هنر و سینما

برندگان شب اول جوایز بفتا ۲۰۲۱ مشخص شد؛ عملکرد خوب بلک باتم ما رینی


مراسم امسال بفتا در دو شب با ساختاری متفاوت از قبل برگزار می شود و اکنون برندگان اولین شب جوایز بفتا 2021 مشخص شده اند.

فیلم “Button Ma Rini Black” به کارگردانی جورج سی ولف برنده نیمه اول جوایز امسال بفتا بود و دو ماسک طلا بر سر داشت. کلارا آمفو ، مجری و صداپیشه بریتانیایی سیاهپوست ، این مراسم را رهبری کرد و در حاشیه از اعتراضات رنگارنگ علیه نابرابری اجتماعی در سطوح مختلف صحبت کرد.

«آنجسته» کریستوفر نولان جایزه بفتا را برای بهترین جلوه های ویژه دریافت کرد و همانطور که انتظار می رفت ، ماسک طلایی بهترین جلوه های صوتی جایزه تحسین شده “صدای فلزی” را دریافت کرد. فیلم “راهب” به کارگردانی دیوید فینگر هیچ جایزه ای جز بهترین طراحی صحنه دریافت نکرد و جایزه بهترین طراحی و مدل مو و بهترین طراحی لباس را از آن خود کرد و دو جایزه نیز به بلک باتوم رینی تعلق دارد.

قسمت اصلی و مراسم در شب دوم بافت 2021 تا ساعتی دیگر برگزار می شود ، جایی که جوایز بهترین فیلم سال ، بهترین کارگردان ، بهترین فیلم اخیر و بهترین نقش آفرینی اهدا می شود.

لیست برندگان اولین شب جوایز BAFTA 2021

  • جایزه بهترین بازیگر زن: “سنگ” به کارگردانی سارا گورون / این جایزه به لوسی پردی مسئول حمل فیلم اهدا شد
  • بهترین طراحی صحنه و لباس: Ma Rainey’s Black Bottom ، به کارگردانی George C. Wolf / جایزه به روت ، طراح لباس رسید
  • بهترین صورت و مو: دکمه سیاه رینی / این جایزه به ماتیکی آنوف ، لری ام چری ، سرجیو لوپز-ریورا و میا نیل مو کوتاه برای فیلم اهدا شد
  • بهترین طراحی صحنه: Mank ، کارگردان دیوید فینچر / با احترام دونالد گراهام برت و یان پاسکال ، تهیه کنندگان صحنه
  • بهترین جلوه های صوتی: Sound of Metal ، کارگردان داریوش مردر / با احترام جیمی بکش ، نیکلاس بکر ، فیلیپ بلاش ، کارلوس کورتس و میشل کوتولنک
  • بهترین اتاق شخصی: تنت ، به کارگردانی کریستوفر نولان / با احترام اسکات فیشر ، اندرو جکسون و اندرو لاکلی ، کارکنان جلوه های ویژه
  • فیلم کوتاه انگلیسی: “The Present” به کارگردانی فرح نبولسی
  • بهترین فیلم کوتاه انگلیسی: بوف و گربه گربه ، به کارگردانی مول هیل و لورا دانکالف

نظر شما در مورد این برندگان چیست؟ آیا فکر می کنید این فیلم ها و افراد شایسته دریافت جایزه بفتا هستند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران ای بی سی مگمگ به اشتراک بگذارید.

منبع: Variety

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا