بلیط هواپیما مشهد کیش

از دل کویر تا بهشت آبی: سفر به کیش با پرواز مشهد

همیشه فکر می کردم کیش فقط یه جزیره پر از هتل و فروشگاهه یه جور تفریحگاه برای پولدارا. تا اینکه یه بار تصمیم گرفتم با یه بلیط هواپیما مشهد کیش یه سر به این بهشت آبی بزنم و تجربه جدیدی رو تجربه کنم.

پرواز به سوی آرامش

اون روز از مشهد با یه پرواز صبحگاهی راهی کیش شدم. از لحظه ای که هواپیما از زمین بلند شد هیجان سفر توی وجودم موج می زد. نگاه کردن به کویر لوت از بالا یه حس عجیب و غریب داشت انگار از یه دنیای دیگه به دنیای دیگه ای داشتم سفر می کردم. بعد از حدود دو ساعت هواپیما در آسمان کیش به پرواز درآمد. خورشید داشت به آرامی غروب می کرد و رنگ آب دریا رو به طلایی تبدیل می کرد. از اون بالا کل جزیره مثل یه بهشت آبی بود که با نخل های بلند و ساحل های سفید و درخشان منو به دنیای رویاها می برد.

اولین قدم ها در کیش

از فرودگاه که پیاده شدم هوای گرم و مرطوب جزیره به استقبالم اومد. بوی شور دریا و نسیم ملایم حس آرامش و شادابی رو به وجودم تزریق کرد. کیش یه جزیره کوچیک با یه محیط آرام و دنج بود. همه چیز منظم و سر جای خودش قرار داشت.

غروب رویایی در ساحل

عصر اولین روز رو کنار ساحل گذروندم. هوا به تدریج خنک تر می شد و رنگ آسمان به رنگ نارنجی و بنفش در می اومد. ساحل پر از آدم هایی بود که از کنار ساحل لذت می بردن و عکس می گرفتن. من هم روی ماسه های نرم دراز کشیدم و به صدای امواج گوش دادم. آسمان پر از ستاره بود و ماه هم از پشت ابرها به زمین چشمک می زد. حس می کردم تمام دنیا یه لحظه ساکت شده و فقط صدای شاد امواج به گوش می رسه.

غواصی در دنیای زیر آب

یکی از مهم ترین تفریحاتی که تو کیش میشه تجربه کرد غواصی است. من هم به اولین فرصت یه تور غواصی تو آب های نیلگون خلیج فارس ثبت نام کردم. وقتی با تجهیزات کامل زیر آب رفتم دنیای جدیدی رو تجربه کردم. صدای امواج خفه شد و یه دنیای ساکت و آرام رو به من نشون داد. شقایق های دریایی ماهی های رنگارنگ و مرجان های زیبا منو به وجد آوردن.

پیاده روی در جزیره

کیش یه جزیره کوجیک با طبیعت زیبا و آرام و مناسب برای پیاده روی و دوچرخه سواری است. من روز ها تو مسیر های پیاده روی کیش قدم می زدم و از هوای تازه و طبیعت زیبا لذت می بردم.

تجربه های جدید

کیش پر از تجربه های جدید و هیجان انگیز برای سفر کننده هاست. از پاراسل و جت اسکی تا اسکله تفریحی و باغ پرندگان هر کسی می تونه بر اساس سلیقه خودش یه تفریح جدید رو تجربه کنه.

خوردن غذاهای محلی

کیش یه جزیره با غذاهای محلی خوشمزه و منحصر به فرد است. ماهی و میگو به صورت های متنوع و با سس های مختلف در رستوران ها کیش سرو میشه.

خرید و تفریح

کیش پر از فروشگاه های مختلف برای هر سلیقه و بودجه ای است. از مجتمع های تجاری مجلل تا بازارچه های سنتی هر چیزی که به ذهنتون برسه رو می تونید تو کیش پیدا کنید.

هزینه سفر

هزینه سفر به کیش به نوع هتل مدت سفر نحوه تغذیه و تفریحات شما بستگی داره. اما به طور کلی کیش جزیره گران تری نسبت به جزایر دیگه ایران محسوب میشه.

نکات مهم

  • هوا گرم: کیش هوای گرم و مرطوب داره. در فصل تابستون بهتر است از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و به مقدار کافی آب بنوشید.
  • لباس مناسب: لباس سبک و نخی برای آب و هوا گرم کیش مناسب است.
  • آفتاب سوختگی: در سفر به کیش احتیاط لازم برای جلوگیری از آفتاب سوختگی را به عمل بیاورید.
  • خرید: کیش محل مناسبی برای خرید است. اما در خرید های خود هوشیاری لازم را به عمل بیاورید.
  • معبد کارون: معبد کارون یه جاذبه تاریخی مهم در کیش است. حتما از این محل زیبا بازدید کنید.
  • جزیره هندورابی: هندورابی یه جزیره کوچک و زیبا در نزدیکی کیش است. اگر وقت دارید حتما از این جزیره هم بازدید کنید.
  • بلیط هواپیما: برای سفر به کیش می تونید از سایت های فروش بلیط هواپیما مانند فلای تودی سپهر و ایران ایر بلیط هواپیما خریداری کنید.
  • رزرو هتل: قبل از سفر به کیش هتل خود را رزرو کنید. می تونید از سایت های رزرو هتل مانند بوکینگ اکسپدیا و تریپ ادوایزر استفاده کنید.

نتیجه گیری

سفر من به کیش یه تجربه فراموش نشدنی بود. من از طبیعت زیبا تفریحات هیجان انگیز و آرامش این جزیره لذت بردم. اگر به دنبال یه سفر آرام و تفریحی هستید سفر به کیش را به شما پیشنهاد می کنم.

پرسش و پاسخ

1. کدام خطوط هواپیمایی به کیش پرواز دارند؟

  • ایران ایر ماهان قشم ایر آتا و …
  • برای اطلاع از جدول پروازها و قیمت بلیط می تونید به سایت های فروش بلیط هواپیما مراجعه کنید.

2. بهترین زمان برای سفر به کیش چه زمانی است؟

  • بهترین زمان برای سفر به کیش فصل پاییز و بهار است. در این فصل هوا مناسب برای تفریحات آبی و پیاده روی است.

3. بهترین هتل ها برای اقامت در کیش کدام هتل ها هستند؟

  • هتل های زیادی در کیش وجود داره که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. انتخاب هتل به بودجه سلیقه و نیازهای شما بستگی داره.

دکمه بازگشت به بالا