هنر و سینما

۱۰ ضدقهرمان که ممکن است در فیلم بلک آدام ببینیم


تا زمان اکران فیلم Black Adam در سال آینده ، طرفداران برای خود سوال خواهند کرد که آیا Granny Goodness یا Wild Vandal در فیلم حضور دارند. این فیلم با بازی دواین جانسون در نقش بلک آدام در 29 جولای 2022 اکران می شود.

برادران وارنر لیست کامل بازیکنان را منتشر کرد و تأیید کرد که بلک آدام به عضویت انجمن عدالت آمریکا در می آید. اگر بلک آدام شخصیت بدی نیست ، گمانه زنی هایی در مورد اینکه چه کسی نقش بدی در فیلم بازی می کند ، وجود دارد. پس از دهه ها کمیک از بلک آدام ، شزم و انجمن عدالت آمریکا ، مطمئناً تعداد زیادی قهرمان مخالف خشن برای مبارزه با این قهرمانان وجود خواهد داشت.

10. آقای ذهن

آقای ذهن

در حالی که شازم برای طرفداران ظاهر جالبی داشت ، بزرگترین تردید در پایان بدهی ، ورود یکی از بدنام ترین شروران شزم بود. بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که خود بلک آدام در این فیلم ظاهر شود.

آقای ذهن ممکن است فقط مانند یک هزارپا باشد ، اما او یک موجود منحصر به فرد هوشمند با قدرت روانی است که اغلب گروه های شیطانی و گروه های شیطانی را کنترل می کند. با توجه به اینکه به نظر نمی رسد آقای ذهن در Shazam: Fury of the Gods ظاهر شود ، او توانست در نقش بلک آدام ظاهر شود و با دواین جانسون روبرو شود.

9. پادشاه فراست

پادشاه یخی

تهدید اخیر لیگ عدالت در کمیک ها موجودی به نام پادشاه یخی بود که در “لیگ عدالت: زمستان بی پایان” باعث ایجاد هرج و مرج با طوفان ابدی بر روی زمین شد. پادشاه یخی دارای قدرتهای خنک مانند خدا است و می تواند جانوران غول پیکر مانند نسخه شیطانی السا (یا نسخه مردانه ملکه اسنو) را ایجاد کند.

مهمتر از همه ، بلک آدام رابطه مستقیمی با پادشاه یخ دارد زیرا او قرن ها پیش به زندان یخ پادشاه (با کمک مادر زن شگفت انگیز ، هیپولیتوس) کمک کرد. در واقع ، فقط به دلیل تهدیدهای پادشاه یخی بود که آدم جان آدم شزم را داد.

8. سازمانهای بی عدالتی

اگر انجمن قضایی آمریکا به بلک آدام بپیوندد ، دشمن اصلی آن ، انجمن بی عدالتی ، نیز ممکن است درگیر شود.

انجمن بی عدالتی در طول این سالها اعضای زیادی داشته است ، از جمله Icy Cycle ، Brin Wave ، fallcoger ، دانشمند نازی و تحلیلگر گوشت Per Degaton ، که به زودی در تاریخ ظاهر می شود. -عکس های Suicide Squad امسال. در مجموعه تلویزیونی ستاره دختر ، که از تلویزیون پخش می شود ، اعضای اصلی انجمن عدالت آمریکا توسط انجمن بی عدالتی کشته می شوند.

7. چهار سوار آخرالزمان

چهار سوار آخرالزمان

چهار سوار دی سی قوی ترین و ترسناک ترین دشمنانی بودند که بلک آدام تا کنون با آنها جنگیده است و آنها را تنها با تجربه شخصی خود شکست داد. سواران دشمن محیط هستند و طوری طراحی شده اند که قهرمانان را نابود کرده و آخرالزمان را در تاریکی فراهم می کنند.

آنها علیه بلک آدام و سرزمینش ، کهندق فرستاده می شوند ، که پس از بحران بزرگ زنده شد و به سراغ او و خانواده اش آمد (ایسیس ، اوزیریس و سوبک ، تمساح مورد بحث). متأسفانه سوبک اوزیریس را از گرسنگی کشت. داعش توسط عوامل بیماری زا کشته شد. در پایان ، بلک آدام آنها را می کشد و این حادثه او را به یک شرور بد تبدیل می کند.

به ننه خوبی

ننه خوبی

حالا ، اگر طرفداران به یک چیز در دنیای دی سی اعتراض کنند ، این است که داستان چگونه پیش می رود ، همانطور که Justice League Zack Snyder نشان داده است. برنامه کابوس ، بدون Justice League 2 ، می تواند مشکلی برای ادامه کار باشد. اما فیلمسازان دی سی مانند بلک آدام می توانند اشرار دیگری مانند استفان ولف را به تصویر بکشند.

در حالی که Dark Dark می تواند کمی آزاردهنده باشد ، خطرناک ترین شرور Granny Goodness است. گرنی گودنس علی رغم حضورش به عنوان یک زن مسن ، مانند استفان ولف قوی است و به گروهی از زنان با استعداد دستور می دهد تا با زن شگفت انگیز مبارزه کنند. همه آنها می توانند دشمنان انجمن عدالت آمریکا باشند.

5. فلیکس فاوست

فلیکس فاوست

فلیکس فاوست ، جادوگر قدرتمند یکی از بی رحمانه ترین مردان در دنیای DC است. جادوگر تاریکی یکی از اعضای قدیمی تیم Evil Enemies (Injustice Society) است که متخصص شکنجه و دستگیری دیگران است و روح آنها را به مهمانی های مختلف فروخته است. در مورد آدم ، فاوست توسط همسرش ایسیس اسیر و برده می شود و آدم مجبور می شود برای بازگرداندن او بجنگد.

4. Wild Vandal (وندال وحشی)

گذر جانور

شخصیت شیطانی در بلک آدام باید آنقدر قوی باشد که آدم و گروه دربار را تهدید کند. خرابکار وحشی یک انسان اصلی بود که هزاران سال پیش زندگی می کرد. با این حال ، برخورد با سنگ های پنهان فضایی او را تغییر داد و او را باهوش تر ، قوی تر و غیرقابل کنترل کرد.

او بدون شک بزرگترین برنده تاریخ و یکی از دشمنان قوه قضاییه آمریکا برای سالهای طولانی بود. از آنجا که آدم هزاران سال سن دارد ، آسیب بهترین دشمن او خواهد بود ، به خصوص اگر فیلم نشان دهد که آنها در طول قرن ها بارها با هم ملاقات کرده و جنگیده اند.

3. دشمن هفت مرد مرگبار

دشمن هفت نفر مرگبار

هفتمین دشمن مرگبار که به هفت مرگ مرگبار نیز معروف است ، گزینه ای جذاب برای نقش ضد قهرمان در فیلم Black Adam خواهد بود.

بازگشت آنها برای بلک آدام خوب بود زیرا آنها به دلیل سقوط آدم در عزت و عظمت از زندان آزاد شدند. این منجر به تخریب خانه کشیش ، خانه آدم شد ، تا اینکه جادوگر شزم توانست سنگ پرتاب کند و آنها را به دام بیندازد. بازگرداندن آنها به چهره سیاه آدام می تواند یکی از راه های آزادی بلک آدام باشد.

2. Eclipso

گرفتگی

خسوف شیطانی یکی از قدرتمندترین دشمنان در دنیای DC است ، یکی از قوی ترین ضدقهرمانان جامعه عدالت و شرم و دشمن مطلق بلک آدام است. Eclipse یک موجود باستانی و شیطانی با روحیه انتقام جویانه است.

روح او در هزار کریستال سیاه است و اگر همه آنها نابود شوند ، تمام قدرت او از بین می رود. اکلیپس یک بار Spectre را فریب داد تا از شزم به خاطر حمله به همه موجودات جادویی انتقام بگیرد. او به زودی به عنوان بدترین شرور در فصل 2 سریال Star Girl دیده می شود ، بنابراین بینندگان به زودی او را خواهند شناخت.

1. سوپرمن

سوپرمن

ممکن است باورنکردنی به نظر برسد ، اما داشتن سوپرمن (هنری کویل) به عنوان حریف اصلی بلک آدام یک تغییر منحصر به فرد و بازگشت مثبت برای این بازیکن است ، به خصوص پس از حضور باشکوه او در “پایان فصل”.

بلک آدام مدتهاست که رقیب سوپرمن است ، بنابراین اگر سوپرمن در فیلم حضور داشته باشد ، برخورد شدیدی بین این دو رخ خواهد داد که واقعاً شگفت آور خواهد بود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا