هنر و سینما

۷ فیلم کلاسیک که قرار بود پایان متفاوتی داشته باشند


بسیاری از فیلم های محبوب وجود دارد که نتیجه نهایی که در آنها می بینیم پایان نامه متفاوتی در دست خط آنها دارد یا حتی پس از فیلمبرداری و تدوین جزئی حذف می شود. در این پست ، ما 7 فیلم کلاسیک را نام برده ایم که به دلایل و دلایل مختلف آنطور که انتظار می رفت به پایان نرسید.

7. ریدلی اسکات به دنبال پایان غم انگیز تری برای Alien بود

خارجی ها

بیگانگان مرزهای سینمای وحشت را پشت سر گذاشته اند. در سال 1979 ، الن ریپلی (با بازی سیگورنی ویور) آنقدر خوب و قوی ظاهر شد که بدون تأخیر اولین انتخاب قسمتهای بعدی بود. بیگانه ، البته ، برجسته ترین نقش ویور بود و ریپلی به عنوان نماد و الگوی فیلم تبدیل شد. با این حال ، اگر کارگردان ریدلی اسکات پایان موردنظر خود را ارائه می داد ، ممکن بود به پایان نرسید.

اسکات در مصاحبه ای گفت: “من فکر می کردم یک غریبه باید وارد خانه شود و ریپلی با نیزه به او شلیک کرد ، و وقتی دید که منطقی نیست ، ماسک را برداشتند و سر او را جدا کردند.” به او. کاپیتان دالاس (با بازی تام اسکیرت) گفت: من این کار را می کنم. اسکات تصویری از پایان فیلم گرفت و تهدید کرد که قرارداد خود را پایان می دهد. ریپلی مهمان را شکست داد و سپس برای خواب مصنوعی به کابین خود بازگشت.

6. پایان فیلم اصلی دکتر استرنجلوو بسیار به موقع و خشن است

دکتر. عشق عجیب و غریب

در دکترها استرانلی کوبریک در Strangelove یک میز پر از شیرینی در اتاق نبرد دارد. این بدان معناست که بیننده را به انتهای تصویر هدایت می کند. ژنرال تارگیدسون (با بازی جورج سی اسکات) و سفیر روسیه (با بازی پیتر بول) برای عکاسی از تخته بزرگ در اتاق نبرد تلاش می کنند. سفیر روسیه یک کیک به سمت تورگیدسون پرتاب کرد ، به اشتباه رئیس جمهور مافلی (با بازی پیتر سلرز) را زد و اتاق به یک مربع بزرگ برای تهیه کیک تبدیل شد.

کوبریک صحنه را بسیار بی ارزش و وحشیانه می دانست. علاوه بر این ، از آنجا که روند تولید Strangelove پس از ترور رئیس جمهور کندی بود و رئیس جمهور مافلی در نزدیک خانه اش مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، به همان دلیل پیش بینی نشده ، فیلم کیک های خامه ای ، هرچند یک بار عکاسی نشده بود ، در سال 1999 در تئاتر ملی فیلم در اکران شد. لندن

5- انتخابات پایانی بسیار متفاوت و بسیار ناشایست داشت

انتخابات

در انتخابات الکساندر پین ، جیم مک آلستر (با بازی متیو برودریک) در انتخابات هیئت دانشجویی علیه تریسی فلیک (با بازی ریس ویترسپون) تقلب کرد. جیم پس از انتشار خرابکاری اخراج شد و سالها بعد تریسی را به عنوان نماینده کنگره در واشنگتن دی سی پیدا کرد. از آنجا که این واقعیت هنوز برای او تلخ است ، او یک لیوان نوشابه به لیموزین تریسی می اندازد.

در نتیجه گیری دیگر ، مک آلستر به عنوان فروشنده خودرو کار می کرد و قبل از رفتن به کالج با تریسی قرارداد بست. این پایان مقدس در تضاد کامل با روند طنز آمیز فیلم انتخاباتی است که پایان انتخابی خود را حفظ می کند.

4. بیرون آمدن می تواند با پادزهر پایان یابد

بیرون

Go Out به کارگردانی جردن پیل ، کلاسیک مدرن و خوش ساختی است که از زبان عجیب و غریب به عنوان گفتار توصیفی خود استفاده می کند. یک فیلم بی عیب و نقص ، مانند برو بیرون ، هرگز بدون تغییر به دست نمی آید. پیل یک پایان بسیار احتمالی ایجاد کرد ، اما تنها دو مورد از آنها به مرحله طراحی رسیدند.

پیل بعداً تصمیم می گیرد کریس (با بازی دانیل کالویا) را از دوستش رود (با بازی لیل ری هوری) نجات دهد. و سرانجام ، پلیس در حال حاضر در هنگام خفه کردن کریس رز (با بازی آلیسون ویلیامز). راد ، که به زندان محکوم شده است ، با کریس ملاقات می کند. پایان دیگری که باقی می ماند نشان می دهد که راد از وضعیت کریس آگاه است و سعی می کند او را مطلع کند ، اما کریس به او می گوید: “من نمی دانم در مورد چه چیزی صحبت می کنی.”

3. Se7en برای پایان دادن به محبوبیت خود به تعدادی تنظیم نیاز دارد

هفت

بعد از اینکه اندرو کوین واکر اولین فیلم Seven را نوشت ، کارگردان فیلم New Line از آنها خواست تا فیلمنامه را برای توضیح داستان مرور کنند. با این حال ، کارگردان دیوید فینچر سهواً نقشه اصلی واکر را دریافت کرد. فینچر که هنوز از ورود استودیو به Alien 3 ناامید شده بود ، از ساخت فیلم خودداری کرد مگر اینکه از فیلمنامه اصلی به عنوان اولین فیلمنامه استفاده شود.

با این حال ، پایان فیلم ، که در آن کارآگاه میلز (با بازی برد پیت) پس از اطلاع از قتل همسرش (با بازی گوئینت پالترو) جان دو (با بازی کوین اسپیسی) را می کشد ، چندین بار تکرار شد. یکی از آخرین قسمت های داستان که فیلمبرداری نشد ، کارآگاه سامرست (با بازی مورگان فریمن) در حال تیراندازی دوو بود. پس از شلیک میلز به دوو ، فینچر سیاه شد ، اما در نهایت تسلیم فشار استودیو شد و وضوح بیشتری به روند خود افزود.

2. در ابتدا The Shining به پایان رسید

درخشیدن

فیلم Shine با کارگردانی کوبریک آخرین قسمت را داشت که سرنوشت وندی (با بازی شلی دووال) و دنی (با بازی دنی لوید) را توصیف می کرد. مدیر استیوارت اولمن (با بازی بری نلسون) ، مدیر ناشناس ، این دو را در بیمارستان می بیند و به وندی اطلاع می دهد که جسد جک (با بازی جک نیکلسون) مفقود شده است.

قبل از اینکه اولمان بتواند برود ، توپ کلمه جک را به طرف دنی پرتاب کرد ، به این معنی که اولمن یکی از ابزارهای Overlock بود. این قسمت اخیر در اولین نمایش های پر زرق و برق نیویورک و لس آنجلس قرار گرفت ، اما کوبریک به دلیل نارضایتی تماشاگران از نمایش آن را حذف کرد. اعتقاد بر این است که تمام نسخه های این سایت از بین رفته است و به احتمال زیاد هیچ کس دوباره آن را پیدا نخواهد کرد.

1. سرگیجه تقریباً توسط کد هایس گرفته شده است

سرگیجهخ

نگرانی آلفرد هیچکاک این بود که قوانین و محدودیت های غیرقانونی هالیوود را کاملاً نادیده گرفت. فیلم به طور غیرمنتظره ای به پایان می رسد ، اگرچه اسکاتی (با بازی جیمز استوارت) از دست دادن مادلین / جودی محبوبش (با بازی کیم نواک) برای دومین بار ناامید می شود. با این حال ، تلاش های ناموفق برای بازتولید این پایان انجام شده است.

مگی (با بازی باربارا بل گادز) به گزارشی در رادیو درباره دستگیری روانی به نام گاوین آلستر (با بازی تام المور) قبل از ورود اسکاتی به اتاقش گوش می دهد. مگی و آلستر از نتیجه گیری حذف شدند ، بنابراین وضعیت واضح تر بود و برای مجازات ویژگی های بد ، از استاندارد دقیق کد هایس پیروی کرد. پایانهای اضافی فیلم بایگانی می شود و گاهی در رسانه های پخش خانگی گنجانده می شود.

منبع: cbr

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا