آشپزی

طرز تهیه پاستیل خانگی خوشمزه و خوشرنگ


شیرینی یکی از آن تنقلات خوشمزه است که پیر و جوان دوستش دارند و هرگز فراموش نمی کنند. این غذای خوشمزه در ده ها شکل و طعم در سوپر مارکت ها موجود است و می توانید همه چیز را از پاستیل های محبوب و به یاد ماندنی گرفته تا پوست مار و آجیل بخرید. ما همه اینها را می گوییم تا به شما این مژده را بدهیم که می توانید در خانه و به سلیقه خود پاستیل درست کنید. این آموزش آشپزی ای بی سی مگمگ را دانلود کنید تا طرز تهیه شیرینی خانگی را به شما آموزش دهد.

پاستیل های خانگی را می توان به راحتی و با مواد اولیه در خانه تهیه کرد و بچه ها را با آنها خوشحال کرد. البته ما به شما توصیه می کنیم در حین کار مقداری از آن را کنار دست خود بگذارید و از چای خود لذت ببرید.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه پاستیل خانگی

پاستل های ساخته شده

پاستیل یکی از محبوب ترین غذاها در جهان است. این پاستل پاستلی بسیار خوشمزه است و سریع و آسان تهیه می شود.

طرز تهیه پاستیل خانگی

مخلوط کردن

  • شکر: 1 قاشق چایخوری
  • پودر ژله: یک بسته
  • آب جوش: شیشه
  • روغن مایع: 1 قاشق غذاخوری
  • پودر ژلاتین: 3 قاشق چایخوری
  • قالب ساخته شده از دمپایی

طرز تهیه پاستیل خانگی

طرز تهیه پاستیل خانگی

1
برای تهیه پاستیل های آماده شده ابتدا پودر ژله ، پودر ژلاتین ، شکر و گلوکز را با آب جوش مخلوط کنید.

طرز تهیه پاستیل خانگی

2
سپس مواد را در یک کتری به روش بن ماری بخارپز می کنند (در حرارت غیر مستقیم با استفاده از آب ذوب می شوند) تا قطعات ژله کاملاً ذوب شده و آب خالص به دست آید.

طرز تهیه پاستیل خانگی

3
وقتی مواد کاملاً صاف شد و کف قالب سیلیس را با روغن مایع بپوشانید و مواد را داخل قالب بریزید و 1 تا 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملاً سفت شود.

طرز تهیه پاستیل خانگی

4
پس از خارج كردن پاستیل ها از یخچال ، لبه های قالب را به آرامی برداشته و پاستیل ها را از قالب خارج كرده و در ظرف مورد نیاز در یخچال نگهداری كنید.

این پاستل بافتی بسیار پلاستیکی دارد و غذای جذابی برای کودکان است.

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا