هنر و سینما

تریلر نهایی فیلم احضار ۳ را ببینید؛ تقابل شیطان و وارن‌ها


تماشای “The Conjuring 3” از فردا آغاز می شود ، به همین دلیل است که برادران وارنر جدیدترین تریلر فیلم ترسناک را منتشر کرده است.

فراخوانی 3 با عنوان کامل “The Conjuring: The Devil Made Me Do It” هشتمین قسمت از این مجموعه محبوب است. سالهاست که برادران وارنر با ساختن “آنابل” و “راهبه” محیط سینمایی کوچکی را در اطراف فیلم موسوم به “فیلم آنابل” ایجاد کرد ، که علاوه بر اجرای خوب در گیشه ، همیشه منتقدان و فیلمسازان را راضی کرده است. همان اکنون این یک تجربه جدید برای اد و لورن وارن است که برای نجات کودکان از زندان شیطان به صفحه نمایش باز می گردند.

داستان این فیلم بر اساس پرونده جنایی معروف “شیطان مرا ساخته” است و به زندگی خانواده ای به نام ژلاتزل و مردی جوان به نام آرن جانسون ، با بازی راوری اوکانر مربوط می شود ، که می گوید تحت این کار کاری انجام داده است. حکومت شیطان و ناخواسته پس از ارتکاب قتل. مرتکب جنایت شد. این برای اولین بار در تاریخ دادگاه های ایالات متحده است که فردی که مظنون به قتل است در دفاع از خود در یک موجود شیطانی نقش داشته است.

آغاز داستان شیطان من را به سال 1981 با ترور آلن بونو ، صاحب آرن چین جانسون برد. پیشتر ، خانواده گلاتزل ، که در همسایگی جانسون زندگی می کردند ، گفتند که پسر آنها ، دیوید گلاتزل ، یازده ساله ، شیطان بود. جانسون همچنین گفت که پس از کشتن صاحبخانه توسط یک دیو تسخیر شده است و هیچ خاطره ای از کشتن کسی در ذهن خود ندارد! در طول محاکمه ، همسر جانسون سعی کرد قاضی را متقاعد کند که نقش شیطان در جنایت را بپذیرد ، اما دادگاه این توجیه را رد کرد و برخی را به سخره گرفت و او را به 10 تا 20 سال زندان محکوم کرد. آرن چین جانسون ، ساله.

تا کنون ، بر اساس 70 بررسی ، 66 مورد از 100 شماره فیلم احضار 3 در پایگاه داده Ratnatomitosis ثبت شده است که نشان می دهد با نتیجه وحشتناک قابل قبولی روبرو هستیم. نیل اسمیت ، منتقد GameReader ، در یادداشتی برای فیلم می نویسد: “احضار: شیطان مرا ساخته است از کیفیت بیشتری نسبت به Summon 2 و اکثر نسخه های Annabelle برخوردار است.” اما برخی از ضعف ها و کلیشه های این مجموعه و دیگر آثار ترسناک را می توان در احضار 3 مشاهده کرد. “به عنوان مثال ، پایان فیلم غنی کننده نیست و به جنبه های منفی داستان پرداخته است. تماشاگران راضی نبودند.”

منبع: به زودی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا