لوازم خانگی

آیا گوگل سهام ال‌جی را خریداری کرده؟


رابطه ال جی با گوگل همیشه خوب بوده است. این دو شرکت برای ساخت Nexus 5 با یکدیگر همکاری کرده اند و حتی شایعات مربوط به Nexus جدید توسط LG شنیده شده است.

به نظر می رسد گوگل سهم بزرگی در LG خریداری کرده است.

اخیراً خبری منتشر شده است که بسیار هیجان انگیز است. طبق اخبار ، آلجی مجبور شد خبر سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری در این شرکت را تکذیب کند. گوگل ظاهراً سهم بزرگی از Alji را خریداری کرده و این افزایش 14 درصدی در Alji بوده است.
احتمالاً گوگل این کار را انجام داده است ، اما LG تا کنون آن را تکذیب کرده است. بر اساس اخبار ، گوگل 35 درصد از سهام ال جی را برای 2.2 میلیارد دلار گذشته خریداری کرده است. اگر این خبر صحت داشته باشد ، گوگل بزرگترین مشارکت کننده ال جی شده است.

LG-Google

گوگل به دنبال کسب سود بیشتر در بازار تلفن های همراه بود تا موتورولا خود را به عنوان تولید کننده تلفن همراه معرفی کند. البته گوگل سال گذشته توسط موتورولا به شرکت چینی Lenovo فروخته شد. به نظر می رسد گوگل دوباره شانس خود را در بازار موبایل امتحان می کند. العوجی در چند سال گذشته نتایج بسیار خوبی را ثبت کرده است و توانسته توجه مردم را به خود جلب کند. شاید این موفقیت خوب ال جی باعث شده است که گوگل در این شرکت سرمایه گذاری کند. البته وضعیت LG با موتورولا بسیار متفاوت است. این شرکت کره ای در زمینه تولید تلویزیون ، تلفن همراه ، تبلت و لوازم خانگی فعالیت می کند. اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع احتمالاً در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

منبع: آرنا آرنا

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا