لوازم خانگی

رونمایی از جدیدترین محصولات صوتی و تصویری ال‌جی در تهران


دیروز ال جی الکترونیکس و گلدیران مراسمی را در هتل اسپیناس تهران برگزار کردند. در این مراسم ، جدیدترین تلویزیون های OLED و SUPER UHD ال جی و همچنین یک سیستم صوتی به نام برج صدا به نمایش درآمد.

دیروز ، 27 نوامبر 1994 ، LG Electronics و Goldiran مراسمی را برای معرفی جدیدترین محصولات صوتی و تصویری LG برگزار کردند. این رویداد توسط دو مدیر از LG کره و همچنین معاون رئیس جمهور گلدیران و دو مدیر ارشد میزبانی شد. مهمانان این رویداد همچنین شامل گروهی از روزنامه نگاران و کارشناسان حوزه فناوری بود. تمرکز اصلی این رویداد معرفی سه محصول جدید LG است:

1. جدیدترین تلویزیون OLED از سری LG EC97

2. SUPER UHD TV بعنوان تلویزیون ULTRA HD بعدی

3. سیستم صوتی قدرتمند Sound Tower

به سه محصول جدید ال جی نگاهی بیندازید

همانطور که اشاره کردیم ، سری جدید تلویزیون OLED ال جی در این مراسم رونمایی شد. این تلویزیون ها مدل های مختلفی دارند. LG OLED جدید دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری است. مدیر فروش گلدیران ، آقای محمد همتی ، هنگام معرفی این کانال به برخی از آنها اشاره کرد. رنگ مشکی کامل ، رنگ شفاف ، طراحی منحصر به فرد ، زاویه دید کامل از مهمترین ویژگی های تلویزیون OLED ال جی است.

OLED جی

با توجه به ماهیت فناوری مورد استفاده در نمایشگرهای OLED ، هر پیکسل به صورت جداگانه و مستقل از سایر پیکسل ها روشن و خاموش می شود. این امکان تولید سیاه کامل تلویزیون را فراهم می کند. این تلویزیون با ضخامت کمتر از 6 میلی متر ، نازک تر از اکثر تبلت های موجود در بازار است. این تلویزیون از چهار بلندگوی کانال 40 وات استفاده می کند. کریس جانگ ، مدیر عامل LG در ایران گفت: “تلویزیون های OLED با راه حل های ULTRA HD یک تجربه مشاهده منحصر به فرد را ارائه می دهند ، آنها یک سری صفحه نمایش آینه هستند و سالهاست جایگزین تلویزیون های امروزی شده اند.”

تلویزیون SUPER UHD

پس از معرفی تلویزیون OLED جدید ال جی ، این تلویزیون بخشی از جدیدترین تلویزیون SUPER UHD این شرکت است. این تلویزیون یک رده بالاتر از تلویزیون های ULTRA HD است و از فناوری ColorPrime استفاده می کند. این فناوری طیف رنگی تلویزیون را بهبود می بخشد. بنابراین ، بیننده با تصویری با رنگ عمیق تر و واقعی تر مواجه می شود. این تلویزیون ها مجهز به پنل LG IPS 4K هستند. اندازه این تلویزیون تقریباً 8.5 میلی متر است و از طراحی CINEMA SCREEN استفاده می کند. LG همچنین با Harman / Kardon همکاری کرده است تا کیفیت صدای خوبی را برای این تلویزیون به ارمغان آورد. این سیستم تلویزیونی از سیستم WebOS 2.0 استفاده می کند. ظاهراً این رابط کاربری جدید ساده تر ، سریعتر و کاربرپسندتر از WebOS قبلی است.

برج شنی

اما به سیستم صوتی Sound Tower می رسیم. این سیستم دارای دو ساب ووفر و صدای باس قوی است. توان خروجی این سیستم 1000 وات است. اتصال برج صدا با تلویزیون به راحتی از طریق بلوتوث انجام می شود. مقامات ال جی گفتند که این سیستم برای کاربران ایرانی طراحی شده است.

آنچه در این مراسم گفته شد

در نهایت ، بخشی از بیانیه سازمان دهندگان این رویداد را با شما به اشتراک می گذاریم. حسین تنهایی ، نایب رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره گلدیران در آن حضور داشت. وی طی سخنرانی در ابتدای مراسم بر اهمیت مبارزه با قاچاق تاکید کرد.

FF

وی گفت که 30 درصد از لوازم خانگی و تجهیزات سمعی و بصری به صورت قاچاق وارد کشور شده است. وی حتی در مورد گارانتی های فراوان محصولات صوتی و تصویری ال جی صحبت کرد و گفت که گارانتی غیرگلدیرانی هیچ ارتباطی با شرکت LG کره جنوبی ندارد و در صورت بروز مشکل برای خریداران نمی تواند منطقه مناسب و خوبی را ارائه دهد. مجید زاهدی ، مدیر محصولات تلویزیون گلدیران و آقای H. Kim ، مدیر محصولات تلویزیون ال جی ، برنامه هایی را برای محدود کردن قابلیت های مشاهده تلویزیون اعلام کرده اند. عدم دسترسی به نسخه فارسی در تلویزیون خصوصی یکی از این محدودیت ها است. در بخشی دیگر از مراسم ، آقای حسین تنهایی در پاسخ به خبرنگاری اظهار نظر ویژه ای کرد. وی گفت اکثر تلویزیون های ال جی موجود در بازار ایران خانگی هستند و شاید محصولات جدید ال جی در ماه اول توسط خود ال جی ساخته شود. وی تاکید کرد که کنترل کیفیت تلویزیون های تولید شده در ایران به سخت ترین شیوه انجام می شود.

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا