لوازم خانگی

پلت فرم تلفن همراه LG هنوز مفقود شده است


العجی سومین گزارش مالی سه ماهه خود را در سال جاری منتشر کرد. گزارشات نشان می دهد روندی که در ابتدای سال برای الجی شروع شده است همچنان ادامه دارد. به طور کلی ، این شرکت وضعیت بهتری نسبت به بخش لوازم خانگی دارد ، اما واحد تلفن همراه این شرکت هنوز سودآور نیست. درآمد سه ماهه الجی 13.4 میلیارد دلار بود. رقمی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش نشان می دهد. در آن دوره ، درآمد تقریباً دو برابر شد و به 455.7 میلیون دلار رسید.

ضررهای بخش تلفن همراه LG نسبت به سال گذشته کاهش یافته است ، اما بخش تلفن همراه همچنان از نظر سودآوری بدترین بخش این شرکت است.

درآمد LG 2.48 میلیارد دلار بود. ارقام نسبت به سال قبل 8 درصد و نسبت به سال مالی قبل در همان سال 4 درصد افزایش نشان می دهد. بیشتر درآمد حاصل از فروش پرچمدار جدید ال جی G6 و مابقی از گوشی های میان رده مانند Q6 یا سری K تامین می شود. با این حال ، شایان ذکر است که افزایش درآمد LG در بخش تلفن همراه هنوز این بخش را سودآور نکرده است و LG 331.37 میلیون دلار ضرر عملیاتی در این منطقه داشته است. البته ضررهای بخش تلفن همراه LG نسبت به سال گذشته کاهش یافته است ، اما بخش تلفن همراه همچنان از نظر سودآوری بدترین حوزه این شرکت است.

منبع: GSMArena


مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا