هنر و سینما

هر آنچه درباره‌ی فیلم باربی و جزئیاتش می‌دانیم


بیش از 60 سال پیش پس از تولید و موفقیت عروسک های باربی. این عروسک ها در کارتون ، مد و موسیقی مورد استفاده قرار گرفته اند و مسائل زنان را مطرح کرده اند ، اما هنوز به عنوان یک فیلم زنده با حمایت هالیوود منتشر نشده اند.

گرتا گرویگ به عنوان فیلمساز طی چند سال گذشته مهارت های خود را در فیلم هایی مانند لیدی برد و زنان کوچک نشان داده است و یکی از حروف مرتبط با فیلم جدید و باربی است. موضوع فیلم Groig به عنوان بهترین کارگردان زن در هالیوود ، جنجال های زیادی را در مورد زنان و رفتار زنان در جامعه به راه انداخته است ، و این چیزی است که ممکن است توسط باربی مطرح شود.

در سال 2019 ، اعلام شد که تولید فیلم در سال 2020 آغاز می شود ، اما شیوع کرونا روند آن را به تاخیر انداخت. این تاخیر تا همین اواخر ادامه داشت ، زمانی که جزئیات کمی درباره این فیلم در رسانه ها منتشر شد.

باربی بازیگر و بازیگر

فیلم باربی

باربی توسط گرتا گرویگ کارگردانی می شود که سومین فیلم بعد از زنان کوچک را در سال 2019 کارگردانی می کند. گرویگ همچنین این بازی را با نوآ باومباخ ، فیلمساز دیگر ، که فیلم هایی مانند The Franciscans ، The Marriage Story و The ماهی و نهنگ.

مارگو رابی تنها بازیگر باربی است که تاکنون تأیید شده است و از زمان معرفی فیلم در سال 2019 به این پروژه پیوست و نقش اول را پیدا کرد. رابی علاوه بر بازی در نقش ستاره باربی ، به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز پشت دوربین خواهد بود. گزارش های مختلف می گویند دیوید هایمن ، تام آکرلی ، جوسی مک نامارا و رابی برنر و یون کروز از دیگر تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

داستان باربی

در خلاصه داستان IMDb آمده است که عروسک (مارگو رابی) به دلیل نافرمانی از قانون و معلولیت از باربی لند اخراج شد. سپس عروسک زندگی خود را در دنیای واقعی آغاز می کند ، جایی که او یک زندگی بی نهایت کامل را پیدا می کند. سفر باربی به زندگی واقعی ممکن است با موضوعات زنانگی و مبارزه زنان با موضوعاتی مانند جنسیت در جامعه مدرن همراه باشد.

تاریخ صدور

به گزارش ورایتی ، بامباخ و گریویگ در حال تکمیل فیلم صدای سفید باومباخ هستند که در آن گریویگ نیز بازی می کند. به محض اتمام فیلمبرداری این پروژه ، آنها تولید باربی را آغاز می کنند. تولید این فیلم در لندن در سال 2022 با حمایت برادران وارنر آغاز می شود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، باربی می تواند در سال 2023 وارد سینماها شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا