لوازم خانگی

فروش فوق‌العاده 10/20 در دیجی‌کالا


برای فروش 10/20 در ای بی سی مگ، در تاریخ 11 ژانویه به مدت 10 ساعت در فروشگاه آنلاین ای بی سی مگ برگزار می شود.

در جشنواره 20/10 ، 200 محصول شگفت انگیز با تخفیف ویژه و هدایای DJ Ben به فروش می رسد. روزانه 20 مورد ویژه و تخفیف دار در دسته بندی تجهیزات تخصصی ، فرهنگ و هنر ، ورزش و سرگرمی ، تجهیزات دیجیتال ، لوازم خانگی ، خانه و آشپزخانه و کالاهای مربوط به زایمان و کودکان عرضه می شود.

تجارت ویژه 10/20 از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 11 ژانویه آغاز می شود و از ساعت 10 صبح تا 20 شب در همان روز ادامه خواهد داشت. از آنجا که قیمت تا پایان روز تغییر نخواهد کرد ، در صورت باقی ماندن کالا در آنجا ، مشتری می تواند تا پایان روز یکشنبه فرآیند خرید را تکمیل کند.

ای بی سی مگ مرجع خاصی برای مطالعه و فروش کالاهای آنلاین در ایران ، که طیف وسیعی از محصولات را با تنوع منحصر به فرد در سایت ارائه می دهد. کاربران و مشتریان فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ آنها می توانند وب سایت ای بی سی مگ را با گزینه های بسیار بالا و اطلاعات کامل بررسی کنند تا محصول مناسب را برای خود انتخاب کنند و با اطمینان کامل خرید آنلاین متنوع و سرگرم کننده ای داشته باشند.

منبع: ای بی سی مگ

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا