هنر و سینما

فیلم جاودانگان چه تاثیراتی بر خط داستانی مارول می‌گذارد؟


فیلم Immortals در چهارمین قسمت از دنیای سینمایی مارول روی امواج تأثیر می گذارد. تهیه کننده ، ناتی مور ، گفت که این فیلم به دلیل داستان و شخصیت های قهرمانش ، در چهارمین مرحله از دنیای سینمایی مارول تأثیرگذار خواهد بود.

مارول همچنین در مورد اینکه چگونه جاودانه ها بر امواج موج های قسمت چهارم دنیای سینمایی مارول تأثیر می گذارند شوخی می کند. علیرغم فقدان اطلاعات دقیق در مورد جاودانه ها ، وقتی استودیو مارول فیلم را در سال 2019 معرفی کرد ، از آن زمان هیجان فیلم فوق العاده افزایش یافته است. این بخشی از خرید کلویی ژائو کارگردان برنده اسکار برای هدایت پروژه ، بازیگران تمام ستاره و نوع نگاه و احساس افسانه ای است که جاودانه ها را از دیگر فیلم های مارول متمایز می کند.

حتی بیشتر طرفداران فیلم قهرمان در سراسر جهان هنوز هم با جاودانگان (گروهی از ابرانسان ها که توسط فرازمینی ها ایجاد شده اند) آشنا نیستند. انتظار می رود مارول به آنها اجازه دهد تا بر داستان خود تمرکز کنند. این سومین فیلم در قسمت چهارم پس از پایان بازی از مجموعه انتقام جویان است ، اما هیچ برنامه ای برای استفاده همزمان از این داستان با بازیکنان غول پیکر وجود ندارد.

همانطور که در شانگ چی و افسانه ده حلقه دیده شده است ، چنین مواردی همیشه می تواند شگفت انگیز باشد. با این حال ، فیلم جاودانه ها می تواند از الگویی مشابه پیروی کند ، که می تواند تأثیر زیادی در مسیر بعدی دنیای سینمایی مارول داشته باشد.

جاودانه ها

در جریان گشت و گذار در سری Immortals در استودیو Pinewood در ژانویه 2020 ، تهیه کننده ناتی مور اعلام کرد که این فیلم تأثیر عمده ای در کل مرحله چهارم خواهد داشت. مور در مصاحبه با سایت خبری Screen Rent در مورد تاثیر فیلم و آنچه در دنیای سینمای مارول اتفاق می افتد صحبت کرد. او گفت که تأثیرات این شورشها نه تنها بر اعتراضات بلکه بر فرازمینی ها و نیروهای شیطانی ، در حوادثی که در فیلم رخ داد ، احساس می شود.

وی گفت: “مطمئناً تأثیرات و راهنمایی هایی وجود خواهد داشت که امیدوارم این فیلم شگفت انگیز باشد ، اما هنگامی که با شخصیت هایی مانند قهرمانان ، فرازمینی ها و حتی نیروهای شیطانی روبرو می شوید ، مشخص است که تأثیر این فیلم از امواج فراتر است.” به بنابراین ما تصوری از نحوه انجام آن داریم که می تواند مرکز گام چهارم باشد ، اما ما همیشه فیلم ها را به روز می کنیم و مانند هر فیلم دیگری در مورد آن اطلاع رسانی می کنیم. “رشد دنیای سینمای مارول به این معنی است که فیلم های جدید یا برنامه های تلویزیونی جدید به نوعی تحت تأثیر قرار می گیرند ، بنابراین این ایده که جاودانه ها دارای شکل یا شخصیتی هستند که بر پروژه های آینده تأثیر خواهد گذاشت ، معجزه جدیدی نیست.”

با این حال ، شایان ذکر است که جاودانه ها هنوز بخشی جدایی ناپذیر از دنیای سینمایی مارول هستند ، حتی بدون وجود یک مخزن داستانی اصلی. جالب است که ببینید این موج کجا و چگونه احساس می شود ، زیرا هیچ یک از فیلم ها تاکنون در پروژه های دیگر ظاهر نشده اند. این نکته می تواند مربوط به وقایع آخرالزمانی در فیلم باشد.

همچنین نظریه های زیادی در مورد اینکه Immortals برای گسترش مرحله چهارم دنیای سینمایی مارول چه می تواند انجام دهد وجود دارد. یکی از این نظریه های مشهور اشاره می کند که Marvel in the Black Panther: Wakanda Forever اولین سقوط آتلانتیس را نشان می دهد.

طرفداران مدتهاست حدس می زنند که جاودانه ها دارای مجموعه مردان ایکس هستند ، زیرا جاودانه ها و جهش یافته ها هر دو موجودات فرازمینی در این کمیک بوک هستند. اگر هریک از این نظریه ها درست باشد ، اثر جاودانگی بسیار فراتر از مرحله چهارم می رود.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا