برج شهر

برج شهر: سفری به آسمان دوبی

همیشه عاشق آسمان خراش ها بوده ام. آن حس عظمت و قدرت آن معماری حیرت انگیز که انگار از دل زمین به آسمان چنگ می زند. وقتی تصمیم گرفتم به دوبی سفر کنم یکی از اصلی ترین دلایلش دیدن برج شهر بود. برج خلیفه آن غول بی نظیر که از هر نقطه دوبی به چشم می آید همیشه در ذهنم بود.

در قلب دوبی

از لحظه ورود به دوبی حال و هوایی خاص و پر انرژی در من حاکم شد. هر جا که نگاه می کردم برج های آسمان خراش با شکوه و انعکاس نور خورشید منظره ای بی نظیر را خلق کرده بودند. اما برج شهر جایگاه ویژه ای داشت.

وقتی به پای برج شهر رسیدم تمام هیجانات سفر به اوج رسید. حجم عظیم این برج که مانند کوهی در وسط دوبی ایستاده بود واقعا من را مبهوت کرد. آن نمای شیشه ای و درخشان که در زیر نور خورشید می درخشید من را به سوی خود می کشید.

صعود به قله

برای بالا رفتن از برج شهر از آسانسورهای پرسرعت استفاده کردیم. هر ثانیه که بالاتر می رفتیم منظره دوبی با جزئیات بیشتر نمایان می شد. در راه از کنار فروشگاه ها و رستوران های لاکچری عبور کردیم که همه به سبک مدرن طراحی شده بودند.

اما لحظه اوج هیجان وقتی بود که به طبقه صد و بیست و چهار رسیدیم. با باز شدن در آسانسور منظره بی نظیری رو به روی من قرار گرفت: تمام دوبی در پای من خوابیده بود.

در قله برج شهر هم دریا و هم صحرا را به طور همزمان می توانستیم ببینیم. به راستی که احساس پرواز در آسمان را به من داد.

تجربه ای فراموش نشدنی

در قله برج شهر یک کافه نیز وجود دارد که می توانید از قهوه یا چای لذیذ در کنار منظره خیره کننده لذت ببرید.

نکات مهم برای سفر به برج شهر

  • بلیط خود را از قبل رزرو کنید: بلیط برج شهر در تمام مواقع سال تقاضا زیادی دارد بنابراین حتما قبل از سفر بلیط خود را رزرو کنید.
  • به هوا توجه کنید: در قله برج شهر هوا سردتر و باد نیز قویتر است. لذا لباس گرم با خود ببرید.
  • دوربین را فراموش نکنید: منظره از قله برج شهر به قدری خیره کننده است که باید از آن عکس بگیرید. بنابراین حتما دوربین خود را با خود ببرید.

پرسش و پاسخ

1. چه زمانی بهترین زمان برای سفر به برج شهر است؟

بهترین   زمان    برای    سفر   به    برج    شهر   فصل   پاییز   و   بهار   است.   در   این    فصل   هوا   مطلوب   و   منظره   نیز   زیبا    است.   

2. هزینه سفر به برج شهر چقدر است؟

هزینه   سفر   به    برج    شهر   بستگی   به   نوع   بلیط    و   زمان   سفر    شما    دارد.   اما   به   طور    کلی   هزینه    بلیط    از    ۱۰۰    درهم    به    بالا    است. 

3. آیا می توان با کودک به برج شهر رفت؟

بله   سفر   به    برج    شهر   برای    کودکان   نیز   مناسب    است.   اما    کودکان   زیر   ۴    سال   مجاز   به   ورود    به    قله    نیستند.

نتیجه گیری

سفر به برج شهر یک تجربه فراموش نشدنی است که حتما به هر گردشگری توصیه می شود. از آسمان خراش های دوبی لذت ببرید و از منظره خیره کننده این شهر زیبا عکس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا