جزیره شیدور

جزیره شیدور: بهشت گمشده در دل اقیانوس

همیشه فکر می کردم بهشت یه جای خیلی دور و دست نیافتنیه یه جای که تو فیلم ها می بینیم و فقط تو خواب می بینیم. تا اینکه با جزیره شیدور آشنا شدم. شیدور یه جزیره ی کوچک و رویایی تو اقیانوس هند یه تکه از بهشت که انقدر زیباست که انگار از یه داستان شاهنامه بیرون اومده.

طلوع خورشید در شیدور

از اونجایی که شیدور یه جزیره ی کوچیکه میتونید کل جزیره رو با یه پیاده روی دو ساعته بگردید. از اون روز که رسیدم هر روز صبح زود از خواب بیدار می شدم و به سمت ساحل می دویدم تا طلوع خورشید رو تماشا کنم.

یه هوای خنک و مطبوع صدای امواج آرام که به ساحل می خورد و غروب خورشید که رنگ آسمان رو به هزار رنگ تبدیل می کرد… انگار یه نقاشی بود که به واقعیت پیوست بود.

دنیای زیر آب

جزیره شیدور فقط به خاطر ساحلش معروف نیست. دنیای زیر آب شیدور هم از شگفتی های بسیار زیبایی پر شده. با قایق از جزیره دور می شدیم و به سمت مرجان های رنگارنگ و ماهی های شگفت انگیز می رفتیم. چشم انسان از دیدن این زیبایی ها خسته نمی شد و هر لحظه از این شگفتی ها لذت می برد.

گشت و گذار در جزیره

شیدور جزیره کوچکی هست اما با این حال جاذبه های بسیاری برای گردشگران دارد. می توانید با اجاره دوچرخه در جزیره گشت و گذار کنید و از طبیعت زیبا لذت ببرید. از طرف دیگه کافه ها و رستوران های محلی با غذا های خوشمزه در جزیره وجود دارند که می توانید از آنه ها دیدن کنید و از غذا های محلی لذت ببرید.

تجربه جدیدی در جزیره شیدور

یکی از تجربه های جالب در جزیره شیدور غواصی در شب است. غواصی در شب شما را با دنیای کاملا جدیدی از آب آشنا می کند و می توانید ماهی های شب رو و موجودات دریایی را از نزدیک ببینید.

نکات عملی برای سفر به جزیره شیدور

  • فصل سفر : بهترین زمان برای سفر به جزیره شیدور فصل پاییز و زمستان است. در این فصل آب و هوا مناسب است و می توانید از سفر خود لذت ببرید.
  • اقامت : در جزیره شیدور هتل ها و ویلا های بسیاری برای اقامت وجود دارد. می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • غذا : در جزیره شیدور رستوران های بسیاری برای طعم های متفاوت وجود دارد. همچنین می توانید از غذا های محلی در بازار های محلی لذت ببرید.
  • حمل و نقل : در جزیره شیدور دوچرخه موتور سیکلت و قایق برای حمل و نقل وجود دارد. همچنین می توانید از تاکسی برای جابجایی استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

آیا ویزای برای سفر به جزیره شیدور نیاز است؟

بله برای سفر به جزیره شیدور به ویزای کشور مورد نظر نیاز است. قبل از سفر مطمئن شوید که ویزای لازم را گرفته اید.

آیا در جزیره شیدور امکان غواصی وجود دارد؟

بله در جزیره شیدور مرکز غواصی و اسنورکل وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. همچنین می توانید با اجاره قایق در آب های اطراف جزیره غواصی کنید.

آیا در جزیره شیدور امکان اتصال به اینترنت وجود دارد؟

بله در جزیره شیدور اتصال به اینترنت در هتل ها و کافه ها وجود دارد. همچنین می توانید سیم کارت محلی خریداری کنید و به اینترنت متصل شوید.

نتیجه گیری

سفر به جزیره شیدور تجربه فراموش نشدنی است که در ذهن شما برای همیشه حک خواهد شد. شیدور یه جزیره رویایی است که برای هر کسی که دنبال آرامش طبیعت و زیبایی است مناسب است.

دکمه بازگشت به بالا