هنر و سینما

چرا ارتش دزدان با ارتش مردگان تفاوت دارد؟


اولین پیش نمایش فیلم نتبرلیکس Thbers Army که با فیلم ارتش مردگان متفاوت است ، منتشر شد. به نظر می رسد دلیل اصلی این تمایز وجود داشته باشد.

ارتش دزدان وحشیگری کاملاً متفاوتی در مقایسه با ارتش مردگان دارد و در اینجا این س whyال مطرح می شود که چرا؟ Army of the Dead در ماه مه 2021 منتشر شد و به نظر می رسد زک اسنایدر با عشق طرفداران خود را برای تماشای سرقت زامبی ها در لاس وگاس به نتفلیکس آورده است. از آن زمان ، ارتش مردگان به یکی از بزرگترین فیلم های میدان تبدیل شد و خوشبختانه چندین فیلم و دنباله برنامه ریزی شده است.

اول از همه ، ارتش دزدان پیش درآمد اولین فیلم لودویگ دیتر (کمی بیشتر از ترکیب ابتدایی ارتش مردگان) است که شش سال قبل از داستان بزرگ اکران شد. قسمت بعدی یک تریلر فیلم خواهد بود و در 29 اکتبر 2021 (7 نوامبر 1400) از Netflix پخش می شود.

با این حال ، تماشای دو قسمت از ارتش مردگان این تصور را که فیلم کاملاً بی ربط است از بین می برد. گذشته از خود لودویگ ، بازیگران این فیلم کاملاً جدید هستند ، که در مورد قیام زامبی ها در ایالات متحده (که احتمالاً به دلیل نسل کشی است) صحبت می کند. صدا ملایم تر است ، لمس اروپایی به محصول وجود دارد و یک عنصر عاشقانه برای حرکت در سراسر آن وجود دارد. شاید هیچ ارتباطی بین ارتش دزدان و ارتش مردگان وجود نداشته باشد ، اما دلیل خوبی وجود دارد که باعث می شود پیش تولید مانند قبل نباشد.

ارتشی از دزدان

اول ، کارگردانان دیگری در گروه حضور دارند. چه بخواهید و چه نخواهید ، زک اسنایدر از روش های دیگر عکاسی استفاده می کند و با دو حضورش به عنوان فیلمبردار در The Army of the Dead شهرت بیشتری پیدا کرده است. ماتیاس شوایفوف (بازیگر نقش لودویگ دیتر در دو فیلم) در فیلم ارتش دزد پشت دوربین می نشیند که دیدگاه متفاوتی را به شکل متفاوتی به ارمغان می آورد. البته ، نفوذ زک اسنایدر هنوز قوی است (او هنوز در حال تولید است) ، اما یک پالت فلزی و آرام در ارتش دزدان وجود دارد که شما در کارهای اسنایدر زیاد نمی بینید.

از نظر تغییر سبک ، مهم است بدانید که دزدان دریایی کارائیب داستان کاملاً متفاوتی را بیان می کنند ، جایی که زامبی ها فقط یک عنصر محیطی هستند. ارتش مردگان ترس از زامبی ها را با تعقیب سرقت های قدیمی ترکیب می کند. ارتش دزدان تمرکز خود را بر غارت می گذارد اما حواس زامبی ها را کاملاً منحرف می کند. بدون عنصر وحشتناک ، اولین طنز را صدا کنید (همانطور که شخصاً از دیتر انتظار دارید) و یک رابطه عاشقانه معرفی کنید.

این یک نتیجه اجتناب ناپذیر از اتفاقاتی است که در قیام زامبی ها در لاس وگاس رخ می دهد و در آنجا می ماند. اگر در سراسر جهان پخش شود (مانند سریال The Walking Dead ، برای مثال) ، ارتش دزدان دریایی ممکن است بیشتر با ارتش مردگان سازگار باشد ، اما به این دلیل که مورد در مکان و زمان خاصی متفاوت است. ، داستانی که در جاهای دیگر رخ داده است ، باید با گنجاندن انواع دیگر جبران شود.

ارتشی از دزدان

طبق آخرین نگاه فیلم ، ارتش Thbers فقط یک فیلم غارتگر است. افراد واقعاً می خواهند به اسطوره سرقت های بزرگ بانک تبدیل شوند و از آنجا که داستان فیلم قبل از وقایع ارتش مردگان تنظیم می شود ، احتمالاً از آن به عنوان یک داستان بزرگ استفاده می شود. لودویگ در دنیای سرقت به به همانطور که قبلاً نشان داده شد ، Gwendolyn (ناتالی امانوئل ، بازی تاج و تخت) لودویگ را به رقابت (دفاع) می رساند.

او هرگز دزد نبوده است و پیوستن به تیم Gwendolyn اولین تلاش او برای کسب درآمد از طریق مهارت های خود است. آنچه واضح است این است که شخصیت لودویگ در این فیلم نقش طنزآمیز ایفا می کند ، که بیشتر شبیه سبک Ocean Eleven است و نه ارتش مردگان ، که با توجه به تمرکز دومی بر زامبی ها و تعداد کشته های شخصیت در طول بازی آنها منطقی است. غارت کردن

ارتش مردگان با اکثر محدودیت ها در لاس وگاس با موفقیت تأسیس شد ، اما ارتش دزدان ، بر اساس تیم گیشه آلمان که رهبری آن را بر عهده داشت ، گرایش طبیعی نسبت به فعالیت جهانی در فیلم دارد. این چیزی است که ماتیاس شوایوفر از آن نهایت استفاده را برد ، زیرا این پیش نمایش در مقایسه با جیمز باند با استفاده از مناطق زیادی در سراسر جهان ، از جمله پاریس و لهستان ، بی نظیر بود. نمی توان انکار کرد که ارتش مردگان و ارتش دزدان به معنای واقعی کلمه دارای دنیاهای متفاوت و بی معنی هستند.

فقط زمان می تواند به طور قطعی بگوید ، اما تقسیم آن به مناطق ، انواع و گونه های دیگر می تواند راه موثری برای زنده نگه داشتن حقوق رای دهندگان باشد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا