ، تعداد شخصیت های سریال افزایش می یافت. برخی از بازیگران این مجموعه از اوایل دهه نود و بیش از سی سال با این مجموعه کار کرده اند ، و اگر از وب سایت سریال دیدن کنید ، به عنوان ده ها سال راه اندازی این سریال نام بازیکن ذکر شده است. اما داستان وجود لسلی چارلسون با سایر بازیگران زن این سریال متفاوت است. او از سال 1977 طولانی ترین و طولانی ترین حضور در این سریال را داشت و پست دکتر را داشت. مونیکا ، متخصص قلب ، طولانی ترین نقش را در تاریخ ثبت کرد.

علاوه بر بازیگران معمول و در حال تغییر ، ستارگان محبوب سینما مانند الیزابت تیلور ، دمی مور ، ریکی مارتین و همچنین به عنوان بخشی از این مجموعه به عنوان بازیگران خارجی ظاهر شده اند.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا