هنر و سینما

هر آنچه درباره‌ی بازسازی فیلم تنها در خانه می‌دانیم


فیلم “تنها در خانه تنها” ده سال پس از انتشار نسخه نهایی این فیلم با عنوان “هیچ جا خانه شما مرد نمی شود” در سال 2021 در دیزنی پلاس نمایش داده می شود.

در طول این سال ها شایعات مختلفی در مورد فیلم جدید این حق رای دادن کریسمس به گوش می رسید و در سال 2019 رسماً اعلام شد که بازسازی این فیلم در حال انجام است. تغییر برنامه ها و تأخیر در انتشار فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا ، پروژه را به مراتب بیشتر از آنچه که در ابتدا انتظار می رفت ، پیش برد ، اما فیلم جدید تقریباً اکران می شود.

تنها فیلم خانگی در دهه 1990 در سینماها اکران شد و موفقیت تجاری بزرگی داشت و با بودجه ای معادل 18 میلیون نفر در سراسر جهان به 500 میلیون دلار رسید. منتقدان با کیفیت فیلم موافق نبودند ، اما در خانه به سرعت به یکی از بزرگترین فیلم های کریسمس تاریخ تبدیل شد و هنوز در ذهن ما باقی مانده است. چهار فیلم دیگر این مجموعه در عرض چند سال اکران شدند ، اما با گذشت زمان فیلم چندانی تولید نکردند ، که طرفداران می گفتند برای ستاره های بزرگ ، مکالی کالکین و جو پشی ، کمبود دارد. با این حال ، بینندگان هنوز به این سریال اعتقاد دارند و امیدوارند که روزی یک فیلم قوی دیگر از این حق رای منتشر شود.

به لطف دیزنی ، این طرفداران ممکن است در نهایت به خواسته خود برسند. هر جا کسی به خانه می رود تا زود چاپ شود و می تواند شغلی باشد که مخاطبان سالها منتظرش بودند. اما انتظارات طرفداران از این فیلم چیست؟

تاریخ صدور

تنها در خانه

این اثر در فیلم کریسمس در آستانه تعطیلات و در 12 نوامبر 2021 برای مشتریان DisneyPlus در دسترس خواهد بود. این برنامه قرار نیست در سینماها اکران شود ، زیرا یکی از ویژه ترین کارهای مهم دیزنی است. همچنین به این معنی است که بازی در این فیلم هزینه ای برای حساب شخصی شما (که توسط برخی فیلم ها مانند بیوه سیاه و نولان لازم است) ندارد. هرکسی که حساب دیزنی پلاس دارد می تواند فیلم جدید را به تنهایی و بدون پرداخت هیچ گونه پولی تماشا کند.

برای کسانی که برای اولین فیلم این حق رای دادن نوستالژی دارند ، این شیوه اشتراک گذاری ممکن است کمی ناراحت کننده باشد. با این حال ، دو فیلم قبلی ، تنهایی در خانه 4: بازگشت به خانه (2002) و تنهایی در خانه: سرقت تعطیلات (2012) ، هر دو فیلم تلویزیونی شدند و هر دو نقدهای منفی دریافت کردند. آیا این DisneyPlus دوباره خراب می شود؟ امیدوارم اینطور نباشد. به گفته بسیاری از مردم ، دیزنی این فیلم را با کمترین مشکلات ممکن در DisneyPlus منتشر می کند و این پروژه احتمالاً دارای رتبه بالاتری نسبت به آخرین فیلم سینمایی موجود در خانه خواهد بود. علاوه بر این ، بازیگران و عوامل فیلم جدید فقط یک مکالمه منحصر به فرد در خانه دارند.

آریو

در این فیلم ، آرچی ییتس نقش اصلی ، مکس مرسر را بازی می کند. ییتس Yorkie را در سال 2019 در فیلم هالیوودی Jojo the Rabbit دید و به نظر می رسد انتخاب فوق العاده ای برای بازی بچه محاصره بعدی به تنهایی در خانه است. از بازیگران آن می توان به راب دلانی ، کنان تامپسون ، کریس پارنل ، الی کمپر ، پیت هلمز ، تیموتی سیمونز ، اسینگ بی ، الی مک کی و اندی دالی اشاره کرد. “هیچ جا نمی توانی خانه باشی” توسط Straight Seidel و Mickey Day نوشته شده است و خود Day قرار است به عنوان بازیگر ظاهر شود.

طبق گزارشات ، علاوه بر این اخبار ، اولین و مهمترین بازیگران Home Alone مانند مکالی کالکین که نقش کوین مک کالستر را بازی می کرد و دوین روتر نیز در فیلم ظاهر می شوند. بازیگر برادر بزرگتر کوئین است. به به نظر می رسد این دو بازیگر تنها کسانی هستند که نقش های قبلی را بزرگتر دیده اند و باید دید مک کالیستر در تاریخ فیلم کجاست. مهمتر از همه ، دیدن این دو شخصیت در این فیلم حس نوستالژی خاصی دارد و مطمئناً بر خود فیلم نیز تأثیر خواهد گذاشت.

آیات تاریخی

تنها در خانه

چند جزئیات در مورد طرح مرمت فقط در خانه آورده شده است ، اما خطوط اصلی داستان کاملاً روشن است. داستان بسیار شبیه به فیلم اصلی است ، جایی که پسری به نام ماکس مرسر ، که توسط خانواده اش در تعطیلات رها شده است ، باید سارقان را از سرقت از خانه باز دارد. به نظر نمی رسد فیلم جدید تغییر زیادی در ساختار اصلی داستان داشته باشد ، که با توجه به ایجاد هرج و مرج و صدای قسمت آخر این حق رای ، تصمیم خوبی است.

با این حال ، این فیلم جدید داستان واقعی را نشان نمی دهد. دیزنی گفت که شروران فیلم جدید زن و شوهری هستند که نه تنها برای سرقت مشترک ، بلکه برای سرقت میراث گرانبهای خانواده نیز وارد خانه مرسر می شوند. به نظر می رسد این به روز رسانی شباهت های زیادی با فیلم اصلی دارد ، اما روایت ممکن است کمی پیچیده تر باشد.

در هر صورت ، طرفداران در خانه به تنهایی می توانند عناصر آشنای روایت فیلم اصلی ، مانند آهنگهای کریسمس ، نمایشنامه های خانوادگی ، رفتار کودکان مانند بزرگسالان و البته تله ها و خطرات و موانع موجود در خانه را که به افراد بد آسیب می رساند ، مشاهده کنند. تبدیل شدن به یک فیلم فقط در خانه است که او به این دلیل شناخته می شود که کوین چگونه دزدان را شکنجه می کند ، و فیلم در هیچ کجا دیده نمی شود ، و مطمئناً اتفاقات مشابه و دردناکی برای سارقان رخ خواهد داد. پس از تلاش های ناموفق برای ساخت دنباله ای با کیفیت برای تنها در خانه ، بسیاری از طرفداران دیگر انتظار ساخت فیلم خوبی مانند قسمت اول را ندارند ، اما این شاهکار جدید دیزنی ممکن است انتظارات را برآورده کند. این فیلم می تواند مانند یک شاهکار سرگرم کننده باشد که به مسیر تاریخی فیلم اصلی وفادار بوده و در حافظه بیننده باقی بماند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا