بلیط تایلند

بلیط تایلند: سفری به بهشت روی زمین

همیشه به دنبال یه سفر متفاوت بودیم سفری که پر از هیجان آرامش و البته زیبایی باشه. یه سفر که یه دنیا خاطره برامون بسازه. بالاخره تصمیممون رو گرفتیم: تایلند!

شاید براتون هم مثل من تایلند یه اسم آشنا باشه. یه اسم که با شنیدنش تصاویری از ساحل های شنی سفید آب های نیلگون و معابد بودایی باشکوه در ذهنتون نقش ببنده. همیشه دوست داشتم از نزدیک این تصاویر رو لمس کنم بوی خوش غذای تایلندی رو استشمام کنم و در اتمسفر شاد و رنگارنگ این کشور غرق بشم.

بالاخره با خرید بلیط تایلند رویای من به واقعیت پیوست. قدم اول برای شروع یه سفر خوب انتخاب مقصد و خرید بلیط هست. در دنیای امروز با وجود سایت های مختلف برای خرید بلیط این کار خیلی آسونتر شده.

انتخاب بلیط تایلند

برای انتخاب بلیط تایلند اول باید مقصد رو انتخاب کنید. تایلند کشوری بزرگ با شهرهای مختلف و جذاب هست از بانکوک شلوغ و پر جنب و جوش تا چیانگ مای آرام و سرسبز و ساحل های زیبای پاتایا و پхуکت.

بعد از انتخاب مقصد باید به قیمت بلیط تایلند تاریخ سفر و طول مدت سفر توجه کنید. سایت هایی مثل اسکای اسکنر گوگل فلاइट و momondo برای مقایسه قیمت بلیط های تایلند از شرکت های هوایی مختلف بسیار مفید هستن.

تجربه من از سفر به تایلند

تایلند مثل یه تابلو رنگارنگ هست که هر قسمت اش یه دنیا داستان داره. در بانکوک میتونید از معبد بودای زمرد کاخ grand palace و بازارهای شلوغ و رنگارنگ بازدید کنید. غذا های خوشمزه بازار های شیک و زندگی شبانه پر جنب و جوش هم از جمله جاذبه های این شهر هستن.

اما اگر به دنبال آرامش و طبیعت باشید چیانگ مای انتخاب مناسب تری هست. شهر چیانگ مای با معبد های زیبا کوه های سرسبز و آبشار های شگفت انگیز همیشه در ذهنم مونده.

سفر به تایلند فقط یه سفر نیست یه تجربه هست یه تجربه از آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند با طبیعت زیبا با غذا های خوشمزه با خنده و شادی و با یه دنیا خاطره.

نکاتی برای سفر به تایلند

  • ویزا : برای سفر به تایلند به ویزا نیاز ندارید اما حتما قبل از سفر مدارک لازم را مطالعه کنید.
  • پول : واحد پول تایلند بات (THB) هست. میتونید در ایران دلار یا یورو را به بات تبدیل کنید.
  • زبان : زبان رسمی تایلند تایلندی هست. اما اکثر مردم در مناطق گردشگری به زبان انگلیسی آشنا هستن.
  • پوشاک : لباس های نسبتا سبک و راحت برای سفر به تایلند مناسب هستن.
  • غذا : غذای تایلندی از طعم و رنگ و بو های مختلف تشکیل شده اما به طور کلی تند هست. اگر تند نمی خورید موقع سفارش این موضوع رو به گارسون بگید.
  • سلامتی : حتما قبل از سفر واکسن های لازم رو بزنید و دارو های ضروری رو با خودتون ببرید.
  • امنیت : تایلند کشوری امن و آرام هست اما همیشه به محیط اطراف تون توجه کنید و از وسایل ارزشمند تون حفاظت کنید.
  • احترام : به فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند احترام بگذارید.

پاسخ به سوالات شما

  • بهترین زمان برای سفر به تایلند چه زمانی هست؟ بهترین زمان برای سفر به تایلند بین ماه های نوامبر تا آوریل هست. در این دوره هوا گرم و خشک هست و باران نمی بارد.
  • هزینه سفر به تایلند چقدر هست؟ هزینه سفر به تایلند بسته به نوع سفر مدت سفر و سبک سفر متفاوت هست. اما به طور کلی تایلند کشوری ارزان هست و میتونید با هزینه مناسب یه سفر عالی را تجربه کنید.
  • چه چیزهایی رو در تایلند باید خرید کنیم؟ در تایلند میتونید لباس های زیبا جواهرات صنایع دستی و محصولات ارگانیک را با قیمت های مناسب خریداری کنید.

نتیجه گیری

سفر به تایلند یه تجربه فراموش نشدنی هست. این کشور با طبیعت زیبا فرهنگ غنی غذا های خوشمزه و مردم مهربان همیشه در ذهنم مونده. اگر به دنبال یه سفر متفاوت و فراموش نشدنی هستید حتما سفر به تایلند رو تجربه کنید.

دکمه بازگشت به بالا