هنر و سینما

«انتقام‌جویان: پایان بازی» چطور مقدمات فیلم جاودانگان را فراهم کرد؟


Immortals ، یک حماسه کیهانی پس از Marvel ، با بزرگترین فیلم استودیو تا به امروز ، Avengers: The End of the Game پیوند خورده است. نبرد انتقام جویان با تانوس (جاش برولین) یک رویداد عظیم است که در سراسر دنیای سینمای مارول طنین انداز شده است و با توجه به وسعت و وسعت داستان ، نمی توان در مورد آن انتقاد کرد: “انتقام جویان: پایان بازی بازیکن A در مارول .. ”زیاد. این شامل یک نوع خدای مخفی به نام جاودانه ها است که مهمترین رویدادهای روی زمین را تحت الشعاع قرار داده است و سرانجام هنگامی که انتقام جویان موفق شدند نیمی از زمین را زنده کنند ، دوباره ایجاد شد.

تانوس پس از جمع آوری شش سنگ ابدی در انتقام جویان: جنگ ابدی ، با یک ضربه ناگهانی موفق شد نیمی از همه مردم جهان را نابود کند. واکنش او در برابر انتقام جویان: پایان بازی مسدود شد ، اما بازگشت به حالت عادی یکبار بازنگشت. همه افراد گمشده را اسمارت هالک (مارک روفالو) پنج سال بعد باز می گرداند. اولین فیلم پس از مارول انتقام جویان: پایان بازی ، مرد عنکبوتی: دور از خانه ، واکنش شخصیت ها را درگیری Avengers-Tanus نشان داد. البته فیلم های دیگری که بعد از Avengers: The End of the Game اکران می شوند عواقب آن را بررسی خواهند کرد.

تقویم جاودانه ها هزاران سال را شامل می شود ، اما در هر صورت ، این فیلم پس از انتشار شانگهای و افسانه ده حلقه ، در توصیف وقایع پس از انتقام جویان: پایان بازی ، کار در حال پیشرفت خواهد بود. جاودانه ها به رهبری کلیه ژائو ، یک ستاره محبوب هستند و داستان گروه فوق العاده قدرتمندی از بیگانگان را روایت می کند که هزاران سال به طور مخفیانه روی زمین زندگی کرده اند. این فیلم دنباله ای زنده برای انتقام جویان: پایان بازی نیست ، اما به نظر می رسد بخش بزرگی از داستان آن از آخرین نبرد انتقام جویان با تانوس نشات گرفته است. اما کدام یک از موضوعات Avengers: The End of the Game مستقیماً با The Immortals ارتباط دارد؟

ضربه های هالک ناگهان افزایش یافت

جاودانه ها

دومین تریلر کامل فیلم Immortals با صحنه ای از Ayak (Selma Hayek) شروع می شود که وقایع بزرگ انتقام جویان: جنگ ابدی و انتقام جویان: پایان بازی برای ایکاروس (ریچارد مدن) را بازگو می کند و به او می گوید که بازگشت ناگهانی جمعیت اولین انرژی مورد نیاز بود. توسعه را فراهم می کند در زیر مروری کوتاه بر فاجعه قریب الوقوع و همچنین دوره هفت روزه جمع آوری بازماندگان است و می توان گفت که هرج و مرج هالک هوشمند عواقب ناخواسته ای را به همراه داشته است که زمین را در معرض خطر قرار داده است. هنوز مشخص نیست چه اتفاقی می افتد ، اما اگر تنها جاودانه ها بتوانند از عواقب بعد از هزاران سال عدم دخالت در تاریخ بشریت جلوگیری کنند ، خطرات ناشی از عواقب آن است. هالک ناگهان ممکن است یکی از خطرناک ترین اقدامات تاریخ باشد از سینما حیرت انگیز. این حادثه می تواند دوینترز را شوکه کند ، توجه سلستیال را به خود جلب کند یا حتی چالش سخت تری را ایجاد کند.

پیام مخفی نیمور ممکن است اشاره ای به دویان ها باشد

در ابتدای بازی انتقام جویان: پایان بازی ، قهرمانان باقی مانده زمین دور هم جمع شدند تا درباره ماهیت جهان بحث کنند. اوکویا (دانا گررو) گفت که در سواحل آفریقا زمین لرزه ای زیر آب رخ داده است. بیوه سیاه (اسکارلت جوهانسون) از واکاندا می پرسد که چگونه با او کنار می آید و اوکویه پاسخ می دهد: “این زلزله در زیر دریا رخ داده است.” ما واقعاً بدون وقفه با آن روبرو هستیم. “این عبارت را می توان به عنوان یک بحث اضافی که برای افراد بی ربط است تفسیر کرد. آینده دنیای سینمایی مارول ، اما بسیاری از مردم آن را مرجع نیمور و آتلانتیس می دانند.

انتقام جویان نویسندگان: پایان بازی نظریه نیمور را نفی می کند ، اما این بحث زلزله هنوز می تواند منبعی برای دنیای سینمایی مارول باشد. به احتمال زیاد زمین لرزه مربوط به آتلانتیس نبوده ، بلکه مربوط به دودویی بوده است. دویان شاخه ای از بشریت و دشمن جاودانگی دنیای زیرین است. آنها در کمیک های مارول در زیرزمین لموریا ، که در زیر دریا قرار دارد ، زندگی می کردند. این ضربه ناگهانی می تواند منجر به جنگ داخلی یا درگیری دیگری بین دو طرف شود. در تریلر دوم فیلم Immortals ، به نظر می رسد که سونامی آغاز شده است و سپس دوایت از دریا بیرون می آید تا با ایکاروس که شبیه سوپرمن است مبارزه کند. همه اینها می تواند نشانه ای از ارتباط بین اظهارات اوکویه در مورد زلزله انتقام جویان در آب باشد: پایان بازی و تمام تراژدی هایی که این دو نفر در The Immortals ایجاد کردند.

برخی از جاودانان پنج سال است که مفقود شده اند

جاودانه ها

بازماندگان این ضربه ناگهانی چه تأثیری داشتند و وقتی بسیاری از اعضای آنها ناپدید شدند ، چه کردند؟ و کدام یک از آنها نیز ناپدید شدند و چه کسانی زنده ماندند؟ پاسخ به این س questionsالات می تواند تأثیر عمیقی بر تاریخ بگذارد. به نظر می رسد آیاک رهبر جاودانه ها در دنیای سینمایی مارول است ، اما ایاک ، که رهبر آنها در کمیک ها نیست ، ممکن است به دلیل حمله ناگهانی هالک به آن مکان رسیده باشد.

هزاران سال پیش رهبر جاودانان سابق می تواند تینا (آنجلینا جولی) ، درویگ (بری کیوگان) یا ایکاروس باشد. در غیر این صورت ، آیاک می تواند رهبر تیم سابق باشد ، و همانطور که مروج نشان می دهد ، او دوباره برای هدایت تیم در ماموریت جدید خود برای نجات جهان بازگشته است. در هر صورت ، جاودانان هزاران سال وجود داشته اند و اگرچه عمر طولانی داشته اند ، اما هرگز چنین فاجعه ای را تجربه نکرده اند. بنابراین وقتی همه می میرند ، بازگشت به گذشته آسان نیست.

انتقام جویان ممکن است دیگر روی زمین نباشند

پس از انتقام جویان: پایان بازی ، آینده انتقام جویان به عنوان یک تیم نامشخص است. سه عضو اصلی تیم (کاپیتان آمریکا ، مرد آهنی و ثور) در حال حاضر مفقود شده اند و بیوه سیاه پوست مرده است. اگرچه بسیاری از قهرمانان زنده می مانند ، اما انتقام جویان می توانند برای همیشه نابود شوند. جاودانه ها مدت ها مخفی شده بودند ، اما پس از انتقام جویان: پایان بازی ، این وضعیت تغییر خواهد کرد. به لطف انتقام جویان ، در حمله چیتائوری ، ظاهر Ultrans یا نبرد نهایی در Tanus ، نیازی به جاودانه ها نبود ، اما اکثر انتقام جویان با ظهور تهدید بعدی آنجا نخواهند بود. شاید به همین دلیل است که جاودانگی جهان پس از آن به وجود آمد. اگر قدرتمندترین قهرمان روی زمین نابود شود ، دیگر قهرمانان باید به موقع بالا روند تا سیاره زمین را ببینند. در فیلم Immortals ، خواهیم دید که اگر فیلم انتقام جویان از زمین مراقبت نکند ، این دنیای سینمایی مارول چگونه می تواند باشد.

تانوس ممکن است خشم آسمانی ها را برانگیخته باشد

جاودانه ها

در کمیک ها ، جاودانگی به شاخه های مختلفی تقسیم می شود ، زیرا در گذشته قدیمی ترین جاودانگی جدا شده و در قسمت های مختلف کهکشان مستقر شده بود. البته جاودانه ها با گروه زمینی این موجودات سروکار دارند ، اما جاودانان تیتان نیز وجود دارند که اعضای تانوس هستند. اگر تانوس جایگزین اکشن کمیک بوک خود در دنیای سینمای مارول شود ، می تواند وضعیت بدی برای پسرعموهایش روی زمین باشد.

جاودانگی موجودی کیهانی است ، مانند خدا که به آسمانی معروف است. پس از خلق این موجودات ، موجودات آسمانی هر از گاهی با آنها ملاقات می کنند و آنها را قضاوت می کنند تا تعیین کنند که آیا هنوز هم شایسته زندگی هستند یا خیر. مدتی پیش ، یکی از مخلوقات او نیمی از جهان را نابود کرد و برخی از موجودات آسمانی ممکن است نظر خود را در مورد جاودانگی تغییر داده باشند ، زیرا تانوس اولین تصمیم خود را در مورد آسمانی زیر سوال برد. به هر حال ، او عامل ویرانی ، مرگ و هرج و مرج بود. بنابراین شاید تانوس در طول فیلم برای جاودانان روی زمین مشکلی ایجاد کند. اگر جاودانگی کار تانوس تهدید شود ، ممکن است دوگانه گرایان چاره ای جز شکست و اثبات ارزش سازندگان خود نداشته باشند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا