رستوران محرم رشت

رستوران محرم رشت: سفری به طعم گیلان

رشت شهر باران و چای شهری که عطر برنج و طعم ترشیجات در کوچه هایش پیچیده است. شهری که با وجود قدمت تاریخی اش در دنیای امروز هنوز هم عطر و طعم اصیل گیلان را به خوبی حفظ کرده است. اما اگر دنبال طعم و مزه اصیل رشت هستید رستوران محرم را از دست ندهید.

سفری به قلب گیلان

اولین باری که وارد محرم شدم انگار قدم به خانه یکی از دوست های قدیمی ام گذاشته بودم. دکوراسیون چوبی رنگ های گرم و بوی ترشیجات همه و همه حس صمیمیت و آشنایی را القا می کردند.

در گوشه ای از رستوران یک بخاری قدیمی با شعله ای گرم فضای رستوران را دلچسب تر کرده بود. روی میزها ظروف سفالی و منبت کاری شده زیبایی سنتی گیلان را به نمایش می گذاشتند.

منوی رستوران پر بود از غذاهای محلی گیلان: باقلا قاتوق فسنجان میرزا قاسمی مرغ ترش اناربیج و … هر کدام از این غذاها طعم و عطر خاص خود را به ارمغان می آوردند. من که عاشق غذاهای ترش و محلی هستم باقلا قاتوق را انتخاب کردم.

باقلا قاتوق غذایی با طعم و مزه ی بی نظیر ترکیبی از سبزیجات تازه باقلا و نعناع که با ادویه های محلی طبخ می شود. طعم این غذا به طور کامل حس گیلان را به شما منتقل می کند. با هر لقمه انگار در دل باغ های سبز گیلان قدم می زنی و نسیم خنک را بر صورت خود حس می کنی.

غذاهای محرم طعم و مزه ای خاص

علاوه بر طعم غذاها کیفیت مواد اولیه و روش طبخ سنتی آنها در محرم حسی از اصالت را به شما منتقل می کند. غذاهای محرم با مواد اولیه تازه و ارگانیک تهیه می شوند و با رعایت سنت های آشپزی گیلان طعم و مزه بی نظیری پیدا می کنند.

من به شخصه از میزان دقت و توجهی که آشپزها محرم در تهیه غذاها به خرج می دهند بسیار لذت می برم. انگار هر غذا را با عشق و احساس تهیه می کنند.

سفری به دنیای ترشیجات

رستوران محرم تنوع بسیار زیادی از ترشیجات گیلانی را به نمایش می گذارد. از ترشی لیمو و ترشی بادمجان گرفته تا ترشی کلم و ترشی بادنجان و … .

ترشیجات محرم با طعم خاص و عطر بی نظیر خود تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورند. ترشی لیمو و ترشی بادمجان با ترکیبی از ادویه جات محلی و چاشنی های گیلانی طعم خاص و بی نظیری پیدا می کنند.

تجربه ای ناب در محرم

رستوران محرم مکانی شاد و پر انرژی است. پرسنل رستوران بسیار مهربان و محترمانه هستند و با صبر و حوصله به شما در انتخاب غذا کمک می کنند.

رستوران محرم مکانی است که با هر بار رفتن به آن تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان می آورد. طعم غذاها کیفیت مواد اولیه و جو دلنشین رستوران همه و همه به شما حسی از صمیمیت و آشنایی را منتقل می کند.

توصیه های محرم

  • قبل از رفتن به رستوران محرم حتما رزرو کنید. این رستوران به ویژه در روزهای پنجشنبه و جمعه شلوغ است.
  • به منوی رستوران توجه کنید و غذاهای محلی را حتما تجربه کنید.
  • ترشیجات محرم را از دست ندهید. تجربه غذا را به طعم و مزه فراوان می رسانند.
  • بعد از غذا حتما یک فنجان چای گیلانی بنوشید. این چای با عطر و طعم خاص خود تجربه شما را کامل می کند.

نتیجه گیری

رستوران محرم مکانی است که با تجربه طعم و مزه اصیل گیلان شما را به دنیای ساده و زیبا ی گیلانی ها می برد. اگر به دنبال تجربه ای فراموش نشدنی در رشت هستید حتما به رستوران محرم سر بزنید.

پرسش و پاسخ

1. رستوران محرم در کجا واقع شده است؟

رستوران محرم در رشت خیابان امام خمینی روبروی بیمارستان عرفان واقع شده است.

2. قیمت غذاها در محرم چطور است؟

قیمت غذاها در محرم متناسب با کیفیت بالای غذاها معقول و منصفانه است.

3. رستوران محرم برای چه مناسب است؟

رستوران محرم برای همه مناسب است از خانواده ها تا دوستان و همکاران. جو رستوران بسیار صمیمی و دلنشین است و برای هر گروه سنی مناسب است.

دکمه بازگشت به بالا