لوازم خانگی

شناسایی یاور فارسی تیز ؛ تمام آنچه نیاز است بدانید


در سال 2011 ، با عرضه iPhone 4S ، اپل یک قاب جدید و هوشمند به نام Siri را به جهان عرضه کرد. و این آغاز یک دوران تاریخی برای یاران خردمند است. پس از سیری ، شرکت های دیگر وارد رقابت مدرن شدند که در نهایت به الکسا ، کورتانا ، دستیار گوگل و بیکسبی ختم شد.

علاوه بر قابلیت های جذاب و جذاب این برنامه ها ، به دلیل عدم پشتیبانی از زبان فارسی ، بسیاری از فارسی زبانان وقت استفاده از این دستیارهای هوشمند را نداشتند. شرکت های ارتباطی ایران نیز وارد این عرصه شده اند و توانسته اند دستیارهای هوشمند فارسی بسازند. این دستیاران هنوز در حال پیشرفت و پیشرفت هستند.

یک دستیار تیز فارسی را معرفی می کند

دابی

دستیار هوشمند فارسی

دابی یکی از مهمترین دستیارهای صوتی فارسی و محصول شرکت فن آوری های هوشمند ققنوس است که توسط گروه علی بابا حمایت می شود. هدف اصلی توسعه دوبی پاسخ به مرکز تماس و پشتیبانی علی بابا بود. با این حال ، سازندگان آینده درخشانی را برای دوبی مشاهده کردند و اکنون این دستیار با استعداد دارای ظاهر و مهارت های منحصر به فرد و جذاب است.

اول از همه ، خوب است بدانید که دابی از راه ارتباطی پشتیبانی نمی کند. که البته برای دستیاران توسعه چیز عجیبی نیست. توسعه دهندگان همچنین سعی می کنند با استفاده از الگوریتم ها و الگوریتم های آموزش مصنوعی عملکرد Dobby را بهبود بخشند.

جالب است که Dobby تفاوت چشمگیر و قابل توجهی با بسیاری از دستیارهای صوتی برجسته جهان دارد: پاسخ به نیازهای کاربر در فضای برنامه. مهم نیست که از دوبی چه می خواهید ، او شما را به برنامه های دیگر هدایت نمی کند ، حتی اگر می خواهید فیلم تماشا کنید یا به موسیقی گوش دهید ، همه اینها در دوبی اتفاق می افتد. چنین ویژگی های منحصر به فردی استفاده از برنامه را راحت تر کرده و برای کاربر راحت تر است و حتی در وقت نیز صرفه جویی می کند. پیش بینی آب و هوا ، خواندن اخبار فارسی ، پخش فیلم ها و پادکست ها ، تنظیم جلسات و قرارهای شخصی ، برقراری تماس های تلفنی ، کتاب خواندن و برخی از تخصص های دابی هستند.

دستیار آریو

دستیار هوشمند فارسی

“آریو چه کار می تواند بکند؟” برای آشنایی با آریو ، بهتر است این سال را از خود بپرسید. Ario Assistant یک دستیار صوتی هوشمند فارسی است که کارهای روزانه را آسان تر می کند. کافی است این برنامه را در برنامه تلفن همراه خود نصب کرده و دستورات مختلفی را اجرا کنید. از تماس تلفنی و ارسال پیام کوتاه تا پخش موسیقی و فیلم ، هر کاری که آریو می تواند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی انجام دهد. پیش بینی آب و هوا ، برنامه جلسات شرکتی و شخصی ، محاسبات ریاضی ، اعلام دقیق و سریع نرخ ارز ، مکان و برخی از ویژگی های Ario..

ریمون

دستیار هوشمند فارسی

ریموند می تواند دستیار شخصی شما باشد: صادق ، صادق و باهوش. ریموند دستورات صدای شما را می شنود و سریع آنها را اجرا می کند. از ریموند بخواهید بلیط هواپیما و قطار بخرد ، هدیه بخرد ، بلیط فیلم بخرد ، بفروشد ، نرخ ارز را اعلام کند ، آب و هوا و چیزهایی را که نمی دانید و می خواهید بدانید اعلام کند. البته فراموش نکنید که باید کمی با ریموند صبور باشید. این دستیار زیبا بسیار دقیق است ، با این حال شما باید دستورات صوتی را به صورت واضح و مختصر ارائه دهید.

وسیستنت

دستیار هوشمند فارسی

Ussistant یکی از پروژه های بزرگ تیم استارتاپی در پلت فرم AbcmagNext است. با استفاده از شعار “مدرن ، شخصی ، هوشمند و آسان” او توانست به اولین فارسی زبان هوشمند تبدیل شود. پس از تولید یک بلندگوی نمایشی موفق ، تیم روی جمع آوری سرمایه و توسعه محصول کار می کند. انتظار می رود Usicent جای خالی مشارکت کنندگان اصلی مانند Alexa در بازار ایران را پر کند. بلندگوهای کاربر دارای طراحی کوچک و جذابی هستند و می توانند در انجام کارهای روزمره یک دستیار قابل اعتماد و قابل اعتماد باشند. تماس و پیام رسانی ، برنامه های روزانه ، اخبار ، آب و هوا ، موسیقی ، کتابهای صوتی ، پادکست و موارد دیگر از ویژگیهای Usicent است.

تفاوت هوشمندترین دستیار جهان با نسخه ایرانی چیست؟

سیری یکی از پروژه های بزرگ اپل است که زندگی را عاقلانه تغییر داده است. این دستیار صوتی علاوه بر انجام کارهای روزمره ، می تواند یک همکار و سخنران جذاب باشد. همچنین می توانید با دستیار Google چت یا پینگ پنگ داشته باشید.

آمازون اولین شرکتی بود که از نسخه الکسا بلندگوهای هوشمند خود استفاده کرد. این دستیار شخصی در حال حاضر با سیستم عامل های مختلف مانند Android و iOS سازگار است. در بین همه این دستیارها ، سامسونگ با تولید Bixby توانست دنیای دستیارهای هوشمند را دوباره تغییر دهد. انجام کارهای عادی یک دستیار صوتی حداقل چیزی است که می توانید از Bixby انتظار داشته باشید. این دستیار می تواند درخواست شما را بدون نیاز به تماس انجام دهد اما فقط با دستورات صوتی. Bixby را می توان بر روی انواع دستگاه ها مانند تلفن های رده بالا ، تلفن های رده بالا ، تلویزیون ، بلندگوها و سایر لوازم خانگی نصب کرد.

آینده یاران ایرانی

دستیاران جوان انگلیسی زبان و با استعداد در خط مقدم خطوطی هستند که سالهاست توسط شرکتهای بزرگ در سراسر جهان دنبال شده است. با این حال ، نسخه های فارسی این محصولات به سرعت در حال توسعه است. در سال های آینده انتظار می رود بازار فناوری کشور شاهد دستیاران با مهارت های بیشتر مانند قابلیت چت پینگ پنگ ، سازگار با انواع دستگاه های هوشمند و غیره باشد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا