هنر و سینما

نقدها و نمرات فیلم همه چیز خوب پیش رفت؛ یک تراژدی امروزی (جشنواره کن ۲۰۲۱)


این فیلم در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم فرانسوا اوزون در سال 2021 به نمایش درآمد و اولین پیش نمایش فیلم اکنون منتشر شده است که نشان می دهد منتقدان از شاهکار جدید اوزون لذت می برند.

فیلم های فرانسوا اوزون همیشه به دلیل موضوعات بشردوستانه و بی جنسیت مورد ستایش قرار گرفته اند. در بهترین فیلم ها ، او کیفیت ارتباطات انسانی را آنقدر پیچیده کرده است که ما هرگز آن را در سینما ندیده ایم. اوزون دنیایی شبیه به کارگردان و نویسنده آوانگارد آلمانی ، راینر ورنر فاسبیندر دارد. اما اگر فرد عجیب سینمای فاسبیندر وارد دنیایی آمیخته با علائم مزخرف شود ، داستان ازن به صورت طبیعی و بسیار مستقیم روایت خواهد شد و این کیفیت واضح است و این نیش آنها را برای دوستداران سینما ملموس و وحشتناک می کند. به

زیبایی ازن نشان دهنده یک رفتار چشمگیر ، شگفت انگیز ، تاریخی و برخلاف هنجارها و رفتارهای اجتماعی است. با فیلم جدیدش ، او به موضوعی مشابه می پردازد و در فیلم ، همه چیز خوب پیش رفت ، او داستان پدری را روایت کرد که سکته کرده بود و از دخترش در مورد اتانازی کمک خواست.

تا کنون ، فیلم 92 از 100 از 13 امتیاز را بر اساس 13 امتیاز دریافت کرده است و با رضایت در نمودار ستارگان منتقد کن در سال 2021 به پایان رسید و 2.1 از مجموع 4 ستاره را کسب کرد.

منتقدان در مورد فیلم چه می گویند که همه چیز خوب پیش رفت؟

تیم گریسون از صفحه نمایش

همه چیز به خوبی پیش میرود. او به دلیل لحظات کوچک و سرگرم کننده احساسات خود را کنترل نمی کند. امانوئل ، در حالی که پدرش به دنبال اتانازی است و مادرش در وضعیت بدی قرار دارد ، به درخواست پدر غیرمعمول خود عمل کرده و عشق واقعی به آن نشان می دهد. این فیلم مرموز با مرگ به پایان می رسد ، اما داستان آن باعث می شود بسیاری از بینندگان در مورد زندگی و شرایط خود بهتر فکر کنند.

بن کونیگزبرگ نوشته راجر ایبرت

همه چیز به خوبی پیش رفت ، با همه ضعف هایش ، با پیوند خوب و مناسب. برخی از نکات در خط داستان به خوبی توضیح داده نشده است ، به عنوان مثال ، ما نمی فهمیم که چگونه رابطه خانواده با فیلم با هولوکاست بر تصمیم پدر برای مرگ یا زندگی پدر تأثیر می گذارد ، اما نباید فراموش کنیم که این داستان به روشی ساده به پایان می رسد. اما یک پایان مخرب

تاد مک کارتی در دوره آخر

اگرچه فیلم های مربوط به اتانازی اغلب زمان مناسبی را برای تماشاگران فیلم فراهم نمی کند ، فرانسوا اوزون ، کارگردان سرشناس فرانسوی ، با گرد هم آوردن مجموعه ای از بازیگران با تجربه ، تجاری و جذاب ، فیلمی خوب و قابل تأمل ساخته است.

دیوید رونی در هالیوود ریپورتر

در مورد موضوع فیلم ، همه چیز خوب پیش نرفت.

فیلم خوب پیش رفت

منبع: RottenTomatoes

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا