هنر و سینما

ساخت فیلم سونیک خارپشت ۲ رسما آغاز شد


جف فاولر ، کارگردان “Sonic the Hedgehog 2” در توییتی نوشت که روند ساخت یک نمایش جدید سینمایی آبی Sega به طور رسمی آغاز شده است.

“جوجه تیغی خارپشت” یکی از آخرین فیلمهای موفقی بود که قبل از شیوع ویروس کرونا در سینماها اکران شد. این فیلم در 14 فوریه 2020 اکران شد و چند هفته پس از اکران موفق به فروش بیش از 300 میلیون دلار شد. بسیاری از تماشاگران و منتقدان فیلم Sonic the Hedgehog را اثری بی اهمیت می دانند ، اما موفقیت هیئت مدیره فیلم خوب باعث شد تا پارامونت پیکچرز نسخه دوم را تولید کند.

منتقدان و علاقمندان به فیلم که فیلم را دوست ندارند بسیار امیدوارند که نسخه دوم مشکلاتی را که در حفظ شخصیت ها و فیلمنامه به طور کلی وجود داشت ، حل کند. Sonic the Hedgehog به ترتیب 63-100 از 47 ، 47 از 100 و 65 از 100 را دارد.

اکنون ، جف فاولر ، کارگردان Sonic the Hedgehog 2 در حساب توییتر خود اعلام کرده است که شروع به ساخت این فیلم کرده است. Sonic the Hedgehog جدید قرار است در 8 آوریل 1401 منتشر شود.

قسمت اول Sonic یک تجربه سرگرم کننده بود و روند توسعه آن با مرزهای زیادی همراه بود. هنگامی که قسمت اول برای تولید تأیید شد و تریلر رسمی منتشر شد ، به دلایل متعددی ، از جمله طراحی Sonic ، انتقاد شدید طرفداران از عملکرد سازنده وجود داشت. انتقاد از این اقدام مثبت اما غافلگیرکننده باعث شد فیلمساز انتقام بگیرد و از طرفداران سونیک بخاطر تأخیر در فیلم به منظور ایجاد ظاهری سونیک شبیه به بازی ویدیویی محبوب عذرخواهی کند. شرایط کاملاً تغییر کرد و پس از انتشار فیلم ، واکنش تغییر کرد و طرفداران ظاهر و احساس شخصیت ها را به خود گرفتند.

هیچ اطلاعاتی در مورد بازیکن و تیم سازنده Sonic the Hedgehog 2 در دسترس نیست و ما فقط می دانیم که Jeff Fowler برای مدیریت آن باز خواهد گشت. همچنین انتظار می رود جیم کری به نقش خود در نقش دکتر بازگردد. مرکز “Egman” Robotnik او را به عنوان دشمن بزرگ سونیک. فاولر اخیراً در مصاحبه ای گفته است که در سری اول ، به دلیل تمرکز بیشتر بر ایجاد رابطه بین سونیک و دکتر. Robatnik ، تمرکز بر جزئیات و گسترش داستان را حذف کرده است ، بنابراین در فیلم جدید Sonic ما احتمالاً داستان و رویدادهایی را که به موازات یا کمی بعد از فیلم قبلی ظاهر می شوند ، خواهیم دید.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا