هنر و سینما

تصویری از فیلم فلش لوگوی لباس جدید او را فاش کرد


اندی ماسکتی ، کارگردان فلش ، ویدئویی با لوگوی جدید روی قهرمان تصویر سریع حرکت کرده است.

دوازدهمین قسمت از مجموعه کتاب های کمیک برادران وارنر. قهرمان معروف سریال را به تاریخ بازگرداند تا مادرش را از مرگ نجات دهد و یک رویداد مهم در مسیر آینده کشورهای توسعه یافته ایجاد کند. ازرا میلر در نقش بن افلک و مایکل کیتون در نقش بروس وین و بتمن ، ساشا کالی در نقش سوپرگرل ، کرسی کلمونز در نقش آیریس وست ، ماریبل وردو در نقش نورا آلن و ران لیوینگستون در نقش هنری آلن.

به نظر می رسد پیشرفت در ساخت فیلم های فلش با نفرینی خنده دار همراه بوده است. زیرا در چند سال گذشته بسیاری از مدیران به دلایل مختلف نتوانسته اند در ساخت این پروژه مشارکت داشته باشند. از جف لوئب ، که در اواخر دهه 1980 چاقو خورد ، گرفته تا دیوید گایر ، شاون لوی ، مایکل گرین ، مارک گوگنهایم و دیوید دوبکین که همگی به دلایل مختلف آزاد شدند. در حالی که صندلی کارگردان Muskie ، کریستینا هادسون ، نویسنده کتاب Birds of Prey را نداشت ، به عنوان اولین نویسنده فلش انتخاب شد. در آغاز اکران فیلم ، این کارگردان چیزهای مختلفی را با طرفداران به اشتراک گذاشت و به نظر نمی رسد که به این زودی ها دلسرد شود.

در حالی که مراحل تولید این فیلم در حال انجام بود ، ماسکیتی عکسی را با جزئیات خاصی در مورد لوگوی جدید این پروژه در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. لوگو بر روی دو قسمت سفید زیر نوار زرد و دور سینه حک شده است. مطمئناً این طرح با لباسی که میلر در ابتدای این سری و لیگ عدالت پوشیده بود یکسان نیست. برای مشاهده جزئیات بیشتر به تصویر زیر مراجعه کنید.

لوگوی فلش جدید

این اولین بار نیست که ماسکی از رسانه های اجتماعی خود برای به اشتراک گذاشتن مطالبی در مورد فیلم استفاده می کند. چه با معرفی کالی به عنوان یک قهرمان و چه با نمایش لباس خونین کیتون به عنوان بتمن ، نمایش جدید لباس فلش مطمئناً برای کسانی که بیش از 30 سال است منتظر دیدن شخصیت مورد علاقه خود در یک نمایش عالی هستند ، هیجان انگیز خواهد بود. لباس میلر در لیگ عدالت به نظر می رسد که توسط یک فرد بی کفایت ساخته شده است ، اما این لباس و مارک جدید نشان می دهد که یا خیاط جدید آن را ساخته است یا لباس قبلی مهارت های او را ارتقا داده است.

اگر این مورد را کنار بگذارید ، دیدن دیگر قهرمانان دنیای در حال توسعه دیسی با لباس های جدید بسیار جالب خواهد بود. با معرفی گال گادوت ، جنگجو آمازونی در فیلم The Amazing Woman ، به نظر می رسد که این روند همچنان ادامه دارد و جلد Zakari Levy در نقش Shazm تغییر می کند. با نزدیک شدن به مراحل پایانی تولید فیلم فلش ، می توان انتظار داشت که Musketeer و Desi ویدئویی با جذابیت بصری بیشتر ، رنگ و درخشندگی بیشتری از آنچه انتظار داشتیم منتشر کنند. دیزی همیشه اعلام کرده است که واقعاً منتظر موفقیت فیلم در گیشه است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا