هنر و سینما

۱۰ بازیگر بازی تاج و تخت که به مارول و DC پیوستند


بازی تاج و تخت یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین سریالهای تاریخ تلویزیون است و تعجبی ندارد که بازیکنان این مجموعه در سایر سریالهای اصلی حضور داشته باشند. اگرچه اکثر این بازیگران هنگام پیوستن به این سریال چندان شناخته شده نبودند ، اما موفقیت بازی تاج و تخت موفقیتی بود که آنها را به یک استعداد مطلوب در هالیوود تبدیل کرد.

به نظر می رسد بسیاری از بازیگران این سریال نه تنها در آنجا ظاهر شده اند بلکه به سریال های دیگر نیز ملحق شده اند. این افراد در جهان قهرمانان جایی پیدا کردند ، اما در دنیای وستروس ظاهر نشدند ، چه در قالب نقشهایی که توسط طرفداران قبلی دیده شده و چه در قالب نقشه های جدید.

10. پیتر دینکلیج (تیریون لنیستر) – انتقام جویان: جنگ بی نهایت

بازی تاج و تخت

تیریون لنیستر علی رغم بازی فوق العاده ای که دارد یکی از محبوب ترین بازیکنان بازی تاج و تخت است. این به خاطر موفقیت پیتر دینکلیج ، برنده جایزه امی است. او تیریون را به یکی از بهترین بازیگران سیاسی بازی تاج و تخت تبدیل کرد و خوبی هایش را داشت و مردی بود که در ابتدا همه را یک بازنده طبیعی می پنداشت.

دینکلج به عنوان اتر به Avengers: Eternal War پیوست و مجبور شد دستکش ابدیت را برای تانوس بسازد. استیلری با ساختن دسته ای جعلی از سلاح قدرتمند ، علیه تانوس تلافی کرد.

9. Pilo Asbak (Euron Greyjoy) – Aquaman And The Lost Kingdom

بازی تاج و تخت

پیلو اسبک یکی از آخرین بازیکنانی بود که برای اولین بار در 6 فصل به عنوان یورون گریجوی در این مجموعه ظاهر شد. یورون به عنوان یکی از بدترین شرورهای فصل گذشته این سریال مورد توجه طرفداران قرار گرفت. برخی او را یک شرور واقعی و برخی دیگر یک شخصیت می دانند.

پس از بازی در نقش یک دزد دریایی سادیست در بازی تاج و تخت ، اسبک برای بازی در فیلم های Aquaman و The Lost Kingdom به دریا باز می گردد. او در حال حاضر تنها بازیکن جدید Aquaman 2 است. با این حال مشخص نیست که در کجا بازی خواهد کرد.

8. مایکل مک آلتون (راس بولتون) – لیگ عدالت

بازی تاج و تخت

مایکل مک آلتون نقش راس بولتون را کمی مودبانه تر از برخی از شروران رنگی این سریال بازی کرد. او نقش روسی را در قالب یک مرد خونسرد و خونسرد بازی می کرد و می شمرد که برای همیشه به خاطر چاقو زدن راب استارک در یک عروسی قرمز به خاطر خواهد ماند.

مک آلتون در ایفای نقش های بد بسیار خوب است و این را با حضور کوتاه اما به یاد ماندنی خود در لیگ عدالت ثابت کرد. او نقش رهبر گروه تروریستی را دارد که در ابتدای فیلم توسط زنی شگفت انگیز کشته می شود.

7. ناتالی دورمر (مارگری تایرل) – Captain America: First Avenger

بازی تاج و تخت

وقتی مارگری تایرل در فصل 2 بازی تاج و تخت معرفی شد ، به سرعت تبدیل به یک جاذبه شد. ناتالی دورمر نقش فردی دلسوز و مهربان را بازی کرد و با این کار توانست بر اساس خواسته های خود با اطرافیان خود به طریقی مملو از بی رحمی مذاکره کند.

حضور دورمر در دنیای قهرمانان بی شباهت به سایر قهرمانان است و اینگونه است که او قبل از ورود به بازی تاج و تخت در دنیای فیلم های مارول ظاهر شد. او به عنوان دستیار سرهنگ فیلیپس در فیلم Captain America: The First Avengers ظاهر شد و علاقه خاصی به استیو راجرز داشت.

6. Kiaran Hinds (Mans Reader) – لیگ قضایی

بازی تاج و تخت

کیاران هندز در فصل سوم این سریال به عنوان خواننده مردها به بازی تاج و تخت پیوست. اگرچه او یک نگهبان شب بود ، اما مانس را ترک کرد تا به ویلدلینگ ها بپیوندد ، و فراتر از دیوار پادشاه شد و حمله به دیوار را رهبری کرد.

در لیگ عدالت ، هندز نقش عمده ای در ارتش دیگر داشت و در این فیلم چیز کمی برای بیان احساساتش باقی مانده است. هندز از استفان ولف ، شرور که با قهرمان جنگید ، نام برد. اگرچه او انتخاب چندان خوبی برای ایفای نقش نبود ، اما در لیگ عدالت زک اسنایدر ، او سعی کرد با تعدادی تغییرات شخصیت استفنولف را بهبود بخشد.

5. پدرو پاسکال (اوبراین مارتل) – زن شگفت انگیز 1984

بازی تاج و تخت

او در حال حاضر در پروژه های مختلف مختلفی بازی می کند ، اما نقش اصلی پدرو پاسکال در سری چهارم بازی تاج و تخت در نقش اوبراین مارتل به طور خاص یک نقش جذاب و خشن است. او فقط یک فصل در این سریال به طول انجامید ، اما حضور کوتاه او بسیار سرگرم کننده و اصلی بود و او با این سریال یک بازی فراموش نشدنی داشت.

پاسکال سپس در فیلم زن شگفت انگیز در سال 1984 نقش مکس لورد شرور را بازی کرد. استاد یک تاجر مجاهد بود که یک سنگ جادویی دریافت کرد که رویای او را برآورده کرد و اربابش را از داشتن قدرت مخرب باز داشت. او شخصیت شیطانی فیلم است ، اما به نظر می رسد در بسیاری از موارد پاسکال شخصیت اصلی فیلم است.

4. ریچارد مدن (راب استارک) – برای همیشه

بازی تاج و تخت

راب استارک ، به عنوان پسر بزرگ ند استارک ، یک قهرمان دوست داشتنی و شایسته است که راه پدرش را دنبال می کند. پس از مرگ ند ، طرفداران فکر کردند راب باید از پدرش انتقام بگیرد ، اما او در عروسی رد به او خیانت کرد و کشته شد.

ریچارد مدن زمان بازی دوباره ایکاروس ، بازیگر کمی ناشناخته مارول در The Immortals را خواهد داشت. این فیلم به بررسی موجودات قدرتمندی می پردازد که قرن ها در دنیای فیلم مارول زندگی کرده اند و دیگر در پناهگاه خود نیستند.

3. امیلیا کلارک (دنریس تارگرین) – حمله مخفی

بازی تاج و تخت

امیلیا کلارک در نقش دنریس تارگرین بزرگترین و بهترین لحظه بازی تاج و تخت را ساخت. او همچنین یکی از بحث برانگیزترین جنبه های فصل آخر بازی تاج و تخت بود و به یک شرور تبدیل شد.

کلارک قرار است با برنامه آینده مارول برای Disney Plus ، Secret Attack به تلویزیون بازگردد. کلارک با بازیگران مارول مانند ساموئل ال جکسون و بن مندلسون و دیگر بازیگران تازه وارد مانند اولیویا کلمن در این سریال که در مورد حملات گردان صحبت می کند ، بازی خواهد کرد.

2. جیسون موموآ (کال دروگو) – آکوامن

بازی تاج و تخت

کال دروگو در فصل اول یکی از ترسناک ترین مردان این مجموعه نام گرفت. اگرچه در ابتدا تماشاگران نمی توانستند قبول کنند که او در نقش خود موفق خواهد شد ، اما جیسون موموآ با موفقیت او آنها را متقاعد کرد.

در Aquaman DC ، Momoa این فرصت را داشت که در برخی از نمایش های اکشن اجرا کند. اضافه شده در بازی Batman vs. او سوپرمن بود و سپس نقش بزرگتری در فیلم لیگ عدالت بازی کرد ، اما در اولین فیلمش آکوامن واقعاً درخشید.

1. کیت هرینگتون (جان اسنو) – برای همیشه

بازی تاج و تخت

البته ، کیت هرینگتون در نقش جان اسنو شخصیت اصلی بازی تاج و تخت بود و این مسلم نیست. او که به عنوان بازیگر بزرگ شد ، به شخصیتی مشهور در تاریخ تبدیل شد و تبدیل به یک قهرمان جالب شد. همه داستان نهایی سریال را دوست ندارند ، اما جان اسنو یک شخصیت نمادین است.

هرینگتون به زودی با ریچارد مدن در فیلم The Immortals همبازی خواهد شد. او در نقش دان ویتمن بازی می کند ، که در کمیک بوک شوالیه شخصیتی شبیه جان اسنو دارد ، که می تواند به این معنی باشد که هرینگتون آینده درخشانی در دنیای فیلم های مارول دارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا