لوازم خانگی

سامسونگ مراسم اختتامیه تکنسین های برتر ایران را برگزار کرد


امروز چهارمین المپیاد تکنسین های برتر ایران به میزبانی سامسونگ به پایان رسید. در این مراسم که در کتابخانه ملی ایران برگزار شد ، مدیران سامسونگ ، خدمات سامسونگ و سازمان آموزش فنی و حرفه ای نیز حضور داشتند.

این المپیاد توسط سامسونگ از سال 2015 برگزار می شود. این المپیاد توسط سامسونگ به عنوان یک تعهد اجتماعی برگزار شده است و او همچنین با سازمان های آموزش فنی و اشتغال در کشور همکاری می کند. سرانجام چهارمین دور این المپیک امروز به پایان رسید و تکنسین های برتر کشور معرفی شدند.

چهارمین دوره این المپیاد ، در پایان ژانویه سال جاری ، با ثبت نام داوطلبان در چهار بخش تلفن و تبلت ، لوازم خانگی (شامل یخچال و ماشین لباسشویی) * شیلنگ (شامل شیلنگ گاز) و تجهیزات صوتی و تصویری (شامل تلویزیون و استریو) راه اندازی شد. دور مقدماتی این المپیاد در سوم اسفندماه به پایان رسید که ده نفر اول هر گرایش را مشخص کرد و سپس دور نهایی این المپیاد در یازدهم و دوازدهم اسفندماه برگزار شد و تکنسین های برتر در هر منطقه تعیین شده.

رضا باجولوند ، معاون پژوهش و سازمان سازمان آموزش فنی و حرفه ای در مراسم اختتامیه المپیاد ، در مورد اهداف المپیاد گفت:

المپیاد فنی ایران یکی از بهترین رویدادهایی است که حاصل همکاری و همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سامسونگ برای چهارمین سال متوالی است. یکی از بزرگترین مزایای این مسابقات تمرکز بر آموزش و مهارت ها است که به نوبه خود زمینه ای برای اشتغال ، توسعه و رفاه ایجاد می کند. امیدوارم بر اساس مذاکرات خود با سامسونگ ، بتوانیم تیمی از برندگان المپیک یکسان را برای شرکت در مسابقات جهانی آماده و اعزام کنیم.

وحید نجفی مدیرعامل شرکت سام سرویس نیز در این مراسم اعلام کرد:

ارتقاء و ارتقاء کیفیت دانش و مهارتهای فنی بخشی از رسالت اصلی سازمان است.در همین راستا مفتخریم که یک برگ طلا دیگر به افتخار شرکت سام سرویس به دلیل مشارکت و پایبندی به چهارمین المپیاد فنی اضافه شده است و بسیار خوشحالیم که در زمینه علم و دانش با هم در کنار شما عزیزان هستیم یکی امیدوارم چنین مسابقه ای برگزار شوداز همه تکنسین ها الهام می گیردبرای افزایش سطح دانش و تخصص علمی به ما این امکان را می دهد تا رضایت بیشتر مشتریان را در این زمینه مشاهده کنیم.

المپیاد فنی ایران تنها برنامه ای نیست که سامسونگ در قالب شهروندی و مسئولیت اجتماعی خود اجرا کرده است. علاوه بر این المپیاد ، شرکت فعالیتهای دیگری مانند ساخت کتابخانه عکس برای نابینایان و کم بینایان ، ساخت مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر و آکادمی مهندسی سامسونگ و اجرای برنامه هایی برای بهبود تحصیل و اشتغال جوانان ایرانی

سامسونگ به گفته فرهاد هجرت ، مدیر بازاریابی سامسونگ در ایران ، سامسونگ به اقدامات اجتماعی در ایران اهمیت زیادی می دهد. همچنین همانطور که اعلام شد ، المپیاد فنی ایران بیشترین تعداد شرکت کننده را در چهار فصل پایانی امسال داشت. علاوه بر این المپیاد ، آکادمی مهندسی سامسونگ از دیگر رویدادهای اجتماعی این شرکت است که با هدف بالا بردن سطح مهارت ها و فعالیت های جوانان در این صنعت راه اندازی شد.مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید سهی در تهران به در این مرکز ، دوره های دو تا سه ماهه تعمیرات تلفن همراه و تبلت ، تعمیر و نصب سیستم های صوتی و تصویری ، لوازم خانگی و تهویه مطبوع برای علاقمندان ارائه می شود.

در مراسم امروز ، برندگان جهت گیری صوتی و تصویری به ترتیب سام کاظمی ، بابک رضا قوچانی و داوود پورپرویز بودند. در زمینه موبایل و تبلت ، محمدعلی منوچهریان ، مجتبی بیاضیت و داوود غدیران ؛ در رده لوازم خانگی ، محسن حسن آبادی ، کیوان عبدالله زاده و محمودرضا برومند و سرانجام در دسته ایرکاند ، مجتبی صادقیانمهر ، مهدی حسام بجستانی و مهرداد امام دوست انتخاب شدند. اولین نفرات سومین المپیاد فنی ایران در تقسیمات فوق الذکر

نفرات اول تا سوم هر گرایش جوایز نقدی 300 ، 200 و 100 میلیون ریالی به همراه لوح تقدیر دریافت کردند.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا