هنر و سینما

میر از ایست‌تاون؛ درام جنایی نادری که به شخصیت اهمیت می‌دهد


عنوان سریال “میر از شهر شرقی” ، جدیدترین محصول شبکه HBO ، اولین قسمت آن که این هفته پخش شد ، بیشتر یادآور داستان یک سوار اسب یا یک مینی سریال شاهکار است که در دوران ویکتوریا ساخته شده است. اما با وجود عنوان جذاب و گیرا ، این مجموعه یک درام جنایی HBO با روایتی غنی ، طنزآمیز و بصیرت انگیز است و کیت وینسلت در نقش میر بازی می کند.

انتظار می رود اولین نمایش با معرفی سری Mir از شهر شرقی منتشر شود.

این اولین نقش مهم وینسلت پس از برنده شدن فیلم کوتاه تاد هاینز در سال 2011 “میلدرد پیرس” است و به نظر می رسد “میر از شهر شرقی” نیز می تواند یک ستاره دوم وینسلت داشته باشد. جایزه امی بیاورید

وینسلت در این سریال نقش میر شیهان را بازی می کند. کارآگاه پلیس در شهری در پنسیلوانیا زندگی می کند. به نظر می رسد که نام سریال با مجموعه ای از شخصیت های مشابه متفاوت است ، که نام های آنها مانند “گم شده” ، “مقصر” و “کشته” هستند تا ثابت شود که شخصیت ها ، مکان و جغرافیا از قدرت بازجویی برخوردارند. از یک سری جنایات

شرق شهر مکان خوبی نیست. میر نه مادر خوبی است و نه کارآگاهی کامل. اما هرکدام درباره خودشان چیز خاصی دارند که باعث می شود به آنها نگاه کنیم: آنها واقعی هستند.

داستان این مینی سریال شبیه به کار بسیاری از افسران پلیس است. یک زن پلیس در یک شهر کوچک در حال تحقیق درباره قتل یک مرد محلی در حالی که سعی در امرار معاش داشت.

اینگلسبی تمام قسمت های این سریال را نوشت که توجه بن افلک را در فیلم سال گذشته “راه بازگشت” جلب کرد. این نشان می دهد که نقش های نویسندگی اینگلزبی تمرکز زیادی روی شخصیت او دارد و در واقع فضا را برای بازیگر برای بیان خود باز می کند.

اولین قسمت از سریال “میر از شهرک شرقی” به نام “شاهین بانو” نمره 8.1 را از سایت imdb دریافت کرد و منتقدان سایت Metacritic نمره 91 از 100 را به خود اختصاص دادند که شروع خوبی برای این مجموعه بود.

میر مانند فرانسیس مک دورمند از نسل X (فارگو) (متولد 1960 تا 1980) ، زنی خشن و پرخاشگر است ، زنی است که کثیف نیست و مسئولیت های زیادی بر عهده دارد و از طرف دیگر اعتماد به نفس زیادی ندارد. آنها بیش از حد باورنکردنی هستند. در اطراف او

در یکی از اولین صحنه های این مجموعه ، او را می بینیم که هنگام رانندگی در حال رانندگی است ، در حال گاز گرفتن یک ساندویچ پیچیده در فویل و صحبت با فرانک ، همسر سابقش. در همین حین ، او ناگهان از ماشین بیرون پرید و به دنبال یک شرور کوچک که او را از نظر دور می شناخت دوید ، زیرا او یک جوان معتاد بود ، خواهر زنی که میر در دبیرستان با او بسکتبال بازی می کرد. از قضا ، این تیم بسکتبال یکی از افتخارات شهر شرقی است و آنها می خواهند بیست و پنجمین سالگرد میر و دوستانش را با تیم بسکتبال جشن بگیرند. میر در واقع عنوان “شاهین بانو” را برای آخرین ضربه خود ، که نام قسمت اول بود ، به دست آورد.

شرق شهر اتی انتقال طبقه ای از کارگران که در آن همه ساکنان آن مجبور هستند به طوری که هر شخصی که عضوی از خانواده نباشد ، ملزم به دوست یا دشمن است و از آن محروم نمی شود. جایی که می بینید همسر سابق شما دوباره ازدواج می کند زیرا او قبلاً در خانه ازدواج کرده است ، که به خانه شما وابسته است.

شرق شهر مکانی دشوار برای تماس با پلیس است. به خصوص هنگامی که شما موردی از دختر بچه گمشده ای دارید که مادرش سرطان دارد و از طریق مصاحبه هایش با خبرنگاران بیش از حد به میر و روسای او فشار می آورد.

البته هنوز تراژدی های زیادی در مقابل بینندگان سریال وجود دارد. از زمانی که دیدیم ارین ، مادری که تلاش می کند برای کار فرزندانش پول جمع کند ، با واکنش های خصمانه شوهر و پدر سابق خود روبرو شد. پیش بینی اینکه او عقب نشینی می کند سخت نیست. مدت کوتاهی پس از حمله دوست شوهرش در جنگل ، جسد دختر در رودخانه ای پیدا شد. قضیه چندان ساده نیست.

در پایان تحقیقات ، فرمانده پلیس تصمیم می گیرد با کالین ، جاسوس ایالتی که به نظر می رسد از ساکنان و روابط آنها بی اطلاع است ، تماس بگیرد تا به میر ، دستیار تحقیق خود کمک کند. نکته اصلی این داستان این است که کارآگاهان دو نفر نیستند که باید با هم کار کنند.

برد اینگلزبی ، خود خالق سریال ، اهل پنسیلوانیا است و توجه او به جزئیات از لحظه ای که همه با نوشیدن لهجه او و هنر نمایش داده شده توسط بازیگران مشهود است. علاوه بر این ، او داستان هایی در مورد سایر اعضای خانواده شیحان ، از جمله میر ، که او دائماً از او انتقاد می کند ، منتشر کرده است ، که باعث فعال شدن بیشتر این سریال می شود.

رئالیسم احتمالاً سخت ترین بخش زیبایی شناسی است. بازی باید به طرز چشمگیری اصلی باشد و صحنه باید کاملاً طبیعی باشد. تبدیل یک داستان دیوانه وار باید به حداقل ترین شکل ممکن باشد. این احتمالاً توضیح می دهد که چرا اکثر داستانهای موفق ترین برنامه های تلویزیونی امروز داستانهای سرگرم کننده هستند.

ساختار “میر از شهر شرقی” خوب است ، اما ما را برای مدتی از برنامه گیج کننده رهایی می دهد ، که یکی از مواردی است که نقاط ضعف طرح و گسترش آن را در سریال های اخیر می پوشاند. همین داستان ، البته ، پیشنهاد دشوار دیگری را به مجموعه “میر از شهر شرقی” اضافه کرد. در نتیجه ، Englishbay ، کارگردان Craig Zobel و Winslet به طور مداوم (که تهیه کننده نیز هستند) در اکثر سریال ها موفق بوده اند ، اما دستاوردهای اندکی.

البته چند لحظه ملودراماتیک وجود دارد که ساختار طبیعی را مختل می کند ، اما انگلسبای موفق شد بدون سقوط در ورطه هیلبری ، جامعه روستایی افسرده را به طرز قانع کننده ای از بین ببرد.

شرق شهر مکان خوبی نیست. میر نه مادر خوبی است و نه کارآگاهی کامل. اما هرکدام درباره خودشان چیز خاصی دارند که باعث می شود به آنها نگاه کنیم: آنها واقعی هستند.

شناسنامه برای سری Mir از شهرک شرقی

خالق: پرنده انگلسبی
قصه: ر زوبل
آریو: کیت وینسلت ، گای پیرس ، جولین نیکلسون
رتبه IMDB به عنوان سریال: 8.1 از 10
تعداد قسمت ها: 7
محصولات شبکه: HBO
گونه ها: صحنه جنایت
خلاصه داستان: شرق شهر یک شهر کوچک است که اکثر مردم آن را می شناسند. میر یک کارآگاه پلیس در شهر است و باید با چالش های خانواده خود و همچنین موارد گم شدن افراد و قاتلان مقابله کند.
یادداشت نویسنده: دو و نیم تا 5

منبع: زمان

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا