برج العرب دبی

برج العرب دبی: سفری به دنیای رویایی

همیشه عاشق دیدن عکس های برج العرب در دبی بودم. اون شکل منحصر به فرد شبیه یه بادبان سفید که به آسمان دبی چسبیده یه حس جادویی داشت. انگار یه تکه از یه قصه هزار و یک شب بود که به دنیای واقعی منتقل شده بود. بالاخره فرصتی پیش اومد تا به این شهر شگفت انگیز سفر کنم و خواب دیدن این برج رؤیایی رو به واقعیت تبدیل کنم.

لحظه ای که برج العرب رو از نزدیک دیدم حس یه کودک رو داشتم که برای اولین بار یه اسباب بازی جدید رو می بینه . برج عرب در واقع خیلی بلندتر و باشکوه تر از اون چیزی بود که در عکس ها دیده بودم. یه ساختمان سفید رنگ با هندسه منحنی شکل که با سادگی و زیبایی خاص خودش تمام فضای اطراف رو تسخیر کرده بود.

اولین قدم ها در لابی برج العرب

وارد لابی برج عرب که شدم حس کردم وارد یه دنیای دیگه شدم. سقف لابی با یه طراحی منحنی شکل زیبا و تزئینات طلایی رنگ به شدت جذاب بود. فضای لابی با وجود آدم های زیادی که در اون حضور داشتند هیچ وقت شلوغ و آزار دهنده نبود. هر چیزی در لابی برج عرب با سلیقه و با دقت خاصی طراحی شده بود و حس لوکس بودن رو به شدت منتقل می کرد. من یه ساعت اول سفر فقط در لابی برج عرب حرف زدم و از فضای خاص اون لذت بردم.

تجربه ای به یاد ماندنی در رستوران Al Muntaha

یه شام رمانتیک در رستوران Al Muntaha در برج عرب رو حتما از دست ندین. این رستوران در طبقه ۲۰۰ این برج واقع شده و منظره زیبایی از شهر دبی و خلیج فارس رو ارائه می ده . رستوران Al Muntaha یه انتخاب عالی برای یه شب فراموش نشدنی در برج عرب هستش.

نکاتی برای سفر به برج العرب:

  • رزرو اقامت در برج عرب: این برج هتل نیست و فقط اقامت برای مهمانان دارد. برای رزرو اقامت با هتل تماس بگیرین و یا از وبسایت اون استفاده کنین.
  • قیمت اقامت در برج عرب: قیمت اقامت در این برج خیلی بالاست و به طور متوسط برای یه شب اقامت از ۲۰۰۰ دلار شروع می شه.
  • لباس مناسب برای بازدید از برج عرب: لباس مناسب برای بازدید از برج عرب لباس رسمی هستش. لباس مناسب برای مردان شلوار و پیراهن رسمی و برای زنان لباس رسمی و یا لباس شب هستش.
  • استفاده از مترجم: اگر به زبان انگلیسی مسلط نیستید از مترجم استفاده کنین.
  • شرایط ویزا: برای ورود به امارات عربی متحده به ویزا نیاز دارید. برای اطلاعات بیشتر با سفارت امارات عربی متحده تماس بگیرین.

نتیجه گیری:

برج عرب دبی یه ساختمان شگفت انگیز هستش که همیشه در ذهن من میمونه. هر کس که به دبی سفر می کنه حتما باید از این برج زیبا دیدار کنه.

پرسش و پاسخ:

آیا در برج عرب استخر وجود دارد؟ بله برج عرب دو استخر داره: یه استخر در طبقه بیست و چهارم و یه استخر دیگه در طبقه هفتم.

آیا در برج عرب رستوران وجود دارد؟ بله برج عرب ۹ رستوران و بار داره.

آیا در برج عرب اتاق بازی وجود دارد؟ بله برج عرب یه اتاق بازی برای کودکان داره.

دکمه بازگشت به بالا