لوازم خانگی

راهنمای خرید لوازم برقی کوچک از ای بی سی مگ


ما در حال حاضر در مراحل اولیه شروع نیمه دوم سال هستیم. نیمی از سال به پایان رسیده و نیمه سخت تری در راه است. این امر در نیمه دوم سال دشوار است زیرا خانواده ها و دانش آموزان در مدارس و دانشگاه ها مشارکت دارند و در برخی مناطق ما با شرایط سخت تری نسبت به نیمه دوم سال مواجه خواهیم شد. در این صورت ، ممکن است تصمیم بگیرید که قبل از شروع فصل جدید به خانه خود برسید و با تعویض یا خرید تجهیزات جدید و تجهیز خود به پاییز و زمستان روح تازه ای به خانه بدهید. در ادامه ، دسته بندی محفظه برق ای بی سی مگرا بررسی می کنیم. شاید بتوانید محصول مورد نیاز خود را در این دسته پیدا کنید.

دسته بندی ها لوازم الکتریکی ای بی سی مگدارای 13 دسته است ، از یخچال و اجاق گاز گرفته تا اتو و جاروبرقی. در این مقاله ، ما 7 گروه را در این مجموعه در نظر می گیریم که شامل لوازم برقی کوچک است.

نو

اگر نوشیدنی های طبیعی می نوشید ، ممکن است از تهیه این نوشیدنی ها در خانه نیز لذت ببرید. نوشیدنی سازها شامل آب میوه گیری ، آب میوه مرکبات ، چای ساز ، کتری برقی ، سماور برقی ، قهوه ساز ، اسپرسو ساز و آب سردتر هستند. انواع آب میوه و پرتقال برای فصل پاییز مناسب است. با کمک این ابزارها می توانید از میوه های شگفت انگیز آب میوه های طبیعی تهیه کنید. انواع قهوه سازهای این دسته می توانند انتخاب مناسبی برای طرفداران داغترین نوشیدنی های جهان باشند.

ظروف آشپزخانه

ترازو ابزاری است که می توان در هر آشپزخانه ای از آن استفاده کرد. تعادل مواد لازم برای تهیه غذاها و دسرهای مختلف ، وزن سبزیجات و گوشت های قرار داده شده در یخچال و غیره برای وزن گیری لازم است. در دسته وسایل آشپزخانه می توانید انواع ترازوی دیجیتال و آنالوگ مناسب آشپزخانه را بیابید. در این دسته ، علاوه بر انواع ترازو در آشپزخانه ، وسایل دیگری مانند دربازکن نیز وجود دارد. اما شاید هیجان انگیزترین محصول در این دسته منبع شکلات باشد. یک ابزار کاربردی برای کسانی که علاقه مند به تهیه دسرهای شکلاتی هستند.

سنگ شکن و غذاساز

داشتن غذاساز در آشپزخانه یک خانم خانه دار حرفه ای بسیار مفید است. این دستگاه ها غذا ، سبزیجات و گیاهان می خورند و آنها را برای پخت آماده می کنند. همزن ، مخلوط کن ، چرخ گوشت و خردکن از دیگر تجهیزات این دسته هستند. اگر به آشپزی علاقه دارید و زمان زیادی را صرف تهیه غذاهای مختلف خلاق می کنید ، مطمئناً وسایلی را که می توانید برای آشپزخانه خود استفاده کنید در میان محصولات این دسته پیدا می کنید.

لوازم منزل شخصی

این دسته از محصولات خانگی مملو از انواع لوازم جانبی عجیب و جالب است. در این دسته شما هر دو صندلی تاشو برای میز ناهار خوری در یلدا و دستگاه های پنبه ای و بستنی خانگی برای خوشحال نگه داشتن بچه ها در خانه پیدا خواهید کرد. در این دسته می توانید محصولات عجیب و غریب مانند سطل زباله و ته سیگار برقی را نیز بیابید. البته وسایل کاربردی تری مانند خشک کن میوه و سبزیجات ، اجاق های برقی ، پاپ کورن و شوینده های لباسشویی نیز در محصولات این دسته یافت می شوند. حتی اگر قصد خرید هیچ یک از این موارد را ندارید ، باز هم دیدن لیست اقلام عجیب و جالب در این گروه سرگرم کننده خواهد بود.

تصفیه آب

آب آشامیدنی سالم می تواند از بسیاری از بیماری های دستگاه گوارش جلوگیری کند. در برخی مناطق ، بسته به ویژگی های زمین شناسی منطقه ، آب لوله کشی ممکن است حاوی مواد محلول اضافی باشد. آهک ، سنگریزه و حتی مواد شیمیایی مانند کلر و آرسنیک ، اگر بیش از حد مصرف شوند ، می توانند برای سلامتی انسان مضر باشند. در این مورد ، بهترین و مطمئن ترین کار تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی است. این دستگاه ها زیر سینک ظرفشویی قرار می گیرند و آب چاه را به مناسب ترین حالت تبدیل می کنند. در این دسته می توانید انواع دستگاه های تصفیه آب با رنج قیمت متفاوت را بیابید.

خشکشویی و نظافت

در این دسته بندی محصولات می توانید انواع مختلف جاروبرقی ، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی را بیابید. اما همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم ، در این مقاله یک دستگاه کوچک و سبک را معرفی می کنیم. بنابراین به سراغ اعضای کوچکتر این خانواده می رویم. جاروبرقی های بی سیم ، جارو برقی ، اتوها ، واشرهای سرامیکی ، قالیشویی های فرش و واشرهای کوچک از جمله ابزارهایی هستند که می توانید در این دسته پیدا کنید. هر یک از این ابزارها می تواند به تمیز و مرتب نگه داشتن خانه و لباس شما کمک کند. گرد و غبار روباتیک ، شوینده بخار و واشرهای کوچک از محصولات جالب این دسته هستند.

هوا ، سرمایش و گرمایش

دسته محصول نهایی که در این مقاله گنجانده ایم ، مجموعه ای از وسایل است که سرما و گرمای خانه شما را به سطح دلخواه شما نزدیک می کند. این دسته محصول شامل بخاری برقی ، بخاری برقی ، فن ، بخاری ، کولر آبی ، شیلنگ ، کابینت دیواری بخار ، شیلنگ ، مبدل های حرارتی ، کویل و دستگاه تصفیه هوا می باشد. ما یک روز گرم تابستانی را پشت سر گذاشتیم و اکنون در آغاز فصل سرما هستیم ، و شاید اقلام مربوط به گرم شدن در این دسته تا کنون بیشتر مورد نیاز باشد.

این بار ، قبل از خرید در طول کمپین یک ماهه ، از دسته لوازم خانگی ای بی سی مگدیدن کنید و با تمام خریدهای دیگری که در ابتدای ماه دریافت می کنید ، وسایل خانه را تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه در فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگخرید کنیم؟

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا