لوازم خانگی

این محصولات را در جشنواره “درجه حرارت شگفت انگیز” از دست ندهید!

ما به اواسط تابستان نزدیک می شویم و جشنواره “درجه حرارت شگفت انگیز” دوباره شروع می شود. از 5 تا 7 مرداد در این جشنواره می توانید هزاران محصول را با تخفیف های عالی خریداری کنید. پیشنهادات جدید شگفت انگیز روزانه از ساعت 12 نیمه شب ، 9 صبح ، 2 بعد از ظهر و 9 شب در طول جشنواره گرمای شگفت انگیز در سایت ارسال می شود. علاوه بر این ، هزاران محصول دیگر با تخفیف تا 70 درصد به فروش می رسند. کاهش کالاها به اشکال مختلف از گاز دیجیتال گرفته تا لوازم خانگی ، پوشاک ، فرهنگ و هنر ، تجهیزات ورزشی ، سوپر مارکت ها و غیره وجود دارد.

هزاران محصول با تخفیف های شگفت انگیز در انتظار شما هستند!

در جشنواره “درجه حرارت شگفت انگیز” می توانید هزاران محصول از دسته های مختلف را با تخفیف های شگفت انگیز از ای بی سی مگخریداری کنید. محصول فروش عالی تا زمان آتش تخفیفات ، محصولات آرایشی و بهداشتی تا زمان آتش تخفیفات ، لوازم منزل و آشپزخانه تا زمان این تخفیفات ، تجهیزات تفریحی و مسافرتی تا زمان آتش تخفیفات ، پوشاک و لوازم جانبی تا زمان آتش تخفیف و کالاها و لوازم جانبی دیجیتال تا زمان آتش تخفیف خواهد داشت.

محصولاتی که در این مقاله معرفی می کنیم برخی از محبوب ترین محصولات ای بی سی مگهستند. برخی از این اقلام در طول جشنواره با تخفیف ارائه می شود. علاوه بر این ، شما برای محصولاتی که شامل تخفیف ویژه جشنواره نمی شوند ، تا پایان 7 اوت رایگان هستید. کد تخفیف هیجان انگیز استفاده کنید.

اگر هیچ یک از این پیشنهادات را دوست ندارید ، می توانید در طول جشنواره از وب سایت Abcmagدیدن کرده و محصول مورد علاقه خود را از میان هزاران محصول شگفت انگیز پیدا کنید. مطمئناً نتایجی خواهید یافت که شما را هیجان زده می کند.

وارد وب سایت ای بی سی مگشوید

با جشنواره تابستانی هیجان انگیز امسال ، پلتفرم جدید ای بی سی مگیک خرید متفاوت و سرگرم کننده را برای شما ایجاد می کند. علاوه بر این ، در میان محصولات با تخفیف بیشتر ، می توانید FMCG یا محصولات مشابه را از فروشگاه های عمده خرده فروشی خریداری کنید. همچنین خرید از طریق وب سایت تلفن همراه و برنامه Abcmagرا فراموش نکنید ، زیرا امسال آنها نیز تجربه جدیدی را برای شما ایجاد خواهند کرد.

همچنین ، اگر عضو DigiClub (باشگاه مشتریان DigiCala) هستید ، به ازای هر 10000 تومان خریداری شده در طول جشنواره ، دو برابر امتیاز DigiClub دریافت خواهید کرد.

و همینطور از ساعت 00:00 شنبه 5 مرداد تا 23:59 روز دوشنبه 7 مرداد به ای بی سی مگنگاه نکنید اما میلیون ها مورد در انتظار شما هستند.

برای کمک به انتخاب گزینه های شما ، ما یک راهنمای خرید در ای بی سی مگمگ 6 آماده کرده ایم که برخی از بهترین پیشنهادات این جشنواره را به شما معرفی می کند. پیشنهادات در دسته کالاهای دیجیتال شگفت انگیز شامل برجسته ترین جشنواره ، عطر ، عینک آفتابی ، لوازم خانگی و لوازم جانبی حمل و نقل است. ما به شما توصیه می کنیم قبل از خرید جشنواره گرمای شگفت انگیز که وارد جشنواره می شوید ، پیشنهاد ای بی سی مگمگ را بررسی کنید.

هر محصولی که به شما پیشنهاد می دهیم دارای کلید خرید از ای بی سی مگاست ، بنابراین می توانید روی یکی از آنها کلیک کرده و مستقیماً به صفحه محصول بروید و از ای بی سی مگخرید کنید. علاوه بر این ، در برخی از محتواها ، علاوه بر محصولات موجود ، می توانید سایر محصولات مشابه را بدون خروج از راهنمای خرید مشاهده کرده و با کلیک روی محصول مورد نظر ، به صفحه خرید در ای بی سی مگبروید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا