هتل ترنج

هتل ترنج: جایی که رویای دریا به واقعیت می پیوندد

همیشه دوست داشتم روی آب زندگی کنم در دل دریا غوطه ور بشم و با نسیم خنک دریاچه صبح رو شروع کنم. شاید همین حس بود که منو به سمت هتل ترنج کشوند هتلی روی آب در جزیره قشم! این هتل خاص که به شکل یک کشتی چوبی با معماری سنتی ایرانی ساخته شده روی آب های نیلگون خلیج فارس شناور هست و یه تجربه منحصر به فرد از اقامت روی آب رو ارائه میده.

همین که به جزیره قشم رسیدم از دیدنش هیجان زده شدم. همه چیز از طبیعت زیبا تا ساختمان های خاص و محل های دیدنی یه حس متفاوت به آدم میده.

هتل ترنج؛ جایی که با طبیعت همراه میشی

روز اول که به هتل ترنج رسیدم با یه استقبال گرم و محیط آرامش بخش مواجه شدم. از همون لحظه اول میدونستم که یه تجربه فراموش نشدنی در انتظارمه. هتل ترنج با معماری زیبای ایرانی و فضای آرامش بخشش مناسب هر سلیقه ای هست.

اتاق ها؛ یه اُ خانه روی آب

اتاق من یه اتاق روی آب بود با نمای فوق العاده از دریا و آسمان. طراحی اتاق ها با استفاده از چوب و رنگ های گرم فضای گرم و دنج رو ایجاد کرده بود که من با همه وجودم ازش لذت بردم.

صبحانه با آوای دریا

صبح که از خواب بیدار شدم صدای آوای دریا بود که منو به خودش دعوت میکرد. از طریق پنجره اتاقم خورشید در حال طلوع رو دیدم که رنگ طلایی رو به همه چیز تزریق میکرد. برای صبحانه به کافی شاپ هتل رفتم که با نمای فوق العاده و فضای آرامش بخش رو به دریا منو به خودش مجبور میکرد که از صبحانه لذت ببرم.

تجربه فراموش نشدنی غروب خورشید

بعد از یک روز گردش در جزیره قشم به هتل برگشت و به روی پل چوبی هتل رفتم تا غروب خورشید رو تماشا کنم. طلوع خورشید زیبا بود اما غروب خورشید یه حالت دیگه ای داشت. رنگ نارنجی و قرمز خورشید که در آب غوطه ور میشد یه حس عمیق و فراموش نشدنی رو به من منتقل میکرد.

فعالیت های تفریحی در هتل ترنج

در هتل ترنج فعالیت های تفریحی زیادی در انتظار مسافران هست. از قایق سواری در خلیج فارس تا غواصی و اسنورکلینگ و ماهیگیری میتونید از وقت خودتون به بهترین شکل لذت ببرید.

غذاها و نوشیدنی ها

رستوران هتل ترنج با منوی غنی از غذاهای سنتی و محلی و غذاهای بین المللی یه تجربه خوبی رو برای مسافران فراهم میکرد. من از طعم فوق العاده و ارائه زیبا غذاها لذت بردم.

نکات مهم برای مسافران

  • رزرو به موقع: به دلیل محبوبیت زیاد هتل ترنج رزرو اتاق به موقع خیلی مهمه.
  • انتخاب فصل سفر: فصل بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به جزیره قشم و هتل ترنج هست. در تابستان آب و هوا خیلی گرم میشه و در زمستان احتمال بارندگی وجود داره.
  • لوازم ضروری: لوازم ضروری مثل کرم ضد آفتاب کلاه عینک آفتابی و لباس آرام و راحت رو فراموش نکنید.

تجربه شخصی من:

هتل ترنج برای من یه تجربه فراموش نشدنی بود. اقامت روی آب تماشا کردن طلوع و غروب خورشید آرامش و سکوت دریا و مهمان نوازی مردم جزیره قشم من رو به خودش مجبور کرد که هر لحظه رو با تمام وجودم تجربه کنم.

نتیجه گیری

اگر به دنبال یه تجربه فراموش نشدنی از اقامت در هتل روی آب هستید هتل ترنج قشم بهترین انتخاب برای شما هست. این هتل با معماری زیبا فضای آرامش بخش خدمات عالی و موقعیت مناسب یه هتل فوق العاده برای مسافران هست.

پرسش و پاسخ

  • هتل ترنج در کجا واقع شده است؟
    • هتل ترنج در جزیره قشم واقع شده است.
  • آیا امکان غواصی و اسنورکلینگ در هتل ترنج وجود دارد؟
    • بله امکان غواصی و اسنورکلینگ در هتل ترنج با راهنمایی مربی مجرب وجود دارد.
  • هتل ترنج چه نوع اتاق هایی را ارائه میده؟
    • هتل ترنج اتاق هایی با نمای دریا اتاق های روی آب اتاق های دو نفره و اتاق های خانوادگی را ارائه میده.

دکمه بازگشت به بالا