تور دبی از مشهد

از مشهد تا دبی: سفری به قلب امارات

همیشه دوست داشتم یه سفر متفاوت و پر از هیجان تجربه کنم. یه جایی که همه چیز با ایران فرق داشته باشه یه دنیای جدید! و چه جایی بهتر از دبی؟ یه شهر مدرن با آسمان خراش های بلند ساحل های خیره کننده و بازارهایی پر از شگفتی. این بود که تصمیم گرفتم با یه تور از مشهد به دبی سفر کنم.

از مشهد تا دبی: پروازی روی ابرها

صبح زود از مشهد راه افتادیم. یه حس عجیب و هیجان انگیز تو دلم بود. با هواپیمای امارات که با luggage allowance جذابش معروفه به سمت دبی پرواز کردیم. همونطور که از پنجره هواپیما به پایین نگاه می کردم تک تک شهرها مثل اسباب بازی های کوچیکی روی زمین پراکنده بودند. طولی نکشید که به دبی رسیدیم. دبی با یه آسمان آبی پر از ابر و هوای گرمش بهمون خوش آمد گفت.

اولین تجربه: با هتل های مجلل غرق در تجمل

هتل های دبی همه با شکوه و مجهز به امکانات خاص بودن. ما تو هتل جمیره بیچ رزورت و اسپای اقامت داشتیم. یه هتل لوکس با طراحی زیبا استخر ساحل خصوصی رستوران های مختلف و خدمت رسانی عالی که حس یه سفر رویایی و خاص رو بهمون هدیه داد. از همه جذابتر این بود که هتل مجاور با پارک واتر دبی بود و با یه قدم میتونستیم به این پارک آبی بی نظیر برسیم.

پارک واتر دبی: فرو رفتن در هیجان

پارک واتر دبی یه دنیای هیجان انگیز با اسلایدهای بلند و هیجان آور بود. هر سرسره یه حس جدید و انرژی بخش رو بهمون ارائه میداد. صدای خنده ها و هیجان ما با صدای آب و موسیقی پارک یکی شده بود. دلفین شو با حرکات آکروباتیک و عجیب دلفین ها هم خیلی جذاب بود.

دبی مال: یه جهان از تجربه

دبی مال با بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه و ۱۲۰ رستوران و کافه یه شهر تحت زمین با امکانات مختلف از سینما و باشگاه ورزشی تا باغ وحش و آکواریوم بود. نمیشه از برج خلیفه که با ۱۶۳ طبقه بلندترین ساختمان دنیاست و در همین مال قرار داره غافل شد. با سوار شدن به آسانسور سریع این برج نمای شهر دبی با همه زیبایی هاش مثل یه تابلو نقاشی جلو چشم مون گسترده میشد.

سفر به تاریخ در دبی قدیم

دبی جدید با همه مجلل بودنش یه تاریخ غنی هم داره. با یه سفر به دبی قدیم می تونید کوچه پس کوچه های باریك با معماری سنتی رو ببینید. بازار طلا با همه طلاهای درخشان و بازار اسپایس با بوی ادویه های معطر حس و حال دنیایی دیگه رو بهتون ارائه میده. سواری با ابرا رو هم فراموش نکنید. تجربه حرکت روی آب با این قایق های سنتی خیلی ممتع و خاص بود.

ساحل جمیرا : آرامش و زیبایی

ساحل جمیرا یه ساحل با آب نیلگون و شن های سفید و نرم بود. لحظات آرامش بخش در کنار ساحل با صدای موج و هوای تازه حس خوب و شادی رو به مون هدیه داد. همونطور که روی شن های سفید قدم می زدیم یه حس خوشایند و آرامش بخش تو دلمون حاکم شده بود.

تجربه طعم دنیا در دبی

غذا یکی از مهمترین بخش های سفر هست. در دبی میتونید غذاهای مختلف از سراسر دنیا رو تجربه کنید. از طعم خوش و لذیذ غذاهای عربی تا طعم جدید و متفاوت غذاهای هندی و چینی همگی در رستوران های متعدد دبی برای شما آماده هستند.

نکاتی برای سفر به دبی:

  • قبل از سفر ویزای دبی رو بگیرید.
  • هزینه سفر به دبی نیاز به برنامه ریزی داره.
  • برای سفر به دبی به دلار آمریکایی یا درهم امارات نیاز دارید.
  • هوا دبی گرم و مرطوب هست. لباس های نخی و آستین کوتاه برای سفر بهتر هست.
  • در مکان های عمومی و محل های دینی به آداب و رسوم محلی توجه کنید.

سوالات متداول در مورد سفر به دبی:

  • هزینه سفر به دبی چقدر هست؟ هزینه سفر به دبی به نوع هتل رستوران تور و مدت زمان سفر بستگی داره.
  • بهترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی هست؟ بهترین زمان برای سفر به دبی فصل پاییز و بهار هست که هوا مناسب و هزینه ها هم کمی ارزان تر هستند.
  • چه سوغاتی از دبی باید بخریم؟ از سوغاتی های دبی میتونید طلا ادویه جات لباس حنا و عطر رو خریداری کنید.

نتیجه گیری

سفر من به دبی یه تجربه فراموش نشدنی بود. یه سفر با همه هیجان و انرژی که هر لحظه اش پر از شگفتی بود. دبی با همه مجلل بودنش یه شهر با تاریخ غنی سواحل زیبا و امکانات متنوع هست که برای هر سلیقه ای چیزی برای ارائه داره. اگر شما هم به دنبال یه سفر متفاوت و پراز هیجان هستید دبی رو به شما پیشنهاد میدیم.

دکمه بازگشت به بالا