لوازم خانگی

7 پیشنهاد ویژه‌ خرید از دیجی‌کالا (95/01/29)


در مقاله ای که در زیر خواهید خواند ، 7 محصول قابل استفاده برای شما از وب سایت ای بی سی مگ انتخاب شده است. توضیحات کاملاً مفصلی برای هر یک از این محصولات تهیه شده است تا به تمام سوالات شما در مورد استفاده و کاربرد این محصولات پاسخ دهد. به قسمت اول 7 پیشنهاد ویژه بپیوندید:

..

7- بانکها Romoss Solo 5 Power

شارژر برای تمام فصول

روزی که محدودیت ها به پایان می رسد سیار SY لتاها این به نگرانی روزانه آنها برای کاربران تبدیل شده است ، پاوربانک می تواند مقام بزرگترین ناجی را حفظ کند. ذخیره کننده هایی که به شما امکان می دهند تلفن و رایانه لوحی خود را از طریق درگاه USB متصل کرده و پیکربندی کنید. در پاور بانک روموس 5 ظرفیت باتری 10000 میلی آمپر ساعت است که تنها چند ساعت قبل از آزمایش کامل آن باقی مانده است. اما پس از اقامت کامل ، می توانید برای دو دستگاه به طور همزمان هزینه کنید ، مانند تلفن همراه و لپ تاپ. Romus 5 دارای فناوری Fitcharge برای تعیین زمان مورد نیاز برای شارژ دستگاه است ، با این فناوری می توانید هزینه هر دستگاهی را با این پاوربانک پرداخت کنید.

..

6- اسکوتر اسکوتر متعادل R2

اسکوتر بارانی و سرد است

سالها پیش ، ما فقط یک اسکیت باز ماهر در هنر داستان نویسی می دیدیم و سوار شدن بر آن برای یک اسکیت باز مانند یک رویا بود. رویاها اکنون با اسکوتر برقی به واقعیت تبدیل می شوند. اسکوتر برقی Wales R2 Smart Balance یکی از آن دستگاه های رویایی است. خودرویی که می توانید در هر سن ، گروه سنی و وزنی بین 20 تا 120 کیلوگرم به آن نگاه کنید و مسافت های طولانی را با خیال راحت و بدون خستگی طی کنید. شما یک اسکوتر برقی Smart Balance Wales R2 با سرعت 10 کیلومتر در ساعت دریافت می کنید. موتور قدرتمند این روروک مخصوص بچه ها و بدنه قدرتمند آن می تواند به شما این احساس راحت را بدهد که نه تنها از اسکوتر خود لذت می برید ، بلکه می توانید به عنوان وسیله نقلیه شخصی نیز به آن تکیه کنید تا به جایی که می خواهید برسید.

اسکوتر Smart_Balance_Wheels_R2_

..

5- هواساز فیلیپس HD9238

سرخ کن سلامت

این خوب است که برنده آشپزخانه را به عنوان یک دنیای زنانه تمیز نمی بیند. سرخ کن زیبا فیلیپس یکی از آن مواردی است که در آشپزخانه برای مردان مناسب است.

از آن روز شروع شد سرخ‌کنسل تولیدکنندگان که به عنوان ابزاری برای به خطر انداختن سلامت خانواده رشد کردند ، به فکر بهبود نحوه کار خود افتادند. سرخ کن HD9238 یکی از سالم ترین حامیان بازار با این فناوری و 80 درصد کاهش چربی است. سرخ کن 2.2 لیتری به افراد خانواده های کوچک کمک می کند تا در نهایت سلامتی و در کوتاه ترین زمان غذاهای سرخ کرده خوشمزه ای بپزند. با استفاده از یک صفحه نمایش دیجیتالی و لمسی در جلوی دستگاه ، می توان تمام عملکردهای آن را ضبط کرد و دما ، زمان شروع و زمان پایان دستگاه را تعیین کرد.

فیلیپس_HD9238_حرفه هوایی

..

4- ادکلن بولگاری آقوا عمارا

عطر سردی دریا

تولد 2014 توالت مردانه ادوآکوا آمارا“Is. عطری با فضایی ملایم و خنک ، توسط Jacques Cavalier ایتالیایی ، یکی از بهترین و با تجربه ترین عطرهای جهان ایجاد شده است ، به عنوان عضوی جدید از خانواده عطرهای Aqua. Aqua Amara تبدیل به رایحه ای محبوب برای مردانی که می خواهند خنکی عطر را در فصل بهار و تابستان با آن احساس کنند ، به دلیل رایحه خنک و شبیه به دریا. عطر Aqua Amara وقتی می توانید آن را کاملاً با ناحیه پوست خود بپوشانید ، احساس می کنید. و نبض شما. پس از آن باید منتظر احساس مواد تشکیل دهنده خوشمزه در آن باشید. مخلوطی که با بوی نارنج نارنگی شروع می شود. این شیرین است ، به شما انرژی می دهد و به شما شادی می دهد. پس از آن ، رایحه مرکبات به شما می دهد بوی شکوفه پرتقال و دریا. این رایحه تلخ و سرد یک عنصر فراموش نشدنی از Aqua Amara و تصمیم دارید فصل بهار و تابستان را با دریای خنک رنگی Bvlgari Aqua Amara بگذرانید.

بولگاری_اقوا_عماره

..

3-تلویزیون LED سامسونگ 65JU6980 هوشمند

تلویزیون هوشمند

HDTV با وضوح 1080 دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است و در استاندارد 4k این رزولوشن به 4096 تا 2160 پیکسل می رسد که چهار برابر وضوح تصویر استاندارد 1080 است که اکنون در HDTV ها و دیسک های Blu-ray یافت می شود.

امروزه زندگی ما با خرید دستگاه هایی که حاوی آنها هستند با دستگاه های هوشمند آمیخته شده است تلویزیون ما به دنبال گزینه هایی هستیم که با پاسخ به نیازهای ما به روز شود و آن را به یکی از بهترین تجربیات ما تبدیل کند.
تلویزیون سامسونگ مدل 65JU6980 این یکی از تلویزیون های سامسونگ است که در سال 2015 رونمایی و روانه بازار شد. صفحه 65 اینچی 65JU6980 65 اینچی تصاویر را با بالاترین دقت نمایش می دهد. این تلویزیون قادر است تصاویر را با کیفیت Ultra HD-4K و نسبت تصویر 16: 9 نمایش دهد. 65JU6980 علاوه بر قابلیت های مختلف ویدئویی ، قابلیت پخش صوتی بالایی نیز دارد. lenta. تنوع درگاه های موجود در این محصول ، این مدل را برای کسانی که می خواهند از قابلیت های مشاهده تلویزیون خود به خوبی استفاده کنند ، انتخاب مناسبی کرده است.

ریشه های فناوری 4k به صنعت فیلم برمی گردد. در اواخر دهه 1990 ، جورج لوکاس ، نویسنده و کارگردان مشهور جنگ ستارگان ، تصمیم گرفت فیلم را با یک قالب دیجیتالی جدید جایگزین کند.
لوکاس پس از انتشار نسخه HD اولین قسمت از جنگ ستارگان در سال 1999 ، تصمیم گرفت قسمت بعدی را در سال 2002 با کیفیت کامل دیجیتال 1080p منتشر کند. اما رزولوشن 1080p برای یک نمایش بزرگ فیلم کافی نیست و اگر کسی در ردیف اول سینما نشسته باشد ، ممکن است تصویر را بسیار روان و با وضوح پیکسل بیشتر ببیند. به همین دلیل ، انجمن ابتکارات سینمایی (DCI) در مارس 2002 با هدف ایجاد استاندارد دیجیتال تشکیل شد. به لطف تلاش های این سازمان که با شرکت های بزرگ فیلمسازی همکاری می کند ، دو راه حل به نام 2k و کمی بعد ، در سال 2005 ، 4k پیشنهاد شد. این فرمت از سینما به تلویزیون تبدیل شده است و به گفته برخی ، تلویزیون 4k انتخاب خوبی برای تلویزیون سه بعدی است.

Samsung_Smart_LED_TV

2- سامسونگ گلکسی نوت 5

جادویی با قلم و صفحه نمایش

گوش پنجم هر کدام سری نوت سامسونگ این گوشی که “گلکسی نوت 5” نامیده می شود ، از جدیدترین فناوری برای ساخت یک تلفن هوشمند با قیمت بالا استفاده می کند. 5 یادداشت با ایده برای رقابت با رقبای بزرگی مانند شما آیفون 6 پلاسآتش Moto X Pure SY وان پلاس 2 راه اندازی و تمرکز بر طراحی قلم ، افزایش عملکرد و سازگاری بهتر نرم افزار ، تغییر طراحی گوشی و دوربین برای کسب رتبه در این رقابت. بدنه مختلط و براق اولین ویژگی نوت 5 است که خودنمایی می کند. بدنه استیل نوت 5 آن را زیباتر و سبک تر از گوشی های قبلی این سری کرده است. با این بدنه زیبا ، تراشه 64 بیتی با پردازنده 8 هسته ای ، همراه با پردازنده تصویر “Mali 760” و 4 گیگابایت رم ، دستگاهی قدرتمند برای Note 5 فراهم می کند که به کاربران اجازه می دهد هر بازی یا نرم افزاری را اجرا کنند.

Samsung_Galaxy-Note_5

1- Sphero Star Wars BB-8 App-Enided Droid

این فقط یک ربات نیست

بدنه BB-8 دارای یک پوسته سخت ساخته شده از پلی کربنات است. رابطه جنسی بدنی قوی برای این ربات دوست داشتنی می سازد. سرعت این ربات متحرک 24.7 کیلومتر در ساعت است.

مهم نیست که شما طرفدار تبلیغات هستید مجموعه جنگ ستارگان چه آن اسم را شنیده باشید یا نه ، از داشتن یک ربات خنده دار که می توانید آن را کنترل کنید لذت خواهید برد. در 39 سال گذشته ، هیچ ربات محبوبی مانند R2-D2 و C-3PO در بین طرفداران جنگ ستارگان وجود نداشت. این دو ربات در قسمت اول این سری معرفی شدند و طرفداران آنها را با نام Droids می شناسند. انتشار آخرین قسمت از جنگ ستارگان ، با نام “نیرو برمی خیزد” ، با این حال ، طرفداران را با تصویر Droid جدید به نام BB-8 آشنا کرده است. در ابتدا تصور می شد که BB-8 نتیجه فناوری رایانه است ، اما این موجود جدید در واقع یک روبات بود.

در حال حاضر ، یک نمونه اولیه کوچک و تجاری از ربات BB-8 در بازار وجود دارد و طراحی شده است که توسط یک تلفن همراه کنترل می شود. این ربات دارای بدنه ای کروی است که سر کوچکی در بالای آن قرار دارد. ربات با این بدن کروی به نقاط مختلف حرکت می کند. برخلاف سایر روبات ها ، این ربات کوچک می تواند شخصیت خود را به دلخواه تغییر دهد ، از شما یاد بگیرد و حتی احساس خود را نشان دهد. BB-8 به دستورات صوتی شما گوش می دهد و می تواند تا فاصله 30 متری با شما ارتباط برقرار کند. برنامه این ربات از iOS (نسخه 8.0 و بالاتر) و Android (نسخه 4.4.2 و بالاتر) پشتیبانی می کند. چیزی که این روبات را منحصر به فرد می کند این است که یک پیام ویدئویی هولوگرافیک مشابه آنچه در فیلم ارسال می شود ارسال می کند. اگر می خواهید صاحب این ربات باشید ، می توانید آن را هم اکنون در سراسر جهان از ای بی سی مگ خریداری کنید.

کروی

Download_PDF

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا