هنر و سینما

اگر بیوه‌ی سیاه زودتر منتشر می‌شد دنیای سینمایی مارول چگونه تغییر می‌کرد؟


ساخت فیلم The Black Widow (بیوه سیاه) در مرحله سوم مورد بحث قرار گرفت و در حالی که نیازهای تماشاگران برای فیلم اختصاص داده شده به ناتاشا رومانوف قبلا وجود داشت ، در مرحله چهارم اتفاق افتاد. اما یک فیلم Black Widow در مرحله دوم یا سوم دنیای سینمای مارول چه تغییری ایجاد می کند؟

فیلم Black Widow در ابتدای قسمت چهارم جهان سینمایی مارول برنامه ریزی شده بود ، اما این فیلم یکی از فیلم های قسمت دوم یا سوم محسوب می شد ، اما می توانست تاریخچه سینمای Marvel را به طور کامل تغییر دهد. داستان در برنامه کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی ، داستان ناتاشا رومانوف و رابطه او با اتاق سرخ را روایت می کند. Black Widow اولین فیلمی است که در چهارمین مرحله از دنیای سینمایی مارول یعنی Vandavision ، Falcon و Winter Soldier و Loki از مرحله چهارم این دنیای سینمایی منتشر شد.

ناتاشا رومانوف ، با بازی اسکارلت جوهانسون ، ابتدا در مرد آهنی 2 ظاهر شد و در نه فیلم و در چهار مرحله از دنیای سینمایی مارول ظاهر شد. مرگ رومانوف در انتقام جویان: پایان بازی قبل از اینکه در فیلم خودش ظاهر شود ، این فیلم پس از مجموعه انتقام جویان نیاز به اکران داشت. این فیلم تعدادی شخصیت را معرفی می کند که بینندگان قبلاً با آنها ناآشنا بودند ، از جمله قرمز نگهبان ، ملینا ، یلنا ، Taskmaster و درایکوف ، و همچنین معرفی مجدد شخصیت والنتینا آلگرا دو فونتین.

در زمان نگارش فیلم برای بیوه سیاه ، نویسنده باید برنامه و داستان رخ داده را دنبال کند. در حالی که آنها همیشه به دنبال رویدادهایی هستند که ممکن است بر اتفاقات فیلم بعدی تأثیر بگذارد ، فیلم بازیگرانی را معرفی می کند که به نظر نمی رسد غیبت آنها در فیلم بعدی برایشان مهم باشد. اگر مارول این فیلم را به یکی از فیلم های مرحله دوم یا سوم تبدیل می کرد ، نویسندگان مجبور نبودند در این موارد (از جمله بلک ویدو مقدمه فیلم های چهارم و بعدی مارول) به توافق برسند و در آنجا حضور نداشتند. مکانی باریک برای تولید کبد و آنها همچنین می توانند بازتابی از داستان بیوه سیاه را در فیلم های آینده قرار دهند.

بیوه سیاه چگونه مرحله دوم دنیای سینمای مارول را تغییر داد؟

عنکبوت

حتی قبل از وقایع The Black Widow داستان سری دوم دنیای سینمایی مارول ، خوب است توضیح دهیم که اگر The Black فیلم ویژه Marvel را بیوه می داد در مرحله دوم دنیای سینما چه اتفاقی می افتاد. به در تیم بزرگ انتقام جویان ، فقط رومانوف و کلینت بارتون (هاکی) در سه مرحله اول این دنیای سینمایی فیلم بلند نداشتند. در حالی که مارول به خواسته های تماشاگران زن سینمایی که زنان را در مرحله دوم دنیای سینما هدایت می کند گوش داده است ، همین تغییر با تغییرات کوچکی انجام می شود که درک بیننده از دنباله را تغییر می دهد. این صحنه از دنیای سینمایی مارول.

در حالی که Black Widow پیش از معامله Sequoia در دنیای سینمایی مارول حضور داشت ، رومانوف هنوز توانست بر گذشته تمرکز کند ، به اتاق قرمز حمله کند و با خانواده خود ارتباط مجدد برقرار کند. تنها تفاوت استفاده از شخصیت های دیگر به عنوان جلال و حضور کوتاه است. با قضاوت در مورد آنچه در آغاز دور سوم اتفاق افتاد ، دوست نزدیک رومانوف ، هاکی ، در فیلم حضور نداشت زیرا او با دولت قرار ملاقات گذاشت تا از زندانی شدن وی جلوگیری کند و زمان بیشتری را صرف خانواده اش کند. حضور هر دوی آنها در مرحله دوم اکران سینما توانست پیوند عاطفی را در نگاه تماشاگران افزایش دهد. به طور خاص ، شخصیت بارتون بسیار خانواده محور است و در این فیلم رومانوف به محض دیدن خانواده اش به رسمیت شناختن خانواده اش مشغول می شود.

فیلم بیوه سیاه نشان می دهد که همه شخصیت های دیگر ، از همسر درایکوف گرفته تا گارد سرخ ، سالها در یک مکان بوده اند. این بدان معناست که اگر در ابتدای مرحله دوم داستان فیلم بود ، ممکن است این بازیگران در فیلم های دیگر ظاهر شده یا از آنها نام برده شده باشند. با توجه به نقش برجسته رومانوف و اشاره او به سیستم مافوق صوت روسی و کنترل ذهن ، این بازی در Captain America: Winter Soldier بسیار مفید بود.

کنترل ذهن در یک سرباز زمستانی بیشتر ذهنی است تا جسمی ، بنابراین تلاش برای رهایی بیوه زن از کنترل ذهن تنها بخشی از ارتش زمستانی است ، اما دانش رومانوف در مورد ساختن سربازان فوق العاده. روس ها با حضور گارد سرخ ممکن است جالب باشند. بیوه سیاه منبع قدرت گارد سرخ را ذکر نمی کند ، اما رومانوف در دوران کودکی قدرت خود را می دانست ، زیرا در نمایشی از دوران کودکی رومانوف ، کامیون ها را پرتاب کرد. او برای مسدود کردن هواپیما در هوا بود. بر ندار. اگرچه رومانوف به خاطر اسرار خود مشهور است ، اما عدم آگاهی او از این واقعیت که روس ها در حال برنامه ریزی برای تبدیل او به یک سرباز برتر در کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان است ، بیشتر در فیلمنامه نهایی یک اشتباه به نظر می رسد.

یکی دیگر از ویژگی های رومانوف در قسمت دوم Avengers: Age of Ultron بود. در حالی که رویدادهای The Black Widow تأثیر چندانی بر تاریخ فیلم نداشت ، اما ممکن است تأثیر بیشتری بر رویارویی رومانوف با هالک در آخرین نبرد فیلم داشته باشد. ریختن بروس بنر از پرتگاه برای تبدیل او به هالک ریشه در این باور رومانوف دارد که مأموریت مهمتر از انسانیت یا روابط عاطفی است ، اگر اصلاً باشد. با بیوه سیاه او یاد می گیرد که این روابط را بپذیرد و به او اجازه دهد در آغوش گرفته شود. تصمیم گیری برای پرتاب بروس برای رومانوف دشوار بود.

بیوه سیاه چگونه مرحله سوم جهان سینمایی مارول را تغییر داد؟

عنکبوت

اگر کاپیتان آمریکا در ابتدای قسمت سوم و قبل از وقایع: جنگ داخلی معرفی شود ، می تواند تأثیر عمیقی بر نقش رومانوف در این فیلم داشته باشد. در فیلم بزرگ ، او ابتدا به تونی استارک پیوست و قرارداد Sequoia را امضا کرد ، قبل از اینکه طرف را تغییر دهد و به فرار استیو راجرز کمک کند. رومانوف با دانستن این که توافقنامه سکویا به دنبال یافتن و کنترل این زنان است ، ممکن است از ابتدا با راجرز طرف باشد و در طول فیلم بیوه رومانوف را بشناسد.

اگر The Black Widow فیلم Marvel در قسمت چهارم بود ، اما در زمان نمایش داستان اکران شد ، می تواند بر ظاهر و تجربه رومانوف در Avengers: Infinite Battle و Avengers: End of the Game تأثیر بگذارد. دلایل منطقی و معتبر زیادی وجود دارد. زیرا داشتن بیوه ها ، نگهبانان قرمز ، ملینا و یلنا در میدان جنگ واکاندا دشوار است و بسیاری از گروه ها و شرکت کنندگان در این نمایش ها جایی ندارند. اما در حالی که بازیکنان فوق الذکر وارد دنیای فیلم های مارول شده اند ، مطمئناً صحنه شگفت انگیزی را در نبرد نهایی Avengers: The End of the Game ایجاد کرده اند.

بزرگترین تغییر پس از Black Widow این بود که بینندگان داستان رومانوف را درک نمی کردند. رومانوف هرگز در مورد خانواده خود ، که همه کارکنان سطح انتقام جویان هستند صحبت نکرد ، حتی اگر در ابتدای بازی با تمام نیروهایی که می دانست برای حفظ آرامش در زمین و غیره در ارتباط بود. اگر بیوه سیاه قبل از این دو فیلم اکران می شد ، خانواده اش در آن حضور داشتند ، یا در مورد آنها صحبت می شد و می توانستند دعوا کنند ، وگرنه بدتر از این بود. بیوه سیاه دوباره وصل شد. حرکت انگشتان تنوس ناپدید شد.

در این صورت ، مرگ رومانوف در پایان بازی معنای متفاوتی خواهد داشت ، زیرا کل خانواده هاکی ناپدید شده اند. در موقعیتی مشابه ، رومانوف تصمیم گرفت به دیگران کمک کند و آرامش را حفظ کند ، در حالی که بارتون به دنبال انتقام بود و آنچه را که فکر می کرد مستحق ناپدید شدن بود ، کشت ، اما نکرد. این تفاوت در برخورد با مرگ خانواده آنها ممکن است باعث فاصله گرفتن آنها از یکدیگر و حتی درگیری و اختلاف بین آنها شود.

اگر در بازار قدیمی بود ، چگونه مسیر بیوه سیاه را تغییر می داد؟

عنکبوت

انتشار فیلم The Black Widow (بیوه سیاه) در دنیای سینمای مارول نه تنها داستان فیلم را تغییر داد بلکه تصور بیننده را از داستان ناتاشا رومانوف در مجموعه انتقام جویان تغییر داد. رومانوف همیشه به عنوان یک شخصیت مخفی توصیف شده است که هیچ کس از منشاء آن اطلاع ندارد. ارائه این اولین نمایش در مجموعه مارول باعث شده است که او در بین بازیگران دیگرش دارای شخصیت متمایز و قدرتمندتری باشد ، در حالی که به بیننده درک بهتری از شخصیت زن و مرد قوی می دهد. قلب کاملتر و آرام تر در دنیای فیلم های مارول

بزرگترین تغییری که باعث شد مرگ او مشروع تر به نظر برسد ، حضور Black Widow در سومین قسمت از دنیای سینمایی مارول بود. مرگ او در پایان بازی بسیاری از شنوندگان را شوکه کرد ، زیرا داستان زندگی بازیکن هنوز به پایان نرسیده است و جزئیات شخصیت او هنوز هم می تواند به بیننده نشان داده شود.

اگر داستان زندگی ناتاشا رومانوف و رابطه او قبل از مرگ در پایان نمایش به تماشاگران ارائه شود ، نه مرگ قهرمانی که تماشاگران نمی توانستند درک کنند ، این پایان بازی مردم است. و داستانهای آنها

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا