آشپزی

طرز تهیه حلوای عربی شکلاتی متفاوت با دستور آسان و سریع


حلوا نوعی آب نبات ایرانی است که در شهرهای مختلف به روش های مختلف تهیه می شود و در زمان های مختلف برای سرو استفاده می شود. اگرچه حلوا اغلب برای مراسم عزاداری برای عزیزان از دست رفته استفاده می شود ، اما آنقدر خوشمزه و محبوب است که تنها به این لحظات غم انگیز محدود نمی شود و می تواند به عنوان دسر یا همراه با چای و قهوه بعد از ظهر سرو شود. دستور العمل های متفاوتی برای تهیه حلوا با مواد مختلف وجود دارد ، و در این مقاله ما از آموزش آشپزی ویدیویی در ای بی سی مگمگ به حلوا عربی رفتیم که با موضوع شعر تهیه شده و بسیار آسان و سریع آماده می شود. با ما همراه باشید تا طرز تهیه حلوای شکلاتی عربی را به شما آموزش دهیم.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه حلوای عربی

شکلات عربی حلوا

دسرهای عربی را می توان یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین دسرها دانست. این حلوا شکلاتی عربی قطعاً یکی از ساده ترین دسرهای عربی است که بسیار خوشمزه نیز هست.

طرز تهیه حلوای عربی

مخلوط کردن

  • وزن: 100 گرم
  • دیبرا: 50 گرم
  • آرد پسته: 2 قاشق غذاخوری
  • شکلات شیری: 70 گرم
  • قالب ساخته شده از دمپایی

طرز تهیه حلوای عربی

طرز تهیه شکلات عربی حلوا

1
برای تهیه این دسر خوشمزه ابتدا خمیر را در تابه کوچکی سرخ می کنند تا رنگ خمیر تغییر کند.

طرز تهیه حلوای عربی

2
وقتی خمیر آماده شد ، پودر پسته و شکلات خرد شده را در کاسه ای بریزید و خوب هم بزنید تا یکدست شود.

طرز تهیه حلوای عربی

3
وقتی این مواد به خوبی مخلوط شدند ، کل قاشق چای خوری را در قالب سیلیکون بریزید و به مدت 1 یا 2 ساعت بجوشانید تا تمام شود.

طرز تهیه حلوای عربی

4
پس از بیرون آوردن حلوا از یخچال ، لبه های قالب را به آرامی برداشته و حلوا را بردارید. سپس در ظرف مورد نظر در یخچال نگهداری کنید.

این حلوا شکل و طعم بسیار جذابی دارد و می تواند یک میان وعده خوشمزه با چوب و قهوه شما باشد.

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا