هنر و سینما

بازیگر جوکر در سه‌گانه‌ی مت ریوز مشخص شد؟


یک طراحی جدید شامل ویلم دافو ، ستاره فیلم های مرد عنکبوتی و فانوس دریایی ، به عنوان کمدی بعدی در دنیای رابرت پتینسون در نقش بتمن است.

ویلم دافو با اشکال پیچیده و ترسناک بیگانه نیست. به همین دلیل بنیانگذار توسط طرفداران ایجاد شده است که اسطوره معروف شهر گاتهام معروف به شاهزاده جنایت در جهان رابرت پتینسون بروس وین است.

از سال گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه مت ریوز کارگردان می خواهد در قسمت بعدی از نقش شر در دنیای دیگری استفاده کند ، پخش می شود. اما هیچگاه در مورد پیشرفت او در تولید فیلم دوم هیچ حرفی زده نشده است.

البته این جهل و سردرگمی چندان تعجب آور نیست زیرا بتمن در نتیجه ساخت و ساز در نتیجه بحران تاج جهانی دچار تاخیرها و مشکلات مداوم می شود.

ایده ویلم دافو برای بازی در نقش جوکر توسط اولین کاربر اینستاگرام به نام رایانز مطرح شد. اضافه شده نظر (ryans.reviews). شوکه شد مقدمه ای بر داستان زندگی فرانک میلر در فیلم بازگشت شوالیه تاریکی ، که در آن بتمن پس از کشتن چند غیرنظامی بیگناه پس از آنکه جوکر شهروندان بی گناه بسیاری را می کشد ، به چشم بطارنگ شلیک می کند.

تردیدی وجود ندارد که دفو توانایی این را دارد که مانند جوکر جلوی دوربین عمل کند و دیدن این که او در این نسخه سیاه و سفید از گاتهام سیتی که در «اولین تریلر» دیدیم ، در مقابل روبرت پتینسون با بازیکن چه خواهد کرد. فیلم

آیا می خواهید همکاری رابرت پتینسون و ویلم دافو را دوباره بعد از روشنایی ببینید؟

آیا ویلم دافو انتخاب خوبی برای نقش جوکر است؟

تا اینجا ، داستان بتمن به خوبی توسط بینندگان و رسانه ها توسط سازندگان آن پنهان شده است. اما ما می دانیم که فیلم رابرت پتینسون را به عنوان برادر کوچکتر بروس وین دنبال می کند و داستان تبدیل شدن بتمن به شوالیه سیاه در شهر گاتهام در سال دوم را روایت می کند.

این فیلم همچنین می خواهد بیش از آنچه در سری های قبلی بتمن دیده بودیم ، بر توانایی قهرمان به عنوان کارآگاه تمرکز کند.

بتمن قرار است سه گانه جدیدی از دنیای دیزنی با بازی رابرت پتینسون باشد.

این فیلم به کارگردانی مت ریوز با بازیگران زیر جلوی دوربین گرفته شد ؛

  • رابرت پتینسون در نقش بتمن
  • جفری رایت در نقش جیمز گوردون
  • زوي كراويتز به عنوان گربه شما
  • پل دینو در نقش ریدلر
  • اندی سارکیس در نقش آلفرد پنی ورث
  • کالین فارل در نقش پنگوئن
  • جان تورتورو در نقش کارمن فالکن

بتمن قرار است 4 مارس 2022 روی پرده سینماها برود.

منبع: heroichollywood

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا