بهترین آموزشگاه های زبان در اصفهان + آدرس و شماره[آپدیت 1403]

بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از انتخاب هر مجموعه آموزشی در رابطه با آموزشگاه زبان انگلیسی، درباره مدرسان آن مجموعه و روش های مورد استفاده در آنها کمی تحقیق کنید.

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان هستید، بدون شک آموزشگاه زبان انگلیسی گاما در اصفهان بهترین انتخاب شما خواهد بود. آموزشگاه زبان گاما با برگزاری کلاس های زبان انگلیسی در سطوح مختلف، نه تنها در شهر اصفهان، بلکه در کل کشور پاسخگوی نیاز زبان آموزان گرامی است. آموزشگاه زبان گاما در شهرهای تهران، مشهد، یزد، شیراز و بوشهر نیز شعبه دارد.

تبریک به اصفهانی ها !! کسب رتبه ۲ بهترین آموزشگاه زبان کشور و برترین موسسه در کل جنوب توسط موسسه گاما

بر اساس رتبه بندی سایت معتبر چرب زبان موسسه آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان گاما تنها موسسه خارج از تهران است که رتبه دوم را بین کل موسسات آموزش زبان کشور به خود اختصاص داده است. این افتخار بزرگی است برای شهر اصفهان که مرکزیت اصلی موسسه گاما در آن قرار دارد.

 

 

فضای سبز گاما

زمان ما مهمترین سرمایه ماست پس آن را صرف کلاس های کهنه با افکار آموزشی منسوخ نکنیم!! گاما  مدرن ترین موسسه زبان در جنوب کشور

10 تا از بهترین آموزشگاه های زبان در اصفهان

در ادامه لیستی از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در اصفهان به همراه مشخصات کامل را مشاهده خواهید کرد.

1- آموزشگاه زبان انگلیسی گاما در اصفهان

آموزشگاه زبان انگلیسی گاما در اصفهان بدون شک یکی از بهترین آموزشگاه های زبان در شهر اصفهان است. این آموزشگاه با بهره گیری از امکانات مجهز و هم چنین متریال آموزشی مناسب و اساتید معروف توانسته است محبوبیت زیادی را در بین زبان آموزان بدست بیاورد.

آموزشگاه گاما اصفهان    

آموزشگاه زبان سفیر شعبه اصفهان

  • نشانی : خیابان شیخ مفید، کوچه ۵، سعدی جنوبی
  • شماره تماس: 03136247160   _   03136610383
  • وب سایت :https://gosafir.com/fa/

آموزشگاه زبان سفیر اصفهان نیز یکی از آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان است که در اکثر شهرهای ایران شعبه دارد. نوع برگزاری کلاسها در این آموزشگاه آنلاین و حضوری است. موسسه زبان های آموزشی سفیر گفتمان یکی از ارائه دهندگان سیستم آموزشی ترکیبی هایبرید شامل آموزش در کلاس توام با آموزش آنلاین فضای مجازی که در 20 اردیبهشت سال 1387 با افتتاح اولین شعبه در منطقه قلهک تهران فعالیت خود را آغاز نمود.

هم اکنون با بیش از دو دهه سابقه مفید یکی از پشگامان صنعت آموزش زبان در کشور با 80 شعبه در تهران و مارکز استان های کشور با ایجاد آموزش در جهت امنیت رفاه شغلی برای 2000 نفر دارای بهترین و مجرب ترین مدیران، کارشناسان و کارکنان اداری به عنوان موسسه برتر آموزشی می باشد.

در این بخش از مقاله قصد داریم برخی از ویژگی های موسسه زبان سفیر گفتمان عنوان نماییم؛ داشتن اطلاعات مفید و کافی می تواند کمک شایانی در انتخاب صحیح و یادگیری زبان انگلیسی نماید.

  1. آزمون زبان انگلیسی و فرانسه به صورت ترمیک، فشرده و فوق فشرده طبق الگوهای زمانی متفاوت
  2. برگزاری کلاس های آموزشی با تعداد زبان آموزان محدود
  3. برگزاری کلاس های آموزشی فقط مکالمه در جهت تقویت زبان انگلیسی
  4. امکات تعیین سطح آنلاین و ثبت نام و پرداخت شهریه آنلاین در کلیه شعب
  5. برخورداری از آموزش جانبی حین یادگیری مانند آزمون، پازل و ویدیوهای آموزشی رایگان
  6. امکان برگزاری کلاس های تخصصی مانند IELTS و آزمون های استاندارد آیلتس، تافل و FCE و CAE
  7. اعطای گواهینامه و مدارک معتبر فارغ التحصیلی با درج مهر کالج بلومزبری لندن
  8. بکارگیری کادر تخصصی علمی با تحصیلات عالیه دانشگاهی و مدارک بین المللی

  

موسسه زبان‌های خارجی دانش پژوهان

  • نشانی : اصفهان، ملک شهر، خیابان مطهری، خیابان مهدیه، نبش کوچه شماره ۳، آموزشگاه دانش پژوهان
  • تلفن تماس : ۰۳۱۳۴۳۱۷۰۱۱
  • وب سایت : https://dplingo.com/

این آموزشگاه نیز یکی آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان است که با بهره گیری از اساتید با تجربه و حرفه ای به آموزش حضوری زبان انگلیسی می پردازد. آکادمی زبان های خارجی دانش پژوهان اصفهان یکی از مراکز معتبر پیشرو در امر آموزش تخصصی زبان های خارجی در کل کشور که در سال 1384 فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون به طور مستمر به تلاش خود ادامه می دهد. در آموزشگاه زبان مهر، دوره های آموزش زبان انگلیسی در اصفهان هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین برگزار می گردند. این آکادمی معتبر با ارائه زبان های آموزشی به عنوان بهترین کانون زبان انگلیسی در اصفهان ارائه دهنده انواع زبان های خارجی( انگلیسی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، روسی، عربی) به صورت ترمیک و فشرده می باشد. امکان برگزاری دوره ها، کارگاه و همایش تخصصی توام با آموزش.

اگر به دنبال مهاجرت و خارج از کشور می باشید از طریق موسسه زبان انگلیسی دانش پژوهان اصفهان با ارائه مشاوره رایگان و خدمات مهاجرتی از امکانات این مجموعه بهرهمند شوید. موسسه زبان دانش پژوهان با ارائه استانداردهای آموزشی در سطح بین المللی و ارائه بروزترین شیوه تدریس و اساتید مجرب موجب ارتقا فرآیند یادگیری می گردد. لازم به ذکر است که موسسه زبان دانش پژوهان اصفهان دوره های آموزشی را به لحاظ زمانی منعطف برگزار می نماید. افراد می توانند بدون دغدغه فکری و زمانی دوره مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

آموزشگاه زبان مهر اصفهان

  •  نشانی : خیابان میر – رو به روی بیمارستان سپاهان
  • شماره تماس : 3136640005
  • وب سایت :https://s-mehr.com/

موسسه آموزشی زبان مهر اصفهان یک موسسه فرهنگی با برخورداری از ساختار منسجم و استاندارد با بیش از دو دهه فعالیت منطبق بر روش های نوین از سال 1381 با اخذ مجوز فرهنگ و ارشاد تاسیس گردید. موسسه زبان مهر اصفهان بنیانگذار مرکز فرهنگی جهت ارتقا سطح دانش و آگاهی عموم اقشار جامعه و ایجاد فرصت شغلی و تحصیلی ایجاد گردید.

چرا موسسه آموزشی زبان مهر اصفهان

  1. ایجاد آموزش تخصصی منعطف براساس سطح و سن
  2. آموزش براساس اصول نوین آموزشی
  3. بکارگیری اساتید زبده براساس فرآیند دقیق علمی
  4. آموزش طی چارت 7 مرحله ای شامل امتحانات کتبی، مصاحبه علمی، بازدید کلاسی و شرکت در دوره های تربیت مدرس و امکان ارتقا و بهره وری بیشتر موسسه

موسسه زبان گویش اصفهان

  • نشانی : خیابان بزرگمهر، حدفاصل خیابان فرهنگیان و 22 بهمن
  • شماره تماس : 031-32671649
  • وب سایت : https://gli.ir/

آکادمی زبان گویش به سال 1387 اقدام به طراحی و راه اندازی و استحکام تارنمای انحصاری خود نموده است. موسسه زبان گویش اصفهان در حیطه آموزش زبان انگیسی شهرت خاصی را برای خود رقم زده است. دانشجویان، تاجران و متخصصان ارگان ها می توانند با ثبت نام در مجموعه مهارت های مورد نیاز خود را در جهت پیشرفت و موفقیت ارتقا دهند. کانون زبان گویش اصفهان رتبه نخست آموزش زبان انگلیسی را سرتاسر اصفهان و حتی نقاط مختلف کشور از آن خود کرده است. ضمنا این موسسه کلاس زبان انگلیسی در اصفهان را فقط به صورت حضوری برای زبان آموزان عزیز برگزار می‌کند.

آموزشگاه زبان هیواد اصفهان

  • نشانی : خیابان حکیم نظامی، جنب رستوران صفه، درب کرمی رنگ
  • شماره تماس : 3136278723
  • وب سایت : https://hivaad.com/english/

موسسه آموزشی هوروش(گروه آموزشی هیواد) به عنوان نخستین آموزشگاه ILETS ارائه دهنده دوره های زبان انگلیسی در اصفهان به دو شیوه کلاس های ترمیک و فشرده در تمام سطوح می باشد. آموزشگاه هیواد با سال ها تجربه و با بهره گیری از تجارب اساتید حرفه‌ای به دو روش حضوری و آنلاین برای زبان آموزان، کلاس برگزار می‌کند.

چرا کانون زبان آموزشی هیواد؟

  1. ارائه خدمات فوق العاده آموزشی برای آزمون ILETS
  2. امکان مشاوره حضوری رایگان در جهت تعیین سطح شروع و ارائه متد آموزشی مناسب
  3. برگزاری دوره های آموزشی با حضور اساتید زبده با مدرک بین المللی و حداقل 5 سال سابقه
  4. برخورداری از منابع آموزشی معتبر و بروز که در طی آموزش ارائه می گردد.

آموزشگاه‌ هفت اقلیم اصفهان

  • نشانی : اصفهان -خیابان شیخ صدوق شمالی – خیابان شیخ مفید غربی
  • شماره تماس: 36624451  
  • وب سایت :http://www.hafteghlim-ins.ir/

آموزشگاه هفت اقلیم اصفهان نیز جزو برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان شناخته شده است. که شهریه مناسبتری نسبت به سایرین دارد.

موسسه سخن سرایان اصفهان

  • نشانی :اصفهان، خیابان توحید میانی، نزدیک به چهارراه پلیس، نبش کوچه 14، پلاک 147 
  • شماره تماس : 3136285448
  • وب سایت :https://www.sokhansarayan.com/fa/

موسسه زبان های خارجی سخن سرایان با دو دهه سابقه مفید در سال 1381 در جهت پیشبرد اهداف خود و ارتقا کیفیت در زمینه رشته های مختلف آموزش زبان های خارجی در اصفهان شروع به فعالیت نموده است. موسسه زبان های خارجی سخن سرایان اصفهان با بکارگیری اساتید مجرب و برنامه ریزی مدرن و طراحی دوره آموزشی متنوع کلید موفقیت خود را رقم زده است. موسسه سخن سرایان اصفهان نیز یکی از آموزشگاه های معتبر زبان انگلیسی در اصفهان است که با رویکردهای نوین آموزش به تدریس زبان انگلیسی می‌پردازد.

موسسه زبان های خارجی سخن سرایان اصفهان جزء پنج آموزشگاه برتر زبان خارجی در اصفهان می باشد. این مجموعه با دو دهه تجربه و سابقه مفید در خدمت زبان آموزان می باشد. اعطای مدرک معتبر زبان جهانگردی با تایید وزارت ارشاد. دارای مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان. کانون زبان های خارجی سخن سرایان اصفهان مفتخر است با ارائه دوره های آموزشی زبان های خارجی انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسوی، آلمانی، هلندی، اسپانیایی و دیگر زبان های رایج دنیا است.

آموزشگاه زبان امیرکبیر اصفهان

  • نشانی : اصفهان چهارباغ بالا ابتدای کوچه 35 (مسجد الرضا) پلاک 80
  • شماره تماس : 3136635020
  • وب سایت :https://amirkabir.in/

آموزشگاه زبان امیرکبیر در اصفهان با استفاده از خلاقانه ترین روش های تدریس زبان انگلیسی سعی در علاقه مند کردن زبان آموزان به یادگیری زبان انگلیسی دارد. به همین دلیل یکی از بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان شناخته می‌شود.

ویژگی های دپارتمان زبان امیر کبیر در اصفهان

  1. ارائه دهنده دوره های تربیت اساتید
  2. یادگیری گرامرهای زبان با ویدیو
  3. امکان یادگیری زبان خارجی از مبتدی تا پیشرفته
  4. طراحی سوالات اسپیکینگ آیلتس با ارائه جواب
  5. ارائه اصطلاحات مهم و اصولی زبان
  6. طراحی و ارائه آموزش توام با سرگرمی
  7. ارائه پادکست های آموزشی همراه با متن

  

آموزشگاه زبان ره جویان اصفهان

  • نشانی : اصفهان، چهارراه وفایی، ابتدای خیابان مسجد سید، دست راست، جنب اولین ایستگاه اتوبوس، آموزشگاه ره جویان
  • شماره تماس :32368219 -031 
  • وب سایت :https://www.rahjooian.com/

آموزشگاه زبان ره جویان اصفهان نیز با بهره گیری از جدیدترین متریال آموزشی از بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان سناخته می‌شود. موسسه زبان انگلیسی ره جوبان اصفهان بالغ بر 20 سال فعالیت بی وقفه، برگزاری دوره های آموزشی زبان انگلیسی و دیگر دوره های آموزشی با صدها هنرآموز و کسب مهارت های لازم در زمینه های مورد نیاز به طور مستمر به فعالیت خود ادامه داده است.

مجتمع آموزشی ره جویان اصفهان در جهت ارتقا علم، دانش و مهارت دانشجویان اساتید مجرب و زبده را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با جدیدترین متدها قرار داده است.

فاکتوهای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در اصفهان

در ادامه میخواهیم به بررسی معیار های انتخاب آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان بپردازیم.

موقعیت آموزشگاه : انتخاب یک آموزشگاه زبان که نزدیک به محل زندگی یا کار شما باشد می تواند در وقت و انرژی شما صرفه حویی کند و موجب اتلاف وقتتان نشود.

اعتبار و امکانات : امکانات آموزشی خوب نظیر کلاس های هوشمند و مجهز ، کتابخانه ، آزمایشگاه زبان و….در یادگیری زبان آموزان نقش بسزایی دارد .هم چنین آموزشگاه هایی که  سوابق درخشانی دارند معمولا از اعتبار بیشتری برخوردار هستند و راحتتر اعتماد سازی می کنند.

اساتید : شایسته است قبل از ثبت نام درباره اساتید آن مجموعه تحقیق کرده و مطمئن شوید که همگی مجرب و متخصص هستند و می توانند شما را در طول مسیر یادگیری راهنمایی کنند.

تعیین هدف: قبل از انتخاب آموزشگاه، به‌دقت هدف خود را در یادگیری زبان تعیین کنید. آیا برای مکالمه روزمره نیاز دارید؟ یا برای آزمون‌های بین‌المللی مانند آیلتس یا تافل آماده می‌شوید؟

برنامه آموزشی : مواد درسی و روش های آموزشی مورد استفاده توسط آموزشگاه باید منطبق بر نیازها و اهداف شما باشد.

شهریه :قیمت ها و پرداخت های مرتبط برای دوره های مختلفی که آموزشگاه ارائه می دهد نیز حائز اهمیت است.به همین خاطر لازم است قبل از ثبت نام درباره هزینه کلاسها اطلاعات لازم را کسب کنید.

با بررسی این موارد و بررسی نظرات و تجربیات سایرین، می توانید انتخاب بهتری داشته و تصمیم بهتری برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان  متناسب با اهداف تان بگیرید.

در آخر اگر به دنبال این هستید که در مدت زمان محدود بالاترین بازدهی را از آن خود نمایید بدون شک آموزشگاه گاما در اصفهان انتخاب هوشمندانه ای است. آموزشگاه گاما نه تنها در اصفهان بلکه در اکثر مراکز شهرهای بزرگ پاسخگوی نیاز شما زبان آموزان می باشد. آموزشگاه گاما دارای شعب در شهرهای تهران، مشهد، یزد، بوشهر، شیراز و اصفهان می باشد. آموزشگاه گاما یکی از معتبرترین و قویترین سیستم های آموزشی آیلتس، کلاس های آموزشی یوس، انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی و سایر زبان ها می باشد.

    

دکمه بازگشت به بالا