چگونه خانه هوشمند فریتز خود را راه اندازی کنیم

شما می خواهید خانه خود را به دستگاه های هوشمند متصل کنید، اما مطمئن نیستید که چگونه کار می کند؟ با یک فریتز! جعبه، شما در حال حاضر نیمی از نبرد برای سیستم خانه هوشمند خود را دارید. ما آنچه را که باید در مورد خانه هوشمند فریتز بدانید و نحوه کنترل آن را به شما خواهیم گفت.

آیا خانه هوشمند فریتز بود؟

مطمئنا شما با شرکت مستقر در برلین AVM غریبه نیستید، زیرا FRITZ آنها! Box یکی از محبوب ترین روترهای آلمان است. با این حال، چیزی که بسیاری از مردم نمی دانند این است که اگر قبلا یک فریتز دارید! جعبه، شما در حال حاضر بهترین شرایط اساسی را برای راه اندازی یک خانه شبکه ای دارید.

این برای شما چه می کند؟ AVM راه حل های همه کاره ای را برای مناطق مختلف خانه هوشمند شما ارائه می دهد، از جمله نه تنها منبع تغذیه، بلکه روشنایی هوشمند یا گرمایش هوشمند. این به معنای راحتی و امنیت بیشتر در چهار دیوار شما است.

چگونه کار می کند؟

خانه هوشمند فریتز شما از طریق پروتکل های رادیویی DECT و DECT ULE ارتباط برقرار می کند. بنابراین AVM بر اساس یک استاندارد بسیار رایج ساخته شده است که عمدتا برای تلفن های بی سیم استفاده می شود. با یک مسیر انتقال بسیار ایمن مشخص می شود و در عین حال بسیار صرفه جویی در مصرف انرژی است. پیش نیاز FRITZ شما! جعبه به عنوان یک مرکز کنترل خانه هوشمند یک ماژول DECT از قبل یکپارچه شده است. این مورد در مورد اکثریت فریتز صدق نمی کند! جعبه هایی که از قبل در دسترس هستند.

ULE به عنوان یک نوع از DECT مخفف “Ultra Low Energy” است که برای مصرف انرژی کم بهینه شده است. این تأثیر مثبتی بر طول عمر باتری های دستگاه های خانه هوشمند شما دارد. با این حال، نه هر فریتز! Box همچنین از DECT ULE پشتیبانی می کند که به نسخه فعلی روتر (Fritz OS 6.8 یا بالاتر) نیاز دارد. مدل های زیر از استاندارد بی سیم DECT ULE پشتیبانی می کنند: FRITZ! جعبه 7590، فریتز! جعبه 7530، فریتز! جعبه 7490، فریتز! جعبه 7580 و 6590 کابل.

کلیپ خانه هوشمند یوتیوب

آیا برای این کار به یک هاب هوشمند نیاز دارم؟

خانه هوشمند فریتز به محض داشتن روتر AVM نیازی به خرید هاب اضافی – یا مرکز کنترل – ندارد. این به شما امکان می دهد دستگاه های هوشمند مختلفی را در سیستم خانه هوشمند خود ادغام کنید که زندگی روزمره شما را آسان تر می کند.

فریتز شما! Box به عنوان یک رابط برای دستگاه های شبکه عمل می کند که به راحتی از طریق رابط کاربری AVM از طریق  در مرورگر وب یا از طریق MyFRITZ قابل دسترسی است! App.

کدام دستگاه های خانه هوشمند برای FRITZ من موجود است! جعبه?

البته، شما تمام محصولات AVM هوشمند خود را با روتر خود ادغام می کنید. این فراتر از فناوری شبکه است و شامل ترموستات های گرمایش، لامپ های هوشمند و پریزهای هوشمند می شود. علاوه بر محصولات هوشمند از محدوده AVM خود این شرکت، امکان ادغام سایر تولیدکنندگان (Telekom، RIO، Telegärtner Elektronik، Becker و Rademacher) نیز وجود دارد.

چگونه سیستم خانه هوشمند فریتز خود را کنترل کنم؟

کنترل خانه هوشمند شما از طریق برنامه MyFRITZ بسیار آسان است. با استفاده از این برنامه، می توانید به خانه هوشمند خود دسترسی داشته باشید و در حین حرکت تنظیمات را انجام دهید.

تنها با چند کلیک در برنامه، می توانید انتقال تماس را تنظیم کنید یا به منشی تلفنی خود گوش دهید. بنابراین هیچ تماس مهمی را از دست نخواهید داد، به خصوص زمانی که در حال حرکت هستید. علاوه بر این، این برنامه امکان دسترسی به حافظه USB را نیز فراهم می کند.

نتیجه

خانه هوشمند فریتز برای مبتدیان مناسب است، به عنوان یک فریتز! به هر حال جعبه اغلب در دسترس است. این کار شروع کار در یک خانه شبکه ای را آسان می کند. علاوه بر این، سیستم خانه هوشمند با کنترل ساده مشخص می شود که به شما امکان می دهد خانه هوشمند خود را حتی زمانی که در حال حرکت هستید، مدیریت کنید.برای اجرای خانه هوشمند می توانید از شرکت جهان اسمارت مشاوره بگیرید این شرکت با کادر متخصص و مجرب اماده ارائه مشاوره در زمینه محصولات خانه هوشمند می باشد.

دکمه بازگشت به بالا