آشپزی

طرز تهیه پیاز سوخاری ترد و خوشمزه به روش آسان


اگر از طرفداران غذاهای سرخ شده هستید ، قطعاً پیاز سرخ شده یکی از غذاهای سرخ کرده مورد علاقه شما است. پیاز سرخ شده خوشمزه و خوشمزه است زیرا به راحتی آماده می شود. می توانید این نان را با انواع غذاها مانند ساندویچ و پیتزا یا برای یک وعده سبک تر ، به تنهایی و با سس مورد علاقه خود سرو کنید. در این درس آشپزی ویدئویی از ای بی سی مگمگ طرز تهیه سریع و آسان پیاز سرخ شده را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید آن را در خانه با کیفیت و طعم بهتری بپزید. با ما بودن

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه پیاز سرخ شده

پیاز سرخ شده

پیاز سرخ شده یکی از محبوب ترین ترشیجات در جهان است. این نان تست بسیار سریع و آسان تهیه می شود و بسیار شیرین و خوشمزه است. اگر از طرفداران غذاهای سرخ شده هستید ، این غذای سرخ شده خوشمزه را از دست ندهید.

طرز تهیه پیاز سرخ شده

مخلوط کردن

  • پیاز: 2 عدد
  • پودر پخت: 100 گرم
  • آبجو معمولی: نصف لیوان
  • آرد سفید: یک پیمانه
  • نمک ، فلفل ، آویشن ، پودر سیر و آرد سوخاری: در صورت لزوم

طرز تهیه پیاز سرخ شده

طرز تهیه پیاز سرخ شده

1
برای تهیه این پیاز سرخ شده خوشمزه ، یک پیاز بزرگ به قطر حدود یک اینچ خرد کرده و حلقه ها را از هم جدا کردیم.

طرز تهیه پیاز سرخ شده

2
در این فرایند باید خمیر تمام شده را آماده کنیم. برای تهیه خمیر ابتدا آرد سفید ، پودر سیر ، آویشن ، بیکینگ پودر و نمک و فلفل را مخلوط کنید.

طرز تهیه پیاز سرخ شده

3
پس از مخلوط کردن مواد خشک ، مالت معمولی را به تدریج اضافه کنید تا به غلظت غلیظ برسد.

طرز تهیه پیاز سرخ شده

4
وقتی پیازها سرخ شدند ، پیازهای خرد شده را در آرد سفید فرو کنید تا کاملاً آردپاشی شود. به آرامی هم بزنید سپس آرد اضافی را داخل کاسه بریزید.

طرز تهیه پیاز سرخ شده

5
بعد از اینکه پیازها با آرد پوشانده شد ، آنها را در قابلمه ای می ریزیم تا خمیر کاملاً پوشانده شود.

طرز تهیه پیاز سرخ شده

6
پس از برداشتن پیازها از خمیر ، آنها را در یک نان بگذارید تا کاملا در نان سرخ شود. وقتی کار تمام شد ، پیازها را به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید.

طرز تهیه پیاز سرخ شده

7
در این فرایند ، پس از بیرون آوردن پیازها از یخچال ، به مدت 10 دقیقه در روغن داغ سرخ کنید تا کاملاً سرخ شود. بعد از سرخ شدن پیازها ، روی آن را با یک حوله کاغذی بپوشانید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا